Ogłoszenie z dnia 2009-11-30
Ślemień: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu podpisu elektronicznego w projekcie realizowanym w ramach projektu Twoja Firma - Twoja Niezależność realizowanego w ramach działania 6.2 POKL.
Numer ogłoszenia: 410958 - 2009; data zamieszczenia: 30.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Ślemień, Ślemień 430, 34-323 Ślemień, woj. śląskie, tel. 033 8654098, faks .
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu podpisu elektronicznego w projekcie realizowanym w ramach projektu Twoja Firma - Twoja Niezależność realizowanego w ramach działania 6.2 POKL..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający wymaga aby program szkolenia był realizowany zgodnie z poniższymi wymaganiami: 1. Co to jest podpis elektroniczny. 2. Zalety i korzyści stosowania podpisu elektronicznego w stosunku do podpisu tradycyjnego. 3. Uwarunkowania prawne stosowania podpisu cyfrowego. 4. Struktura organizacyjna systemu i wymagania techniczne. 5. Elektroniczny Urząd Podawczy (współpraca z administracją państwową i samorządową). 6. Wymagane dokumenty i procedura uzyskania kwalifikowanego podpisu elektronicznego. 7. Miejsca złożenia i załatwiania wniosków. 8. Warunki techniczne związane z wykorzystywaniem podpisu kwalifikowanego. 9. Sprzęt i instalacja oprogramowania do podpisu elektronicznego. 10. Atrybuty i gwarancja bezpieczeństwa e-podpisu. 11. Bezpieczeństwo urządzeń do podpisu cyfrowego. 12. Bezpieczeństwo wykonywania operacji. 13. Korzystanie z zestawu do składania podpisu elektronicznego. 14. Jak odbywa się wysyłanie dokumentu z podpisem elektronicznym? 15. Praktyczne wykorzystanie certyfikatu kwalifikowanego do wysyłania dokumentów do ZUS e ZUS i Urzędu Skarbowego e-podatki Każda grupa winna otrzymać 8 godziny dydaktycznych wsparcia szkoleniowego. Wykonawca winien przygotować pod potrzeby szkolenia materiały szkoleniowe w formie skryptów w jednym egzemplarzu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00 - Usługi e-learning .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 27000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CONSULTANT Anna Kowalczyk ul. Reja 18a/16 41-404 Mysłowice, ul. Reja 18a/16, 41-404 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 27000
- Oferta z najniższą ceną: 27000 oferta z najwyższą ceną: 27000
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI ŚLEMIEŃ
więcej: przetargi ŚLEMIEŃ »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.