eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności eksploatacyjnej systemówsygnalizacji pożaru (SAP), dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO), oddymiania i sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) w obiektach ZUS Oddział w Białymstoku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-25

Białystok: Konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności eksploatacyjnej systemów: sygnalizacji pożaru (SAP), dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO), oddymiania i sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) w obiektach ZUS Oddział w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 41013 - 2010; data zamieszczenia: 25.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku , ul. Młynowa 29, 15-404 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085/7486464, faks 085 748 64 66.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności eksploatacyjnej systemów: sygnalizacji pożaru (SAP), dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO), oddymiania i sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) w obiektach ZUS Oddział w Białymstoku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje stałą konserwację i utrzymanie w stanie sprawności eksploatacyjnej systemów: Sygnalizacji Alarmu Pożaru, Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu, Dźwiękowego Systemu Ostrzegania, systemu oddymiania i Telewizji dozorowej w obiektach Zamawiającego, zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na 6 części zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówień uzupełniających jest usługa konserwacji Systemu wideodomofonowego w Inspektoracie ZUS i ROS w Augustowie przy ul. Hożej 8 oraz konserwacji SSWiN (pokoje lekarzy orzeczników) w Oddziale ZUS przy ul. Młynowej 29.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na prowadzenie działalności polegającej na obsłudze urządzeń zawierających źródła promieniotwórcze w zakresie instalacji i konserwacji wydane na podstawie ustawy z dnia 29.11.2000 r. Prawo Atomowe (t. jedn. Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 276 z późn. zm.) - dotyczy Wykonawców ubiegających się o zamówienie w zakresie I, II lub III część zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał (rozpoczął i zakończył) lub wykonuje (rozpoczął i aktualnie realizuje) w okresie ostatnich 36 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) zamówienie lub zamówienia polegające na konserwowaniu lub naprawach SAP w min. dziewięciu obiektach (łącznie), którego(ych) realizacja trwa lub trwała min. 12 miesięcy (każde) - dotyczy Wykonawców ubiegających się o zamówienie w zakresie I, II lub III części zamówienia; b) co najmniej dwóch zamówień, których realizacja trwa lub trwała co najmniej 12 miesięcy każde, a ich przedmiotem jest świadczenie usług polegających na konserwacji lub naprawach DSO w obiektach wskazanych w § 25 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 21 kwietnia 2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 80, poz. 563) - dotyczy Wykonawców ubiegających się o zamówienie w zakresie I części zamówienia; c) zamówienie lub zamówienia polegające na konserwowaniu i utrzymywaniu w stanie sprawności eksploatacyjnej SSWiN w min. dziewięciu obiektach (łącznie), którego(ych) realizacja już trwa lub trwała min. 12 miesięcy (każde) - dotyczy Wykonawców ubiegających się o zamówienie w zakresie IV, V lub VI części zamówienia;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą (po jednej w każdym niżej opisanym zakresie), która: a) jest przeszkolona przez producenta systemów zainstalowanych w obiektach stanowiących przedmiot zamówienia w zakresie kontroli obsługi technicznej i napraw instalacji SAP zgodnie z wytycznymi Polskiej Normy PN - E - 083350 - 14 Systemy sygnalizacji Pożarowej. Projektowanie, zakładanie, odbiór i eksploatacja i konserwacja instalacji - dotyczy Wykonawców ubiegających się o zamówienie w zakresie I, II lub III części zamówienia; b) posiada autoryzację na konserwację i serwis central oddymiania wydaną przez firmę D + H Polska - dotyczy Wykonawców ubiegających się o zamówienie w zakresie I część zamówienia; c) posiada uprawnienia do eksploatacji urządzeń elektrycznych o napięciu do 1 kV, wydane dla grupy 1 pkt 2 i 10 określonej w załączniku Nr 1 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dn. 28.04.2004 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828) - dotyczy Wykonawców ubiegających się o zamówienie w zakresie każdej z części zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o posiadaniu autoryzacji na konserwację i serwis central oddymiania wydana przez firmę D+ H Polska - dotyczy I i III części zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZUS Oddział w Białymstoku, ul. Młynowa 29, 15-404 Białystok, budynek B, VII piętro pok. 712.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2010 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku, ul. Młynowa 29, 15-404 Białystok, budynek B, II piętro, pokój 201.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 07.04.2010.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w budynku B przy ul. Młynowej 29 w Białymstoku, II piętro, pokój 214 w dniu 9 marca 2010 r. o godz. 11:15 Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są Andrzej Wiśniewski i Grzegorz Głębocki, Wydział Zamówień Publicznych, tel. 85 74 86 748, faks 85 74 86 904, w godz. 8:00 - 15:00.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja i utrzymanie w sprawności eksploatacyjnej systemu Sygnalizacji Alarmu Pożaru (SAP) i systemów oddymiania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i utrzymanie w sprawności eksploatacyjnej systemu Sygnalizacji Alarmu Pożaru (SAP) i systemów oddymiania w: a) budynkach A i B Oddziału ZUS w Białymstoku przy ul. Młynowej 29 oraz konserwacja Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego (DSO) b) Inspektoracie ZUS w Zambrowie przy ul. Fabrycznej 3a; c) Inspektoracie ZUS w Łomży przy Szosie Zambrowskiej 29 oraz, d) tylko SAP w Inspektoracie ZUS w Wysokiem Mazowieckiem przy Placu Odrodzenia 5..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja i utrzymanie w sprawności eksploatacyjnej systemu Sygnalizacji Alarmu Pożaru (SAP) w Inspektoratach ZUS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i utrzymanie w sprawności eksploatacyjnej systemu Sygnalizacji Alarmu Pożaru (SAP) w Inspektoratach ZUS w: a) Bielsku Podlaskim przy ul. Widowskiej 10A; b) Hajnówce przy ul. Armii Krajowej 16; c) Siemiatyczach przy ul. Ogrodowej 5; d) Sokółce przy ul. Gen.Wł. Sikorskiego 38C..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Konserwacja i utrzymanie w sprawności eksploatacyjnej systemu Sygnalizacji Alarmu Pożaru (SAP) i systemu oddymiania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i utrzymanie w sprawności eksploatacyjnej systemu Sygnalizacji Alarmu Pożaru (SAP) i systemu oddymiania w: a) Inspektoracie ZUS i Regionalnym Ośrodku Szkolenia w Augustowie przy ul. Hożej 8; b) Regionalnym Ośrodku Szkolenia w Augustowie przy ul. Wybickiego 2; c) tylko SAP w Inspektoracie ZUS w Suwałkach przy ul. 1-go Maja 33..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności eksploatacyjnej Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) i Systemu Telewizji Dozorowej (TVd).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności eksploatacyjnej Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) i Systemu Telewizji Dozorowej (TVd) w: a) budynkach A i B Oddziału ZUS w Białymstoku przy ul. Młynowej 29; b) Inspektoracie ZUS w Zambrowie przy ul. Fabrycznej 3a oraz; c) tylko SSWiN w Inspektoracie ZUS w Łomży przy Szosie Zambrowskiej 29 d) tylko SWWiN w Inspektoracie ZUS w Wysokiem Mazowieckiem przy Placu Odrodzenia 5..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności eksploatacyjnej SSWiN w Inspektoratach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności eksploatacyjnej SSWiN w Inspektoratach w: a) Bielsku Podlaskim przy ul. Widowskiej 10A; b) Hajnówce przy ul. Armii Krajowej 16; c) Siemiatyczach przy ul. Ogrodowej 5; d) Sokółce przy ul. Gen.Wł. Sikorskiego 38C;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności eksploatacyjnej SSWiN oraz Systemu TVd.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności eksploatacyjnej SSWiN oraz Systemu TVd w: a) Inspektoracie ZUS i Regionalnym Ośrodku Szkolenia w Augustowie przy ul. Hożej 8; b) Inspektoracie ZUS w Suwałkach przy ul. 1-go Maja 33; c) Regionalnym Ośrodku Szkolenia w Augustowie przy ul. Wybickiego 2 oraz systemu wideodomofonowego w Regionalnym Ośrodku Szkolenia w Augustowie przy ul. Wybickiego 2; d) tylko SSWiN w budynku byłego Inspektoratu ZUS w Suwałkach przy ul. Utrata 4C..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.