eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja i rozbudowa Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA - budynek A



Ogłoszenie z dnia 2010-02-25

Warszawa: Modernizacja i rozbudowa Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA - budynek A
Numer ogłoszenia: 40925 - 2010; data zamieszczenia: 25.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 257765 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 831-37-01, faks 635 84 39.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i rozbudowa Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA - budynek A.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji budynku A Szpitala, w tym robót budowlanych wielobranżowych, a w szczególności: - ogólnobudowlane (w tym wykończeniowe oraz wyposażeniowe zgodnie z SIWZ), - instalacji wentylacji mechanicznej, - instalacji wodno-kanalizacyjnej, - instalacji elektrycznych, - instalacji elektrycznych słaboprądowych, - instalacji wewnętrznej gazów medycznych, - instalacji centralnego ogrzewania, - instalacji cts i smb, cz. chł. oraz pary i kondensatu, - instalacji ctz i smb ctz i c.o., - instalacji gazu. Ponad to do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wykonanie innych działań niezbędnych dla uzyskania pozwolenia na użytkowanie, w tym m.in.: - organizacja i zagospodarowanie terenu wykonywania prac, - zabezpieczenie terenu wykonywania prac przed dostępem osób trzecich, - zagospodarowanie odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001r. o odpadach (Dz. U. z 2001r. Nr 62 poz.628 z późn. zm.), - wykonanie niezbędnych prób, badań i odbiorów. 2. Całość prac należy wykonać na podstawie załączonej do SIWZ dokumentacji technicznej (projektów, przedmiarów i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót). 3. Zakres robót obejmuje kolejny etap rozbudowy, który jest kontynuacją inwestycji i etapów poprzednich mających na celu rozbudowę i modernizację Szpitala. 4. W związku z powyższym, dodatkowo należy uwzględnić ewentualność wykonywania prac równolegle z firmami zewnętrznymi realizującymi modernizację budynku B oraz przyłącza zewnętrzne i układ drogowy wokół Szpitala. Organizacja ruchu na placu budowy (transporty i sprzęt) wymaga uzgodnienia i zawiadomienia ekip z firm, które kontynuują swoje zadania, jak i przedstawicieli Szpitala. 5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania w ramach umowy wszelkich czynności koniecznych do właściwego wykonania robót będących przedmiotem zamówienia. Bez względu na dokładność i wytyczne zawarte w dokumentacji, na Wykonawcy ciąży przede wszystkim zobowiązanie rezultatu czyli zrealizowanie przedmiotu umowy w stopniu umożliwiającym przekazanie obiektu, po robotach, do użytkowania (uzyskanie pozwolenia na użytkowanie). 6. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania na własny koszt i ryzyko: a) odpowiedniego zabezpieczenia frontu robót (zabezpieczenie terenu robót w sposób widoczny i uniemożliwiający wejście osób nieuprawnionych), b) utrzymania w należytym porządku pomieszczeń remontowanych, w tym zwłaszcza usuwania i składowania wszelkich zbędnych materiałów, odpadów i śmieci na wskazanym przez Zamawiającego miejscu, a następnie usunięcia ich na własny koszt, c) po zakończeniu poszczególnych odcinków robót, do uporządkowania pomieszczeń oraz całości frontu robót, d) w wypadku zniszczenia i uszkodzenia pomieszczeń, ich części bądź urządzeń Zamawiającego w trakcie realizacji umowy Wykonawca zobowiązany będzie do ich naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego na własny koszt. 7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia. 8. Zastosowane materiały przy realizacji ww. zamówienia winny spełniać wymogi dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie określone w ustawie Prawo budowlane, jak również winny być dopuszczonymi do stosowania w obiektach służby zdrowia. Zamawiający zażąda przedstawienia certyfikatów na zastosowane materiały po zakończeniu robót. 9. Przy doborze materiałów i technologii wykonania robót należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w dokumentacji projektowo-wykonawczej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 10. Użycie w dokumentacji nazw producentów lub dostawców należy traktować jako wskazanie parametrów technicznych jakie powinny posiadać urządzenia lub materiały. Zamawiający dopuszcza dobór urządzeń i materiałów równoważnych w stosunku do określonych w dokumentacji. W takim przypadku należy podać markę (nazwę) oferowanych materiałów lub urządzeń. Zastosowanie urządzeń lub materiałów nierównoważnych spowoduje odrzucenie oferty. 11. Użycie materiałów, urządzeń i technologii równoważnych obliguje Wykonawcę do ewentualnego udowodnienia porównywalności cech jakościowych zastosowanych materiałów i technologii. Podstawą porównania będą parametry jakościowe określone w Polskich Normach, kartach katalogowych, Aprobatach Technicznych, Certyfikatach itp. 12. Wykonawca odpowiada za ewentualne skutki wynikłe z nieprzestrzegania przepisów BHP i p.poż. 13. Wykonawca winien przed złożeniem oferty zapoznać się z miejscem realizacji zamówienia, dokonać inwentaryzacji oraz ewentualnych własnych pomiarów na miejscu z udziałem pracownika Zamawiającego. W przypadku powstania rozbieżności pomiędzy dokonanymi pomiarami, a danymi zawartymi w kosztorysach, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o tym Zamawiającego. 14. Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane wykonywane były w sposób umożliwiający bieżące funkcjonowanie Szpitala i w jak najmniejszym stopniu kolidowały z całodobową opieką medyczną prowadzoną w Szpitalu. Roboty uciążliwe lub ingerujące w jakikolwiek sposób w pracę Szpitala, będą wymagały dostosowania się w tym zakresie do wymogów Zamawiającego. Istnieje możliwość nakazu czasowego lub terytorialnego wstrzymania robót w przypadku otrzymania takiego nakazu od służb nadzoru sanitarnego lub Biura Polityki Zdrowotnej. 15. W czasie prac budowlanych dostawa wszystkich mediów do Szpitala nie może być przerwana. 16. Z uwagi na prowadzenie robót w czynnym obiekcie szpitalnym, Wykonawca wykonujący zamówienie zobowiązany będzie do przestrzegania zasad BHP i sanitarno-epidemiologicznych oraz zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa. 17. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca określił, którą cześć zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku braku takiego wskazania w ofercie, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie zamierza powierzyć żadnej części zamówienia podwykonawcom. Zlecenie części robót podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie tej części robót. Oświadczenie o Podwykonawcach stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 18. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 19. Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia wraz z ofertą ramowego wstępnego harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji robót, uwzględniającego etapowanie robót w celu zminimalizowania uciążliwości dla czynnego (częściowo) Szpitala i wytyczne projektowe. Zamawiający dopuszcza czasowe wyłączenie części Szpitala z bieżącego wykonywania świadczeń zdrowotnych celem umożliwienia wykonania robót pod warunkiem, iż część czynna (budynek A i lub B) zabezpieczy potrzeby hospitalizacyjne bloku porodowego. 20. W harmonogramie należy podać terminy realizacji poszczególnych robót będących przedmiotem zamówienia poczynając od dnia wprowadzenia na budowę, którego przewidywany termin Zamawiający określa na dzień zawarcia umowy. W harmonogramie należy wyszczególnić elementy scalone robót, które z technicznego punktu widzenia mogą stanowić przedmiot odbiorów częściowych. 21. Harmonogram złożony wraz z ofertą będzie miał charakter orientacyjny. Zamawiający wraz z wybranym Wykonawcą przed podpisaniem umowy dokona uszczegółowienia harmonogramu. Zamawiający dopuszcza zmiany w harmonogramie w trakcie realizacji zamówienia, uwzględniając rzeczywiste postępy w prowadzonych robotach, przy czym nie podlega zmianie końcowy termin wykonania prac. 22. Warunkiem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia jest podpisanie protokołu odbioru przez obie strony. 23. Zamawiający dopuszcza wystawianie faktur częściowych za faktycznie wykonane roboty potwierdzone protokółem odbioru częściowego, nie częściej jednak niż co 30 dni. Rozliczenie za wykonane roboty odbywać sie będzie fakturami częściowymi, wystawionymi za zakończone elementy robót i faktura końcowa wystawiona po zakończeniu i odbiorze całości robót. Podstawą do wystawienia faktur częściowych będzie podpisane świadectwo wykonania zakończonych elementów robót, podpisane przez inspektora nadzoru i kierownika budowy, a dla faktury końcowej protokół odbioru ostatecznego robót podpisany przez inspektora nadzoru i kierownika budowy oraz prawomocne pozwolenie na użytkowanie. Suma faktur częściowych nie może przekroczyć 90% wartości umowy. 24. Minimalny okres gwarancji na wykonane roboty określa się na: roboty budowlane - min. 60 miesięcy od daty uprawomocnienia się pozwolenia na użytkowanie wyroby gotowe - wg gwarancji ich producenta nie krócej jednak niż 36 miesięcy. Pozostałe warunki gwarancji zawiera wzór umowy. 25. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.23.21.40 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Modernizacja i rozbudowa Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA - budynek A

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GRUPA 3J S.A., ul. Żegańska 19, 04-713 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17000000 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12472998,52

  • Oferta z najniższą ceną: 12472998,52 / Oferta z najwyższą ceną: 19123404,88

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.