eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sanoku projektu pn. Czas na aktywność w gminie Sanok współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-02

Sanok: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sanoku projektu pn. Czas na aktywność w gminie Sanok współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 408794 - 2011; data zamieszczenia: 02.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 260226 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sanoku, ul. Kościuszki 23, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 13 46565 72, faks 13 46 565 53.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sanoku projektu pn. Czas na aktywność w gminie Sanok współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sanoku projektu pn. Czas na aktywność w gminie Sanok współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. II. Zamówienie realizowane będzie w ośmiu zadaniach w formie szkoleń zawodowych i specjalistycznych w następujących zakresach tematycznych: Zadanie nr 1 - Kurs: Obsługa kas fiskalnych wraz podstawami obsługi komputera (stopień dostosowany do poziomu uczestników) dla 6 kobiet w wymiarze min. 100 h/osobę, Zadanie nr 2 - Kurs: bukieciarstwo dla 3 kobiet w wymiarze min. 100 h zajęć dydaktycznych /osobę, w tym min. 70 godz. zajęć praktycznych. Zadanie nr 3 - Kurs: kucharz dla 2 kobiet w wymiarze min.120 h/osobę, w tym min. 70 godz. zajęć praktycznych. Zadanie nr 4 - Kurs komputerowy podstawowy (system Windows, Office) oraz grafiki komputerowej [(PHOTOSHOP, 2 d max studio) oraz edycja stereoskopowa(3D)] - dla 3 osób w wymiarze 120 h/osobę Zadanie nr 5 - Kurs: Spawacz MIG-II stopień-doczołowe (aluminium+chromonikiel) - dla 1 mężczyzny w wymiarze min.150 h. Zadanie nr 6 - Kurs: Operator koparko-ładowarki- dla 3 mężczyzn w wymiarze min. 176 h/osobę, w tym min. 60 godz. zajęć praktycznych Zadanie nr 7 - Kurs: kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym- dla 4 mężczyzn w wymiarze min. 67h/osobę, w tym min. 20 godz. zajęć praktycznych(jazdy) Zadanie nr 8 - Kurs: Brukarz - dla 8 mężczyzn w wymiarze min.120 h/osobę, w tym min. 76 godz. zajęć praktycznych. III. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby osób uczestniczących w szkoleniach, w przypadku wystąpienia okoliczności uzasadniających niemożność przeprowadzenia szkolenia dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jednak nie więcej niż o 20%. IV. Szkolenia winny być przeprowadzone w roku 2011, w okresie do dnia 20.12.2011 r. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć RAMOWY HARMONOGRAM ZAJĘĆ W RAMACH SZKOLENIA oraz karty szkolenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ . Szczegółową listę uczestników ustali zamawiający na siedem dni przed wykonaniem szkolenia. Szczegółowy termin szkolenia zostanie ustalony w trakcie realizacji projektu . V. Miejsce realizacji szkolenia: zapewni wykonawca - na terenie miasta Sanoka VI. W ramach szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do: a zapewnienia uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych, koniecznego sprzętu szkoleniowego na czas trwania szkolenia oraz dla każdego z uczestników materiałów niezbędnych do robienia notatek (np. zeszyt, notatnik, długopis opatrzony w logo zgodnie z wytycznymi przedstawionymi w podpunkcie g). b zapewnienia uczestnikom w trakcie trwania szkolenia warunków pracy zgodnych z przepisami bhp c)wystawienia uczestnikom szkolenia zaświadczeń/certyfikatów potwierdzającego uczestnictwo w szkoleniach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 pn. Czas na aktywność w gminie Sanok współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego d)prowadzenia list obecności uczestników szkolenia i rejestru wydanych zaświadczeń e)zapewnienia odpowiedniej kadry f)przestrzegania wymogu, by wszystkie wystawiane dokumenty tzn. certyfikaty, zaświadczenia, materiały szkoleniowe itp. zostały przygotowane z uwzględnieniem logo POKL g)przekazania Zamawiającemu wzorów list obecności oraz zaświadczeń/certyfikatów do zatwierdzenia Zamawiającemu co najmniej na cztery dni przed rozpoczęciem szkolenia. h)oznakowania w sposób widoczny sal, w których odbywać będą się szkolenia, w informacje iż odbywa się szkolenie zawodowe w ramach projektu systemowego pt. Czas na aktywność w gminie Sanok w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki 2007 - 2013 Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. i)zapewnienia cateringu, zwrotu kosztów dojazdu na szkolenie, ubezpieczenia uczestników. 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.51.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pt. Czas na aktywność w gminie Sanok realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 - Kurs: Obsługa kas fiskalnych wraz podstawami obsługi komputera (stopień dostosowany do poziomu uczestników) dla 6 kobiet w wymiarze min. 100 h/osobę

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji w Sanoku, ul. Stróżowska 16, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9756,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6324,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6324,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14380,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2 - Kurs: bukieciarstwo dla 3 kobiet w wymiarze min. 100 h zajęć dydaktycznych /osobę, w tym min. 70 godz. zajęć praktycznych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stowarzyszenie Centrum Szkolenia Zawodowego w Gorlicach Przedstawicielstwo w Jaśle, ul. Wyspiańskiego 8, 38-200 Jasło, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6097,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7117,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3 -Kurs: kucharz dla 2 kobiet w wymiarze min.120 h/osobę, w tym min. 70 godz. zajęć praktycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Rzeszowie Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Sanoku, ul. Matejki 7a, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5691,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7350,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4 - Kurs komputerowy podstawowy(system Windows, Office) oraz grafiki komputerowej [(PHOTOSHOP, 2 d max studio) oraz edycja stereoskopowa(3D)] - dla 3 osób w wymiarze 120 h/osobę

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.U.H. EDU-MAR Marek Stabryła, ul. Robotnicza 11, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9880,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9880,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Zadanie nr 7 -Kurs: kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym- dla 4 mężczyzn w wymiarze min. 67h/osobę, w tym min. 20 godz. zajęć praktycznych(jazdy)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Rzeszowie Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Sanoku, ul. Matejki 7a, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5284,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12723,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Zadanie nr 8 - Kurs: Brukarz - dla 8 mężczyzn w wymiarze min.120 h/osobę, w tym min. 76 godz. zajęć praktycznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.U.H. EDU-MAR Marek Stabryła, ul. Robotnicza 11, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.