eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pińczów › rozbudowa i adaptacja istniejących budynków przy ul. Grodziskowej 1 na potrzeby Urzędu Skarbowego w Pińczowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-10

POZYCJA 41066

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Pińczów: rozbudowa i adaptacja istniejących budynków przy ul. Grodziskowej 1 na potrzeby Urzędu Skarbowego w Pińczowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Skarbowy w Pińczowie, do kontaktów: Teresa Sroka - Starszy Specjalista, ul. marsz. Piłsudskiego 3, 28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 35733-36, fax 041 35726-03 w.31, e-mail: us2609@sk.mofnet.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Administracja niezespolona rządowa; Inne:Wymiar i pobór należności podatkowych. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa i adaptacja istniejących budynków przy ul. Grodziskowej 1 na potrzeby Urzędu Skarbowego w Pińczowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: 28-400 Pińczów, ul. Grodziskowa 1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w budynkach Urzędu Skarbowego przy ul. Grodziskowej 1. 1) Roboty budowlano - instalacyjne to: a) Modernizacja budynku A o powierzchni użytkowej 642,36m² obejmująca roboty architektoniczno-konstrukcyjne, przebudowę wewnątrz budynku, nieznaczną rozbiórkę i wyburzenie ścian istniejących, wykonanie nowych ścian wewnętrznych, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, położenie nowych tynków oraz posadzek, wymianę dachu, wykonanie nowej elewacji wraz z ociepleniem budynku, dobudowę garażu. W budynkach A i C zostaną wykonane instalacje: wodno-kanalizacyjna, centralnego ogrzewania, elektryczna, wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej, telefoniczna, komputerowa, sygnalizacji alarmu pożaru, antywłamaniowa. b) Budynek B: dokończenie remontu wewnątrz i na zewnątrz budynku t.j: wykonanie izolacji zewnętrznych ścian fundamentowych, ocieplenie ścian zewnętrznych, wymian okien w ścianie wschodniej na luksfery, wymiana dachu oraz przebudowa klatki schodowej, montaż wentylacji mechanicznej na sali szkoleniowej. c) Budowa łącznika C - budynek parterowy częściowo podpiwniczony o pow. użytkowej 263 m2 z salą obsługi podatników - przy wykopach pod fundament wykarczowanie 8 pni ściętych drzew. d) Wykonanie przyłączy: elektrycznego, wodno-kanalizacyjnego, centralnego ogrzewania, wykonanie kanalizacji deszczowej. e) Urządzenie terenu: wykonanie drogi wewnętrznej, zjazdów, parkingów i chodników, pochylni dla osób niepełnosprawnych, oświetlenia terenu f) Budowa muru oporowego, budowa śmietnika, g) Modernizacja ogrodzenia. 2) Obsługa geodezyjna i inwentaryzacja powykonawcza wykonanych robót. 3) Zamawiający informuje, że Wykonawca uzgodni z Zamawiającym kolejność prowadzonych robót budowlano-instalacyjnych w budynkach (szczególnie w budynku B). Powyższe jest konieczne ze względu na pracujących pracowników w budynku B oraz podatników korzystających z tego budynku. Szczegóły rozwiązań technicznych projektowanych robót i instalacji zostały określone w projekcie budowlanym i projektach technicznych wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 4) Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt zorganizować zaplecze techniczne oraz socjalne budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca instalacji teledacyjnej musi posiadać certyfikat instalatora oferowanego systemu okablowania strukturalnego oraz certyfikat instalatora systemu okablowania KRONE (wykonywana w budynkach A i C instalacja teledacyjna będzie połączona z wykonaną w 2005r. w budynku B instalację teledacyjną systemu KRONE). Roboty będą wykonywane etapami - do wysokości środków budżetowych przyznanych w danym roku. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Na etapie realizacji zamówienia (przed wbudowaniem) Wykonawca winien przedłożyć zaświadczenia podmiotów uprawnionych do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty (materiały, podzespoły, urządzenia)odpowiadają określonym normom jakości. Do dokumentacji powykonawczej Wykonawca winien dołączyć atesty i certyfikaty na wbudowane urządzenia i materiały budowlane związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.31.50 - Biurowce Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.31.50 - Roboty budowlane w zakresie biurowców Oryginalny kod CPV: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Oryginalny kod CPV: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia powyżej 60.000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 11

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium w kwocie 70.000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane Dz. U. z 2003r., Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.) w specjalizacji: budowlano-konstrukcyjnej, elektrycznej i sanitarnej. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności wykażą, że: a) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 obiektów budowlanych o kubaturze powyżej 5000 m3 i wartości nie mniejszej niż 1.500.000 PLN każdy obiekt, odpowiadający swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz uzyskali dokumenty potwierdzające (które należy dołączyć do wniosku), że roboty te zostały wykonane należycie, przy czym za takie roboty będą uznane przez Zamawiającego roboty obejmujące wykonanie zamówienia polegającego na wykonaniu robót budowlanych w budynkach sklasyfikaowanych według Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) tj. klasy 1220 (budynki biurowe), 1211 (budynki hoteli), 1262 (budynki muzeów i bibliotek), 1263 (budynki szkół i instytucji badawczych), wprowadzonej rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 1999r. (Dz. U. Nr 112, poz. 1316) wraz ze zmianami z 2002r. (Dz. U. Nr 18, poz.170), b) wykonali okablowanie instalacji teledacyjnej o wielkości min. 30 podwójnych punktów logicznych lub 60 pojedynczych oraz co najmniej 2 instalacje niskoprądowe o wielkości minimum 20 szt. czujek SSWiN i 30 szt. czujek p.poż. na każdym obiekcie (wykaz wykonanych instalacji z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania łącznie z dokumentami potwierdzającymi, że instalacje te zostały wykonane należycie Wykonawca dołączy do wniosku), c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami odpowiednimi do zakresu czynności jakie zostaną im powierzone i którzy posiadają uprawnienia konieczne do kierowania robotami budowlanymi i instalacyjnymi, aktualnie wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - wymaganymi ustawą Prawo budowlane, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniuodbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym dokumentów i oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców którzy: a) podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-9 ustawy Pzp, b) nie spełniają postawionych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu na podstawie Art. 24 ust. 1 pkt 10 Pzp, c) nie przedstawili wymaganych oświadczeń i dokumentów, lub złożone dokumenty zawierają błędy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 Pzp, d) uzyskali niższą ocenę spełnienia warunków udziału w postępowaniu od określonej w ogłoszeniu liczby Wykonawców spełniających warunki w najwyższym stopniu. Zamawiający powiadomi wszystkich Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 2. Ocena wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym. Ocenie podlegać będzie doświadczenie zawodowe Wykonawcy spełniającego warunki udziału w postępowaniu. Podstawą oceny doświadczenia zawodowego Wykonawcy jest załączony do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz dokumentów potwierdzających, iż roboty te zostały wykonane należycie - w skali od 1-100. Wykonawca, który wykaże że: 1) Wykonał co najmniej 2 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1.500.000 PLN w jednym obiekcie - otrzyma 10 punktów. 2) Za każde kolejne dodatkowo wymienione w wykazie wykonane zamówienie (nie więcej niż 18 zamówień)Wykonawca otrzyma 5 punktów, powyżej 18 zamówień - zamówienia na roboty budowlane przyjęte zostaną przez Zamawiającego jako dopuszczalna ich ilość maksymalna. 3) Wykonawca, który otrzyma najwyższą ilość punktów zostanie zakwalifikowany w rankingu, jako Wykonawca z największym doświadczeniem zawodowym. 4) Pozostałym Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. W przypadku osiągnięcia przez Wykonawców takiej samej liczby punktów,to o kolejności zakwalifikowania decydować będzie największa wartościowo ilość wykonanych przed dniem wszczęcia postępowania zamówień. Sposób dokonywania oceny wg wzoru: DW - Wykonawca podlegający badaniu Db - badane doświadczenie Dnw - największe doświadczenie DW=Db:Dnw x 100% Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jest większa niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprasza do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełnienia tych warunków. Wykonawcę nie zaproszonego do składania ofert traktuje się jako wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty jakie mają dostarczyć Wykonawcy wraz z wnioskiem w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, składa następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do Rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru karnego w zakresie art. 24 ust. 1pkt. 4-8 Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3) aktualną informację z Krajjowego Rejestru Karnego w zakresie określonym odpowiednio w art. 24 ust 1 pkt 9 Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 4) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatku oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeńże uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę osób zdolnych do wykonania zamówienia składa następujące dokumenty: a) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, b) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do czynności jakie zostaną im powierzone tj., którzy posiadają: uprawnienia budowlane bez ograniczeń, w specjalizacji konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej i sanitarnej, aktualnie wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - wymaganymi ustawą Prawo budowlane. 3. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa on następujące dokumenty: a)oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia wymogi wyszczególnione w przepisach art. 22 ust. 1, b) informację banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzajacą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na min. 1.000.000 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4.W odniesieniu do Wykonawców, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia - ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1, pkt. 2, 4 i 5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ini nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniew całości wykonania decyzji właściwego organu. W odniesieniu do dokumentu, o którtym mowa w ust. 1 pkt. 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu,lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiajacy wzywa także w wyznaczonycm przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z 2006r.) Wykonawca składa w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. O wynikach oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu i otrzymanych ocenach spełnienia tych warunków, Zamawiający niezłocznie poinformuje wszystkich Wykonawców, którzy złożyli wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykonawca, który nie nie spełnia warunków udziału w postępowaniu podlega wykluczeniu z postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 5; maksymalna liczba: 10. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: Udostępnienie SIWZ jest nieodpłatne. Zamawiający przekaże SIWZ Wykonawcom dopuszczonym do udziału w postępowaniu wraz z zaproszeniem do składania ofert. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.09.2006, godzina 11:00, Urząd Skarbowy w Pińczowie ul. Grodziskowa 1, pok. Nr 7.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.