eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecinek › Utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego na terenie miasta Szczecinek w 2017 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-10

Ogłoszenie nr 40989 - 2017 z dnia 2017-03-10 r.

Szczecinek: Utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego na terenie miasta Szczecinek w 2017 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 19297-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Szczecinek, krajowy numer identyfikacyjny 33092089000000, ul. Plac Wolności  13, 78400   Szczecinek, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 943 714 126, faks 943 740 254, e-mail urzad@um.szczecinek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego na terenie miasta Szczecinek w 2017 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

K.722.2.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego robót polegających na utrzymaniu oznakowania poziomego i pionowego na ulicach będących w administracji Miasta Szczecinek w 2017 r. zgodnie ze szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkach ich umieszczania na drogach stanowiącymi Załącznik nr 1 - 4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, w następującym zakresie: Orientacyjne ilości wykonywanych robót: 1. Oznakowanie poziome cienkowarstwowe: 1.1 Malowanie przejść dla pieszych - ok. 3000 m2 1.2 Malowanie przejazdów rowerowych farbą czerwoną - ok. 50 m2 1.3 Malowanie linii segregacyjnych, ciągłych i innych elementów oznakowania poziomego - ok. 1000 m2 1.4 Malowanie miejsc parkingowych farbą niebieską - ok. 150 m2 Wykonawca wykona malowanie, o którym mowa w pkt. 1.1 do 1.4 farbą posiadającą atest i przeznaczoną do tego typu robót. 2. Oznakowanie poziome grubowarstwowe: 2.1 Malowanie przejść dla pieszych - ok. 40 m2 2.2 Malowanie linii segregacyjnych, ciągłych i innych elementów oznakowania poziomego - ok. 50 m2 Wykonawca wykona malowanie, o którty mowa w pkt.2.1 do 2.2 masą chemoutwardzalną posiadającą atest i przeznaczoną do tego typu robót. 3. Oznakowanie pionowe wg bieżących potrzeb Zamawiającego: 3.1 Wykonanie nowej tarczy znaku odblaskowego wraz z montażem - ok. 60 m2 3.2 Wykonanie odnowienia znaku odblaskowego wraz z demontażem i montażem - ok. 20 m2 3.3 Wykonanie dwustronnych tabliczek nazw ulic wraz z montażem na słupku wg załączonych wzorów ( rys. nr 1 i 2 ) - ok. 25 szt. 3.4 Wykonanie słupków do znaków drogowych i tabliczek z nazwami ulic: a/ Słupek z rury ocynkowanej O 60 mm wraz z wykonaniem zamocowania znaku i ustawieniem słupka - ok. 75 szt. b/ Słupek z kształtownika stalowego 60x60 mm wraz z jego malowaniem na kolor czarny metodą proszkową i ustawieniem ( rys. nr 1 i 2 ) - ok. 23 szt. c/ Remont słupka wraz z montażem i demontażem - ok. 40 szt. d/ Przestawienie słupka wraz ze znakiem - ok. 10 szt. e/ Demontaż słupka wraz ze znakiem i naprawą nawierzchni - ok. 30 szt. 3.5 Mycie tarcz znaków drogowych - ok. 30 m2 3.6. Montaż lustra drogowego O600 mm ( lustro Wykonawcy) - ok. 5 szt. 4. Progi zwalniające wg bieżących potrzeb Zamawiającego: 4.1. Montaż elementu środkowego progu zwalniającego z tworzywa sztucznego 600 x 500 x 50 mm ( próg Wykonawcy ) - ok. 30 szt. 4.2 Montaż elementu końcowego progu zwalniającego z tworzywa sztucznego 600 x 300 x 50 mm ( próg Wykonawcy)- ok. 15 szt. 4.3 Konserwacja istniejącego progu zwalniającego polegająca na jego demontażu i ponownym montażu w tym samym lub innym miejscu - ok. 80 szt. 5. Inne elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego wg bieżących potrzeb Zamawiającego: 5.1. Montaż bariery rurowej z rury ocynkowanej O 60 mm L=2,00 m, H=1,10 m ( rys. nr 3 ) bariera Wykonawcy- ok. 35,00 m 5.2. Montaż słupka żeliwnego O 80 mm , H-1,10 m w stylu "retro" ( rys.nr 4 ) słupek Wykonawcy- ok. 10 szt. 5.3. Uzupełnienie łańcucha żeliwnego czarnego przy barierach łańcuchowych - ok.10 m 5.4. Montaż azylu dla pieszych ( azyl Wykonawcy) - ok. 5 m2. 5.5. Montaż pylonu U-5b ( pylon Wykonawcy) - ok. 4 szt. 5.6. Montaż bariery sprężystej drogowej ( uśredniony rozstaw słupków - bariera Wykonawcy) - ok. 20 m. 5.7. Ustawienie oznakowania awaryjnego - ok. 5 kpl

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233221-4
Dodatkowe kody CPV: 45233290-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT154235.77
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ZNAK-POL Violetta Zienkiewicz, Ryszard Butkiewicz Spółka Jawna,  ,  ul. Koszaliska 85,  7-400,  Szczecinek,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 189710,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 151499,70
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 189710,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.