eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opoczno › Budowa Domu Pomocy Społecznej wraz z infrastrukturą techniczną niezbędną do jego funkcjonowania w miejscowości. Niemojowice, gm. Żarnów (nr ewid. dz. 258, 259/2, 269, 270)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-14

Opoczno: Budowa Domu Pomocy Społecznej wraz z infrastrukturą techniczną niezbędną do jego funkcjonowania w miejscowości. Niemojowice, gm. Żarnów (nr ewid. dz. 258, 259/2, 269, 270)
Numer ogłoszenia: 408502 - 2010; data zamieszczenia: 14.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 321330 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczno, ul. Kwiatowa 1a, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7361500, faks 044 7361500.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Domu Pomocy Społecznej wraz z infrastrukturą techniczną niezbędną do jego funkcjonowania w miejscowości. Niemojowice, gm. Żarnów (nr ewid. dz. 258, 259/2, 269, 270).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja budowy domu pomocy społecznej wraz z infrastrukturą techniczną niezbędna do jego prawidłowego funkcjonowania oraz wyposażeniem pomieszczeń. 2. Powierzchnia terenu do zagospodarowania wynosi - 1,350 ha, z czego : powierzchnia zabudowy działki - 3353,80 m2 w tym: dom pomocy społecznej - 3259,90 m2 budynek gospodarczy - 89,90 m2 czerpnia powietrza - 4,00 m2 powierzchnia dróg dojazdowych i parkingów, placów - 2163,00 m2, powierzchnia dojść pieszych, chodników w patio, schodów, podestów wejściowych zewn. i pochylni - 663,50 m2 powierzchni działki biologicznie czynnej pozostało - 7320,00 m2 3. Obiekty kubaturowe przewidziane do realizacji w ramach planowanej inwestycji : Budynek domu pomocy społecznej przeznaczony do zamieszkania dla 99 dorosłych pensjonariuszy zakwaterowanych w pokojach 1- 2- i 3- osobowych wyposażonych w łazienki, budynek w pełni przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek jednokondygnacyjny mieszczący w swej przestrzeni strefę ogólną administracyjną o pow. 271,68 m2, strefę socjalną o pow. 109,28m2, strefę gospodarczą o pow. 210,20m2, mieszkalną - 1834,87m2 oraz zespół żywieniowy o pow. 355,15m2, którego zadaniem będzie przygotowywanie oraz wydawanie 4 posiłków dziennie dla 100-150 osób, jak również świadczenie usług gastronomicznych o charakterze okolicznościowym. Dane techniczne budynku : kubatura - 13.900,00 m3, powierzchnia użytkowa - 2.781,20 m2 powierzchnia zabudowy - 3.285,00 m2 Posadowienie budynku na ławach i stopach fundamentowych żelbetowych mono- litycznych, ściany fundamentowe żelbetowe monolityczne, konstrukcja ścian nadziemia murowana z pustaków gazobetonowych na zaprawie cienkowarstwowej, ponad to ściany zewnętrzne docieplone warstwą styropianu + tynk cienkowarstwowy silikonowy. Stropy w części z płyt prefabrykowanych kanałowych o wys. 24,5 cm oraz płyt sprężonych o wys. 26,5 cm z uzupełnieniem wylewkami mono-litycznymi, słupy, podciągi i nadproża - monolityczne żelbetowe. Przykrycie budynku stanowi dach wielospadowy o konstrukcji drewnianej, pokrycie - blacho dachówka powlekana oraz na części papa termozgrzewalna modyfikowana SBS. Stolarka okienna - z profili PCV szklona szybą jednokomorową zespoloną, drzwi zewnętrzne i wewnętrzne na ciągach komunikacyjnych z profili PCV szklone szybą bezpieczną, drzwi wewnątrzlokalowe do pomieszczeń - drewniane płytowe w okleinie drewnopodobnej. Wykończenie wewnętrzne pomieszczeń - sufity podwieszone na korytarzach oraz w pom. strefy administracyjnej, socjalnej, żywieniowej i jadalni w pozostałych pomieszczeniach - tynki wewnętrzne sufitów i ścian cem.- wap. + gładź gipsowa, malowanie farbami wodorozcieńczalnymi na bazie żywicy akrylowej w kolorach pastelowych, sufity na biało. Posadzki - wykładziny rulonowe PCV oraz płytki ceramiczne. Budynek wyposażony w wewnętrzne instalacje : wod.-kan., c.o. i c.t., wentylacji mechanicznej, oraz instalacji elektrycznej, telefonicznej, TV-SAT, sygnalizacji przyzywowej, sygnalizacji pożaru, oświetlenia ewakuacyjnego i kierunkowego instalacji odgromowej. Budynek gospodarczy- parterowy, niepodpiwniczony o konstrukcji murowanej ścian z gazobetonu posadowionych na ławach fundamentowych monolitycznych żelbetowych. Budynek przykryty dachem dwuspadowym o konstrukcji drewnianej (wiązary deskowe), pokrycie blacho dachówką powlekaną. Wrota do pomieszczeń garażowych - segmentowe ocieplane, drzwi zewnętrzne stalowe, okna z profili PCV. Wykończenie pomieszczeń - tyki ścian cem.-wap., okładzina z płytek ceramicznych, malowanie - farbami wodorozcieńczalnymi odpornymi na zabrudzenie, posadzki - na gruncie betonowe + płytki ceramiczne gres. Dane techniczne budynku: kubatura - 385,00 m3, powierzchnia użytkowa - 61,30 m2 powierzchnia zabudowy - 89,90 m2. Budynek wyposażony w instalacje wewnętrzne : wod. - kan. i elektryczną. Obiekt małej architektury - czerpnia powietrza 4. Przyłącza infrastruktury technicznej: przyłącze wodociągowe wraz z hydrantami p.poż do zewnętrznego gaszenia pożaru, przyłącze kanalizacji sanitarnej, kanalizacja deszczowa wraz z systemem odprowadzenia wód do ziemi, przyłącze energetyczne wewnętrzne (od WLZ do budynku), oświetlenie zewnętrzne terenu. 5. Obiekty zagospodarowania terenu: ogrodzenie terenu wraz ze ścianą oporową , zjazdy z drogi publicznej, drogi wewnętrzne dojazdowe, miejsca postojowe i parkingi, chodniki dla pieszych, zagospodarowanie terenów zielonych. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Załącznik nr 8 do SIWZ Dokumentacja budowlana w tym: Projekt budowlany z projektem zagospodarowania terenu. Projekt budowlany i wykonawczy technologii kuchni i pralni. Projekt budowlany i wykonawczy technologii budynku DPS. Projekt budowlany instalacji elektrycznych wewnętrznych i oświetlenie terenu. Projekt budowlany i wykonawczy ogrodzenia. Projekt budowlany i wykonawczy zieleni. Operat wodno prawny na wykonanie systemu odprowadzającego oczyszczone ścieki deszczowe. Projekt budowlany i wykonawczy dróg i parkingów. Projekt budowlany i wykonawczy przyłączy wod-kan. Projekt budowlany i wykonawczy kanalizacji deszczowej. Projekt budowlany i wykonawczy w/z od układu pomiarowego do tablicy głównej. Dokumentacja geotechniczna. Załącznik nr 9 do SIWZ Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót w częściach: a) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót drogowych Załącznik nr 10 do SIWZ Przedmiary Robót w częściach: Część A - Roboty budowlane Część B - Wyposażenie budynku Część C - Wyposażenie kuchni i pralni Część D - Ogrodzenie Część E - Przyłącze wodociągowe i kanalizacyjne Część F - Kan. deszcz. ze zbiornikiem rozsączającym Część G - Instalacje elektryczne wlz Część H - Wewnętrzna instalacja wod-kan Część I - Instalacja c.o. i c.t. Część J - Wentylacja mechaniczna Część K - Technologia kotłowni olejowej Część L - Instalacje elektryczne wewnętrzne Część M - Instalacja p.poż Część N - System ochrony i sygnalizacji antywłamaniowej Część O - System alarmowo - przyzywowy Część P - Instalacje oświetlenia terenu Część R - Branża drogowa Część S - Zagospodarowanie terenów zielonych Uwaga: W przypadku gdy treść projektów budowlanych będzie nie wystarczająca do zapoznania się z przedmiotem zamówienia, Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o udostępnienie projektów wykonawczych na nośniku elektronicznym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo remontowo - budowlane ZAWISZA Jerzy Zawisza, Radom, ul. Wielkopolska 7, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12146574,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8502040,21

  • Oferta z najniższą ceną: 8502040,21 / Oferta z najwyższą ceną: 11469806,86

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.