Ogłoszenie z dnia 2009-11-27
Grudziądz: Dostawa i montaż windy towarowo-osobowej w szybie windowym 1.3 hali przemysłowej
Numer ogłoszenia: 410720 - 2009; data zamieszczenia: 27.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Grudziądzki Park Przemysłowy sp. z o.o. , ul. Budowlanych 7, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 4506113, 4506177, faks 0-56 4506113.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpp.grudziadz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż windy towarowo-osobowej w szybie windowym 1.3 hali przemysłowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie umowy obejmuje: - dostawę i montaż windy, - prace dostosowujące szyb windowy (1.3 ) do montażu, w tym dostosowanie otworów drzwiowych, demontaż zbędnych elementów pozostałych w maszynowni i szybie oraz oświetlenie szybu, - inne roboty i czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym wytyczne wykonawcze, dokumentację techniczno-odbiorową, pomiary elektryczne po zakończonym montażu, rejestrację dźwigu w UDT..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00 - Windy 45.31.31.00 - Instalowanie wind .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 6.000,00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I) Warunki ogólne: 1. posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia, 2. posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków określonych w punktach 1 - 4 na podstawie podpisanego oświadczenia załączonego do specyfikacji. 5. udzieli gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od daty odbioru końcowego, Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie oświadczenia złożonego w treści formularza ofertowego załączonego do specyfikacji (załącznik nr 2). 6. zrealizuje przedmiot zamówienia w nieprzekraczalnym terminie 4 miesięcy od zawarcia umowy. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie oświadczenia złożonego w treści formularza ofertowego załączonego do specyfikacji (załącznik nr 2). II) Warunki szczegółowe: 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie dokumentów dostarczonych, a opisanych w ROZDZIALE VI (ust 2 pkt 1) specyfikacji. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat wykonał co najmniej pięć zamówień odpowiadających przedmiotowi zamówienia przez co rozumie się dostawę i montaż windy osobowo-towarowej o udźwigu nie mniejszym niż opisanym w załączniku nr 5. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie dokumentów dostarczonych, a opisanych w ROZDZIALE VI (ust. 2 pkt 2) specyfikacji. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie dokumentów dostarczonych, a opisanych w ROZDZIALE VI (ust. 2 pkt 3) specyfikacji..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu spełnienia warunków ogólnych wykonawca dostarczy zamawiającemu podpisane oświadczenie załączone do specyfikacji. 2) Wykonawca spełni warunki w zakresie udzielenia gwarancji, terminu wykonania, opisanych w warunkach ogólnych (ROZDZIAŁ V ust. 5 i 6) specyfikacji na podstawie podpisanego oświadczenia złożonego w treści formularza ofertowego (załącznik nr 2). 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków opisanych w warunkach szczegółowych wykonawca dostarczy: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a)wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia przez co rozumie się dostawę i montaż windy osobowo-towarowej o udźwigu nie mniejszym niż opisanym w załączniku nr 5, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, b) kserokopię dokumentów stwierdzających, że co najmniej jedna osoba, które będzie brała udział w wykonaniu umowy, posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie ogólnobudowlanym - bez ograniczeń, a jeżeli z ograniczeniem to z decyzji o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie winno wynikać, że osoba jest upoważniona co najmniej do kierowania robotami w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, zgodne z ustawą z dnia 07 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (Dz. U. z 2003 r., Nr 207, z poz. 2016 z późn. zm.) wraz z kserokopiami zaświadczeń, że osoba ta jest członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: - polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (obejmującej przedmiot zamówienia). 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 1: 1)lit. a, c i d - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) lit. b - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 4. W przypadku oferty złożonej przez konsorcjum warunki ogólne muszą spełniać wszyscy członkowie konsorcjum, a warunki szczegółowe jeden z konsorcjantów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpp.grudziadz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o. ul. Budowlanych 7 86-300 Grudziądz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o. ul. Budowlanych 7 86-300 Grudziądz lub przesłać na adres jak wyżej..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Naprawa podziemnego dwupłaszczowego zbiornika paliwowego o poj. 25 m3 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu - 37/2024
- Konserwacja elementów strzelnicy typu "B" w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz oraz przy ul. Targowej w Brodnicy - sprawa numer 39/2024
- Remont instalacji elektrycznej i odgromowej w części budynku nr 28 w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera 62 w Grudziądzu - sprawa numer 38/2024
- Budowa obiektu usługowo-handlowego wraz z infrastrukturą techniczną na potrzeby marketu ALDI zlokalizowanego przy ul. Ks. Dr Władysława Łęgi, na terenie działki niezabudowanej o nr 378/4, obręb 132
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. "Rozbudowa budynku PSM I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Grudziądzu o salę koncertową"
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1388C Łasin - Mędrzyce -Lisnowo w km 2+300 do 3+070 o długości 0,770 km w miejscowości Bogdanki
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont - wymiana urządzenia do przemieszczania osób niepełnosprawnych w budynku Wydziału Historii Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa ul. Krakowskie Przedmieście 26/28.
- Modernizacja windy w Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Tomaszowie Mazowieckim
- "Remont wind nr 2,3 i 8 Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie w budynkach przy ulicy kard. Stefana Wyszyńskiego 1"
- Dostawa i montaż dźwigu szpitalnego dla Szpitala Bielańskiego (ZP-62/2024).
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Pobłociu
- Rozbudowa budynku Domu Pomocy Społecznej o klatkę schodową zewnętrzną z szybem windowym
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.