eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna › Budowa wieży widokowej o konstrukcji drewnianej i wiaty edukacyjnej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Wdzydze Kiszewskie - III postępowanie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-27

Kościerzyna: Budowa wieży widokowej o konstrukcji drewnianej i wiaty edukacyjnej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Wdzydze Kiszewskie - III postępowanie
Numer ogłoszenia: 409874 - 2009; data zamieszczenia: 27.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Wdzydzkiego Parku Krajobrazowego , ul. Świętojańska 5E, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 0-58 686 82 73, faks 0-58 686 82 74.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarszewy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wieży widokowej o konstrukcji drewnianej i wiaty edukacyjnej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Wdzydze Kiszewskie - III postępowanie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy podstawowych robót: 1. Wieża widokowa: a) konstrukcja drewniana, b) pokrycie dachu wieży blachą ocynkowaną lub powlekana, c) składająca się z trzech platform na wysokości 10 m, 20 m, 30 m, d) całkowita wysokość 35,60 m. 2. Wiata edukacyjna: a) konstrukcja drewniana, b) powierzchnia 40 m2, c) dach dwuspadowy kryty gontem drewnianym, d) ławki drewniane szt. 4, e) stoły drewniane szt. 2. 3. Prace zewnętrzne - zagospodarowanie terenu: a) ogrodzenie terenu wraz z wrotami wejściowymi, b) oświetlenie terenu (bez oświetlenia parkowego), c) plac z małą architekturą 6 m x 6 m wraz z zadaszeniem z płótna żeglarskiego, d) stelaże do tablic informacyjnych, e) ławki parkowe szt. 4, f) chodniki z kostki kamiennej, g) trawnik. 4. Przygotowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego kompletnego wniosku o przeprowadzenie postępowania administracyjnego w sprawie oddania obiektu budowlanego do użytkowania (wraz z ewentualnymi dodatkowymi opracowaniami). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) dokumentacja projektowa, b) przedmiary robót, c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający wymaga, aby oferent wykonujący zamówienie w części finansowanej przez EkoFundusz korzystał z dostawców lub wykonawców ze Stanów Zjednoczonych, Szwajcarii, Norwegii i/lub krajów Unii Europejskiej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 7000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp., tj. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) warunek posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia: Zamawiający wymaga wskazania wykonania przy najmniej dwóch robót budowlanych jako generalny wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (roboty ciesielskie o specyfice technologii z zastosowaniem tradycyjnych rozwiązań i łączeń ciesielskich z użyciem drewna klejonego w robotach zewnętrznych na wysokości powyżej 20 m - budowle wielkokubaturowe) i wartością (100.000 zł brutto - każda robota) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbiorów). W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie łączne doświadczenie. 3) warunek posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i osób zdolnych do wykonania zamówienia: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobą/osobami odpowiedzialnymi za wykonawstwo robót, przewidzianych do pełnienia funkcji kierownika budowy - specjalność: konstrukcyjno - budowlana w specjalizacji obiekty budowlane budownictwa ogólnego, budowle wysokościowe (przy najmniej jedna osoba) oraz instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (przy najmniej jedna osoba). W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje. 4) warunek znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (ubezpieczenie): W dniu składania oferty Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 100.000 zł. Spełnienie warunków opisanych w punkcie 5 SIWZ należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia wg załącznika nr do SIWZ oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w punkcie 6 SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia, wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 ze zm.) - załącznik nr 4 do SIWZ, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3. zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców obowiązek przedstawienia w/w dokumentu dotyczy każdego z nich), 4. zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie obowiązek przedstawienia w/w dokumentu dotyczy każdego z nich) 5. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - do oferty należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych wraz z dokumentami poświadczającymi przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osób odpowiedzialnych za wykonawstwo robót (przewidzianych do pełnienia funkcji kierownika budowy), specjalność: konstrukcyjno - budowlana w specjalizacji obiekty budowlane budownictwa ogólnego, budowle wysokościowe (przy najmniej jedna osoba) oraz instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (przy najmniej jedna osoba), 6. wykaz wykonanych robót budowlanych jako generalny wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (roboty ciesielskie o specyfice technologii z zastosowaniem tradycyjnych rozwiązań i łączeń ciesielskich z użyciem drewna klejonego w robotach zewnętrznych na wysokości powyżej 20 m - budowle wielkokubaturowe) i wartością (100.000 zł brutto - każda robota) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbiorów) - załącznik nr 5 do SIWZ, 7. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 100.000 zł, 8. wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - na formularzu oferty - załącznik nr 3 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wdzydzkipark.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wdzydzki Park Krajobrazowy, ul. Świętojańska 5 E, Kościerzyna (sekretariat).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Wdzydzki Park Krajobrazowy, ul. Świętojańska 5 E, Kościerzyna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.