eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Wykonanie dostawy wyposażenia w profesjonalny sprzęt pracowni dydaktycznych Zespołu Szkół Budowlanych w Zakopanem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-02

Zakopane: Wykonanie dostawy wyposażenia w profesjonalny sprzęt pracowni dydaktycznych Zespołu Szkół Budowlanych w Zakopanem
Numer ogłoszenia: 408520 - 2011; data zamieszczenia: 02.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 351244 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Zakopanem Zarząd Powiatu Tatrzańskiego, ul. Chramcówki 15, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2017100 w. 30, faks (018) 2017104.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dostawy wyposażenia w profesjonalny sprzęt pracowni dydaktycznych Zespołu Szkół Budowlanych w Zakopanem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego dostawę polegającą na wykonaniu dostawy wyposażenia w profesjonalny sprzęt pracowni dydaktycznych Zespołu Szkół Budowlanych w Zakopanem, wraz z wykonaniem montażu, podłączenia, uruchomienia oraz szkolenia pracowników w Zespole Szkół Budowlanych, ul. Krupówki 8, 34-500 Zakopane, tj. fabrycznie nowego sprzętu obejmującego: 1) Szlifierka szerokotaśmowa - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.3. SIWZ - (Pakiet Nr 1). 2) Frezarka wraz z wózkiem i posuwem - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.4. SIWZ - (Pakiet Nr 2). 3) Strugarka grubościowa - w ilości 1 sztuki, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.5. SIWZ - (Pakiet Nr 3). 4) Strugnica stolarska - w ilości 8 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.6. SIWZ - (Pakiet Nr 4). 5) Oprogramowanie komputerowe: a) Pakiet Autodesk Design Academy 2011 lub równoważny - w ilości 2 sztuk, b) Sketchup Pro lub równoważny - w ilości 1 sztuki, c) Blender lub równoważny - w ilości 3 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.7. SIWZ - (Pakiet Nr 5). 6) Oprogramowanie komputerowe: a) Norma Ekspert lub równoważny - w ilości 1 sztuki, b) Zuzia 10 lub równoważny - w ilości 3 sztuk, c) Planista lub równoważny - w ilości 3 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.8. SIWZ - (Pakiet Nr 6). 7) Oprogramowanie komputerowe: a) Integram 2.0 - Budownictwo lub równoważny - w ilości 14 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.9. SIWZ - (Pakiet Nr 7). 8) Wyposażenie dodatkowe poszczególnych pracowni I: a) Pracownia rysunku technicznego i projektowania - w ilości 10 sztuk, b) Pracownia laboratorium instalacji grzewczych sieci cieplnych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych - w ilości 8 sztuk, c) Pracownia techniczna - w ilości 15 sztuk, d) Pracownia przyrodnicza - w ilości 10 sztuk, e) Pracownia kształtowania krajobrazu - w ilości 4 sztuk, f) Pracownia materiałoznawstwa i technologii wytwarzania - w ilości 6 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.10. SIWZ - (Pakiet Nr 8). 9) Wyposażenie dodatkowe poszczególnych pracowni II: a) Pracownia ogólnobudowlana I oraz pracownia informatyczna - w ilości 25 sztuk, b) Pracownia dokumentacji technicznej - w ilości 4 sztuk, c) Pracownia zajęć praktycznych - w ilości 45 sztuk, d) Pracownia ogólnobudowlana II - w ilości 20 sztuk, e) Pracownia technologii instalacyjnych - w ilości 25 sztuk, f) Warsztaty laboratoryjne - w ilości 25 sztuk, wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych określonych w punkcie 3.11. SIWZ - (Pakiet Nr 9). II. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia, o którym mowa wyżej, musi posiadać wymagane aktualnie obowiązującymi przepisami prawa np. zezwolenia, certyfikaty itp. dopuszczające dostarczony sprzęt do użytkowania na terenie Polski zgodnie z przeznaczeniem, któremu ma służyć.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 22.46.10.00 - Katalogi 42.64.21.00 - Obrabiarki do obróbki drewna 43.31.21.00 - Strugarki 43.81.10.00 - Szlifierki do drewna 44.51.20.00 - Różne narzędzia ręczne 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 48.32.20.00 - Pakiety oprogramowania graficznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Niniejsze zamówienie jest dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Małopolskiego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet - Nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo - Handlowa ELMAL - Kazimierz Dudzik, ul. Tetmajera 2A, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40650,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 45379,00

  • Oferta z najniższą ceną: 45379,00 / Oferta z najwyższą ceną: 92889,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet - Nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo - Handlowa ELMAL - Kazimierz Dudzik, ul. Tetmajera 2A, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25203,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29212,50

  • Oferta z najniższą ceną: 29212,50 / Oferta z najwyższą ceną: 51876,48

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet - Nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo - Handlowa ELMAL - Kazimierz Dudzik, ul. Tetmajera 2A, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29268,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34870,50

  • Oferta z najniższą ceną: 34870,50 / Oferta z najwyższą ceną: 50869,11

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet - Nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo - Handlowa ELMAL - Kazimierz Dudzik, ul. Tetmajera 2A, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30894,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35424,00

  • Oferta z najniższą ceną: 35424,00 / Oferta z najwyższą ceną: 111569,61

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet - Nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROCAD S.A., ul. Kartuska 215, 80-122 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7680,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9590,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Pakiet - Nr 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • C.M. CONCEPT s.c. - Mariusz Piróg, Paweł Leśnicki, ul. Przemysłowa 3a, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7317,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Pakiet - Nr 7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • C.M. CONCEPT s.c. - Mariusz Piróg, Paweł Leśnicki, ul. Przemysłowa 3a, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7317,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8800,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Pakiet - Nr 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • C.M. CONCEPT s.c. - Mariusz Piróg, Paweł Leśnicki, ul. Przemysłowa 3a, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17073,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 20500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Pakiet - Nr 9

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • C.M. CONCEPT s.c. - Mariusz Piróg, Paweł Leśnicki, ul. Przemysłowa 3a, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25203,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 30800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.