eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Babice › Zagospodarowanie Placu Kwirynowskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-25

Stare Babice: Zagospodarowanie Placu Kwirynowskiego
Numer ogłoszenia: 41024 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Babice , Rynek 32, 05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie, tel. 0-22 722 95 36, faks 0-22 722 95 36.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stare-babice.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie Placu Kwirynowskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie Placu Kwirynowskiego położonego w Kwirynowie pomiędzy ulicami Graniczna i Tulipanową, na które składają się następujące roboty: 1) zagospodarowanie zieleni oraz jej pielęgnacja w okresie gwarancyjnym, 2) dostawa i montaż obiektów małej architektury (wraz z wyposażeniem i ogrodzeniem placu zabaw dla małych dzieci), 3) wykonanie ścieżek żwirowych, 4) wykonanie ozdobnego ogrodzenia (słupki z łańcuchami) całego terenu, 1. Podczas przygotowania i realizacji zamówienia Wykonawca musi przestrzegać następujących warunków: 1) Wykonawca musi zapewnić we własnym zakresie i na własny koszt zaopatrzenie w wodę, energię elektryczną i sanitariaty (Istnieje możliwość poboru wody z hydrantu po uprzednim uzgodnieniu z właścicielem i eksploatatorem sieci wodociągowej - Gminnym Przedsiębiorstwem Komunalnym EKO-Babice Sp. z o.o., ul. Kutrzeby 36, 05-082 Stare Babice). 2) Wykonawca będzie ponosił koszty utrzymania oraz konserwacji urządzeń i obiektów tymczasowych na placu budowy, 3) Ze względu na sąsiedztwo budynków mieszkalnych roboty powinny być prowadzone w dni powszednie z wyłączeniem godzin nocnych i późnowieczornych i w taki sposób aby w jak najmniejszym stopniu utrudniały życie mieszkańców. Nie mogą one w szczególności ograniczać wyjazdu z posesji lub ograniczać możliwości poruszania się po przylegających do placu budowy drogach. 4) Należy ograniczyć do niezbędnego minimum użycie ciężkiego sprzętu poruszającego się po części przeznaczonej do nasadzeń aby nie spowodować nadmiernego zagęszczenia gruntu. 5) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć, zainstalować i utrzymać na swój koszt tymczasowe urządzenia zabezpieczające, w tym ogrodzenia, poręcze, sygnały i znaki ostrzegawcze i przedsięwziąć wszelkie środki niezbędne do ochrony robót. Roboty można rozpocząć dopiero po wykonaniu oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenia robót w trakcie ich wykonywania. 6) Wykonawca systematycznie i na własny koszt będzie usuwał z terenu budowy wszelkie odpady (komunalne, gruz, kamienie, resztki roślinne) celem zapewnienia porządku. W przypadku nie zastosowania się do powyższego zapisu Zamawiająca wynajmie i opłaci firmę, która uprzątnie teren, a fakturą za wykonanie prac porządkowych obciąży Wykonawcę robót. 7) Zakończenie robót związanych z budową nastąpi w momencie wykonania wszystkich czynności przewidzianych dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi i innymi dokumentami, przekazanymi Wykonawcy prac, po doprowadzenia terenu budowy do porządku. 8) Wykonawca będzie zobowiązany umową do przyjęcia odpowiedzialności od następstw i za wyniki działalności w zakresie: a) - organizacji i wykonywania robót budowlanych, b) - zabezpieczenia interesów osób trzecich, c) - ochrony środowiska, d) - warunków bezpieczeństwa pracy, e) - organizacji i utrzymywania zaplecza budowy, f) - bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w otoczeniu budowy, g) - ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac budowlanych. 9) Wykonawca udzieli gwarancji na okres 12 miesięcy na zagospodarowanie zieleni i na okres 24 miesięcy na pozostałe roboty i zamontowane urządzenia licząc od daty odbioru końcowego. 10) Zamawiająca przewiduje możliwość zmian w umowie polegających na przesunięciu terminu zakończenia prac w przypadku zaistnienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających terminowe wykonanie robót. 11) Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych. 12) Termin rozpoczęcia robót ustala się wstępnie na kwiecień 2009 r. 13) Termin zakończenia robót związanych z zagospodarowaniem terenu ustala się na 30.06.2009 r. a z pielęgnacją nasadzeń w 2009 r. do 30.10.2009 r. 14) Przewiduje się w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4000 zł (słownie: cztery tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert w następującej formie: 1) W pieniądzu (wpłatę wadium należy dokonać na konto: 65 8015 0004 3000 1124 3030 0009 z dopiskiem, Zagospodarowanie Placu Kwirynowskiego, a kopię przelewu dołączyć do oferty), 2) w poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium wnoszone w formie gwarancji musi być co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na każde pisemne żądanie Zamawiającej. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych formach niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale wraz z pismem przewodnim w sekretariacie Urzędu Gminy, pokój nr 18, a kopię dołączyć do oferty. Oferty bez dowodów wniesienia wadium będą traktowane jako nie spełniające wymagań przetargu i na tej podstawie zostaną odrzucone bez dalszego rozpatrywania. 11. Zwrot wadium Zwrot wadium następuje zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sytuacje skutkujące przepadkiem wadium na rzecz Zamawiającej Wadium przechodzi na rzecz Zamawiającej wówczas gdy: 1) Wykonawca wybrany do zawarcia umowy odmówił jej podpisania na warunkach określonych w ofercie w wyznaczonym terminie podanym mu do wiadomości przez Zamawiającą; 2) Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę, odmówił wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 4) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 UZP , lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do składania ofert zostaną zakwalifikowani Wykonawcy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) dopuszczeni do udziału w postępowaniu po uwzględnieniu treści punktu 4 niniejszego SIWZ; 3) posiadający pozytywne i udokumentowane doświadczenie jako Wykonawcy zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia zrealizowanych w ciągu pięciu ostatnich lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie (co najmniej: dwa zadania polegające na zagospodarowaniu zieleni i montażu elementów małej architektury na terenie o minimalnej powierzchni 1500 m2 każde i minimalnej wartości 100 000 zł brutto każde). Na potwierdzenie doświadczenia należy dołączyć referencje od Inwestorów - zał. 4; 4) organizacyjnie, finansowo i technicznie zdolni do sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie należy dołączyć: a) zał. 2 - Wykaz sprzętu jakim dysponuje Wykonawca lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tego rodzaju sprzętu (co najmniej: koparko-ładowarka, ciągnik ogrodniczy z niezbędnym wyposażeniem do prac ogrodniczych, samochód ciężarowy umożliwiający dowóz wody w zbiorniku wykorzystywanej do podlewania roślin i agregat prądotwórczy); b) zał. 3 - Potencjał kadrowy, którym Wykonawca dysponuje celem wykonania zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (osoba z uprawnieniami budowlanymi, osoba z uprawnieniami ogrodniczymi - ukończona przynajmniej średnia szkoła o profilu ogrodniczym lub architektury krajobrazu). W przypadku kiedy jedna osoba posiada uprawnienia budowlane i ogrodnicze jednocześnie to uważa się to za spełnienie warunku); 5) którzy złożyli pozostałe załączniki wymienione w pkt. 6 poniżej. W przypadku gdy Wykonawcy zamierzają wspólnie ubiegać się o zamówienie ustanawiają wtedy pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana Zamawiająca zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie swojej wiarygodności, doświadczenia i zdolności do realizacji przedmiotu zamówienia, oferenci zobowiązani są załączyć: 1. zał. 1 Oferta Wykonawcy. zał. 2 Wykaz sprzętu jakim dysponuje Wykonawca lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tego rodzaju sprzętu (co najmniej: koparko-ładowarka, ciągnik ogrodniczy z niezbędnym wyposażeniem do prac ogrodniczych, samochód ciężarowy umożliwiający dowóz wody w zbiorniku wykorzystywanej do podlewania roślin i agregat prądotwórczy); zał. 3 Potencjał kadrowy, którym Wykonawca dysponuje celem wykonania zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (osoba z uprawnieniami budowlanymi, osoba z uprawnieniami ogrodniczymi - ukończona przynajmniej średnia szkoła o profilu ogrodniczym lub architektury krajobrazu). W przypadku kiedy jedna osoba posiada uprawnienia budowlane i ogrodnicze jednocześnie to uważa się to za spełnienie warunku); zał. 4 Wykaz zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia zrealizowanych w ciągu pięciu ostatnich lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie (co najmniej: dwa zadania polegające na zagospodarowaniu zieleni i montażu elementów małej architektury na terenie o minimalnej powierzchni 1500 m2 każde i minimalnej wartości 100 000 zł brutto każde). Na potwierdzenie doświadczenia należy dołączyć referencje od Inwestorów. Zał. 5 Wypis z rejestru firmy lub dla firm nie ewidencjonowanych w rejestrach handlowych - wypis z Urzędu Gminy o prowadzeniu działalności gospodarczej. Zał. 6 Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w płaceniu należnego podatku. Zał. 7 Zaświadczenie ZUS o niezaleganiu w płaceniu składek. Zał. 8 Polisa OC Wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 100 000 zł. Zał. 9 Opinia z banku o posiadaniu środków lub o zdolności kredytowej w kwocie co najmniej sześciocyfrowej, Zał. 10 Listy referencyjne od Inwestorów, Uwaga: Zał. 5, 6, 7, 9 muszą zostać wystawione w terminach zgodnych z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy. Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm. Zał. 11 Parafowany na każdej stronie wzór umowy, W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa zamiast dokumentów określonych wyżej jako zał. 5, 6, 7 składa dokumenty przewidziane w § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy. Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z poźn. zm.. W przypadku gdy Wykonawca przewiduje do realizacji zadania zatrudnienie Podwykonawców to wówczas musi dołączyć do oferty oświadczenia tych Podwykonawców o podjęciu współpracy przy wykonaniu zadania będącego przedmiotem zamówienia w razie wygrania przetargu. Wykonawca musi określić części zamówienia, które powierzy do wykonania Podwykonawcom. Uwaga: Informacje powyższe muszą być udzielone w formie pisemnej. Wypełnione formularze, dokumenty i oświadczenia stanowią załącznik do oferty. Uwaga: Jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) , nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 UZP , lub pełnomocnictw (chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie) wadium przechodzi na rzecz Zamawiającej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stare-babice.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stare Babice, ul. Rynek 32, 05-082 Stare Babice, pok 21, Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych, pon. - pt., godz: 8:00 - 16:00, Paweł Błazejewski, Marek Włoczewski.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Stare Babice, ul. Rynek 32, 05-082 Stare Babice, pok. 18, Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.