eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opinogóra Górna › Wykonanie remontu elewacji Pałacyku Krasińskich w Muzeum Romantyzmu w Opinogórze

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2015-02-24

Opinogóra Górna: Wykonanie remontu elewacji Pałacyku Krasińskich w Muzeum Romantyzmu w Opinogórze
Numer ogłoszenia: 41122 - 2015; data zamieszczenia: 24.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Romantyzmu , ul. Z. Krasińskiego 9, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 023 6717025, faks 023 6717025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumromantyzmu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu elewacji Pałacyku Krasińskich w Muzeum Romantyzmu w Opinogórze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie remontu elewacji Pałacyku w Muzeum Romantyzmu w Opinogórze realizowanego w ramach Projektu pn.: Zwiększenie dostępności do kultury - rozwój oferty kulturalnej Muzeum Romantyzmu w Opinogórze - Etap V w ramach RPO WM 2007 - 2013 Priorytet VI, działanie 6.1 Zakres robót obejmuje remont elewacji Pałacyku Krasińskich w Muzeum Romantyzmu w Opinogórze, położonego na dz. Nr Ew. 36 w Opinogórze ul. Zygmunta Krasińskiego 9, gm. Opinogóra, pow. ciechanowski oraz ceglanych murów oporowych przy pałacu. Kolejność realizacji robót: 1) stawianie rusztowań i budowa zabezpieczeń, 2) odkrywki, rozbiórki, osuszanie i konserwacja konstrukcji istniejących, 3) wykonanie i montaż konstrukcji, 4) roboty instalacyjne, 5) roboty wykończeniowe. Na zakres prac remontowych składa się wykonanie: 1) remontu portalu wejścia głównego pałacu, 2) estetyzacji studzienki okna piwnic, przy ścianie oporowej, 3) remontu tynków zewnętrznych, sztukaterii i profili ciągnionych, 4) remontu i konserwacji ceglanych murów przy toaletach, 5) konserwacji elementów metalowych, 6) remontu i konserwacji rynien i rur spustowych, 7) remontu i konserwacji instalacji odgromowej, 8) remontu i konserwacji ceglanych murów oporowych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie prac konserwatorskich przy zabytkowym pomniku z piaskowca upamiętniającym śmierć Księcia Mazowieckiego Bolesława IV. Wymiary pomnika: szer. podstawy: 110 cm x 110 cm; wys.: 370 cm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, która będzie stanowiła załącznik do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.45.41.00 - Odnawianie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Kwota wadium 15 000,00 zł zgodnie z art. 45 ustawy Pzp. Obowiązek uiszczenia wadium dotyczy tylko Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu wnoszenia wadium zostaną wskazane w SIWZ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek, wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał zamówienia na roboty budowlane, każde polegające w szczególności na wykonaniu prac: murarskich, tynkarskich oraz malarskich na budynku będącym zabytkiem, przy czym trzy* wybrane przez Wykonawcę z wykazanych zamówień na roboty budowlane spełnia osobno lub łącznie (zgodnie ze wskazaniem poniżej) następujące warunki: a)każde (z osobna) spośród wybranych trzech zamówień zostało wykonane po uzyskaniu decyzji na wykonywanie robót budowlanych (pozwolenie na budowę), b) wartość brutto przynajmniej jednego spośród wybranych trzech zamówień była nie mniejsza niż 700 tys. PLN, c) łączna wartość brutto prac murarskich, tynkarskich oraz malarskich we wskazanych trzech zamówieniach (łącznie) wynosiła nie mniej niż 1 mln PLN. *UWAGA:Wykonawca wybiera trzy zamówienia, spośród wykonanych przez siebie wszystkich zamówień, przy czym wybór ten jest jednokrotny, co oznacza, że Wykonawca tylko raz dokonuje wyboru li tylko trzech zamówień (Wykonawca nie może w celu wykazania spełnienia warunku lit a) wykazać innych trzech zamówień niż w celu wykazania spełnienia warunku np. w pkt. lit b)). Niedostosowanie się do niniejszego wymogu spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w zakresie potencjału technicznego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej dwoma osobami, w tym:1. jedną osobą do pełnienia funkcji Kierownika Projektu, tj. osoba posiadająca) wykształcenie i doświadczenie określone w przepisie § 22 ust. 1 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badan konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. nr 165, poz. 987) oraz b) minimum trzy letnie doświadczenie w prowadzeniu prac konserwatorskich tynkowanych elewacji, 2. jedną osobą, do pełnienia funkcji Kierownika Robót Budowlanych, tj. osoba która: a) posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów innych państw, które umożliwiają wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane ww. specjalności, oraz b) odbyła co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych zgodnie z przepisem § 24 ust. 1 i 2 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych. Zamawiający zastrzega, że jedna osoba nie może zostać wskazana do spełniania więcej niż jednego punktu w warunku dysponowania osobami zdolnymi do realizacji zamówienia. Osoby wskazane na spełnianie powyższych warunków udziału w postępowaniu muszą brać udział w realizacji ewentualnie udzielonego zamówienia. Wszelkie zmiany w składzie osobowym wykonującym zamówienie w stosunku do składu wykazanego we wniosku będą możliwe, o ile okoliczności takie zostaną przewidziane w SIWZ i na warunkach w SIWZ określonych. Przed zawarciem umowy Wykonawca będzie zobligowany do przedłożenia Zamawiającemu kopii uprawnień budowlanych, wpisów do właściwej izby samorządu zawodowego wraz z dowodami opłacenia składek osób, które pełnić będą funkcje kierownicze lub koordynacyjne.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500.000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych), b)posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w sekcji III.3.4) ogłoszenia polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b p.z.p. Zamawiający wymaga złożenia (oryginału) pisemnego oświadczenia tych podmiotów, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, określającego zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia oraz charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

W przypadku gdy liczba wykonawców będzie większa niż 5 Zamawiający ustali ranking wykonawców stosując zasady opisane poniżej**. W przypadku spełnienia warunku określonego w pkt III.3.2 Zamawiający przyzna dodatkowo punkty za wskazane cechy odpowiednio: zamówienia/prac/robót, każdego (z osobna) wyłącznie z trzech zamówień wykazanych na spełnienie warunku minimalnego, wg zasad opisanych poniżej: (1)(a)(1)(1) jeżeli zamówienie dotyczyło wykonania prac murarskich, tynkarskich oraz malarskich na budynku, który został wpisany do rejestru zabytków - Wykonawca otrzyma 5 pkt za każde zamówienie (max. 15 pkt) (2) jeżeli prace murarskie,tynkarskie oraz malarskie poległy na konserwacji lub restauracji elewacji wykonanej z tynku barwionego - Wykonawca otrzyma 10 pkt za każdą pracę (max. 30 pkt) (3) jeżeli prace murarskie, tynkarskie oraz malarskie poległy na konserwacji lub restauracji elementów elewacji z piaskowca lub sztukaterii- Wykonawca otrzyma 10 pkt za każdą pracę (max. 30 pkt) (4) jeżeli roboty wykonywane były pod nadzorem konserwatora zabytków - Wykonawca otrzyma 5 pkt za każdą robotę (max. 15 pkt) (5) jeżeli prace murarskie, tynkarskie oraz malarskie wykonywane były na budynku przeznaczonym na potrzeby kultury- Wykonawca otrzyma 5 pkt za każdą robotę (max. 15 pkt) **UWAGA:: W ramach tego kryterium, Wykonawca może otrzymać maksymalnie 105 pkt. Wykonawca na potwierdzenie spełnienia warunków tzw. minimalnych (granicznych) może wykazywać się zamówieniami na roboty budowlane udostępnionymi przez podmioty trzecie tj. w oparciu o przepis art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, niemniej Zamawiający w takim przypadku nie przyzna Wykonawcy dodatkowych punktów, choćby spełniały opisane powyżej parametry. Dodatkowe punkty zostaną przyznane wyłącznie za zamówienia na roboty budowlane (własne) Wykonawcy. Użyte w treści ogłoszenia sformułowania, o ile nie zawierają wyraźnego wskazania, że dotyczą innego pojęcia, oznaczają: 1) budynek - należy przez to rozumieć obiekt budowlany, który jest trwale związany z gruntem, wydzielony z przestrzeni za pomocą przegród budowlanych oraz posiada fundamenty i dach; 2) budynek będący zabytkiem - budynek, który jest dziełem człowieka lub związany z jego działalnością i stanowi świadectwo minionej epoki bądź zdarzenia, a którego zachowanie leży w interesie społecznym ze względu na swoją wartość artystyczną, naukową lub historyczną.Budynek będący zabytkiem może być w szczególności wpisany do rejestru zabytków. 3) budynek przeznaczony na potrzeby kultury - należy przez to rozumieć budynek, którego głównym celem działalności (stanowiącym przynajmniej ponad 50% ogólnej działalności) jest: a) wystawianie obiektów muzealnych, lub b) wystawianie sztuk teatralnych, lub c) gromadzenie i upowszechnianie wiedzy o muzeach i zbiorach publicznych.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Gwarancja - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy i określi warunki zmiany w SIWZ oraz we wzorze umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Muzeum Romantyzmu w Opinogórze ul Z. Krasińskiego 9, 06-406 Opinogóra..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2015 godzina 14:00, miejsce: Sekretariat Muzeum Romantyzmu w Opinogórze ul Z. Krasińskiego 9, 06-406 Opinogóra.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.