eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › usługa - wycinki drzew, - wywozu ściętych drzew, gałęzi i innych odpadów powstałych przy wykonywaniu usługi, - karczowania i frezowania pni po ściętych drzewach, - nasadzania drzew, krzewów wraz z materiałem, - pielęgnacji drzew, krzewów i żywopłotów, - ochrony drzew kasztanowców przed szrotówkiem kasztanowcowiaczkiem za pomocą opasek lepowych, - oceny stanu zdrowotnego drzew, - usuwania wiatrołomów, wywrotów lub wyłamanych konarów, - usuwanie karpiny na terenie administrowanym przez GZNK ZB w 2011 r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-14

Gdańsk: usługa:
- wycinki drzew,
- wywozu ściętych drzew, gałęzi i innych odpadów powstałych przy wykonywaniu usługi,
- karczowania i frezowania pni po ściętych drzewach,
- nasadzania drzew, krzewów wraz z materiałem,
- pielęgnacji drzew, krzewów i żywopłotów,
- ochrony drzew kasztanowców przed szrotówkiem kasztanowcowiaczkiem za pomocą opasek lepowych,
- oceny stanu zdrowotnego drzew,
- usuwania wiatrołomów, wywrotów lub wyłamanych konarów,
- usuwanie karpiny
na terenie administrowanym przez GZNK ZB w 2011 r

Numer ogłoszenia: 408172 - 2010; data zamieszczenia: 14.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 058 3458235.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa:
- wycinki drzew,
- wywozu ściętych drzew, gałęzi i innych odpadów powstałych przy wykonywaniu usługi,
- karczowania i frezowania pni po ściętych drzewach,
- nasadzania drzew, krzewów wraz z materiałem,
- pielęgnacji drzew, krzewów i żywopłotów,
- ochrony drzew kasztanowców przed szrotówkiem kasztanowcowiaczkiem za pomocą opasek lepowych,
- oceny stanu zdrowotnego drzew,
- usuwania wiatrołomów, wywrotów lub wyłamanych konarów,
- usuwanie karpiny
na terenie administrowanym przez GZNK ZB w 2011 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest:
­ wycinka drzew,
­ wywóz ściętych drzew, gałęzi i innych odpadów powstałych przy wykonywaniu usługi,
­ karczowanie i frezowanie pni po ściętych drzewach,
­ nasadzania drzew, krzewów wraz z materiałem,
­ pielęgnacja drzew, krzewów i żywopłotów,
­ ochrona drzew kasztanowców przed szrotówkiem kasztanowcowiaczkiem za pomocą opasek lepowych,
­ ocena stanu zdrowotnego drzew,
­ usuwanie wiatrołomów, wywrotów lub wyłamanych konarów,
­ usuwanie karpiny,
na terenie administrowanym przez GZNK ZB w 2011 r.
2. Pod pojęciem pielęgnacji należy rozumieć wygałęzianie, ogławianie, przycięcie bądź odmłodzenie, leczenie i usunięcie ubytków, usuwanie odrostów korzeniowych, podlewanie oraz opryski, konserwację i leczenie drzew, prześwietlanie drzew z użyciem środków grzybobójczych i owadobójczych na obszarze administrowanym przez Zamawiającego.
3. Frezowanie obejmuje karczowanie pniaków do głębokości 20 cm poniżej powierzchni gruntu oraz wywóz urobku na zwałkę i dowiezienie ziemi w miejsce po wyfrezowanej karpie korzeniowej.
Wywóz odpadów powstałych przy wykonywaniu usługi zgodnie z przepisami ustawy o odpadach.
4.Zamawiający przewiduje założenie około 300 opasek lepowych. Należy użyć opasek z tworzywa sztucznego o szer. 1 m pokrytych lepem chwytającym owady. Lep użyty przez wykonawcę musi posiadać atest producenta. Środek zamieszczonej opaski winien znaleźć się na wysokości 130 - 150 cm mierząc od podstawy pnia. Średnia długość opaski lepowej odpowiadająca średniemu obwodowi pnia wynosi 220 cm. W przypadku występowania odrostów pniowych w miejscu założenia opaski należy je usunąć sekatorem. Każdą opaskę Wykonawca zaopatruje w trwały napis zawierający informacje na temat wykonanego zabiegu, inwestora oraz wykonawcy. Wykonawca gwarantuje trwałość wykonanych opasek. Po zdjęciu opasek należy oczyścić pnie drzew w miejscu gdzie były zastosowane opaski. Opaski lepowe należy dwukrotnie wymienić w ciągu okresu wegetacyjnego a po zakończeniu zwalczania zutylizować.
Terminy realizacji prac:
a) Założenie opasek do 09.05.2011r,
b) Pierwsza zmiana opasek do 30.06.2011 r,
c) Druga zmiana opasek do 30.08.2011 r,
d) Zdjęcie opasek z drzew do 31.10.2011 r.
Terminy określone w punkcie a-c są terminami orientacyjnymi, natomiast termin zakończenia realizacji usługi wyznaczony w punkcie d) jest nieprzekraczalny. Termin rozpoczęcia realizacji usługi uzależniony jest od terminów pojawienia się motyli szkodnika. Założenie/wymiana opasek musi nastąpić w ciągu tygodnia poprzedzającego masowe pojawienie się motyli. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt ustala terminy rójek owadów i decyduje o terminie wykonania powyższego zabiegu.
Wykonawca powiadamia pisemnie (fax) zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem o terminie zakładania opasek.
5. Gatunki drzew i krzewów oraz miejsca ich nasadzenia będą uzgadniane z Wykonawcą na bieżąco. Decyzje zależą od uwarunkowań terenowych, istniejącego drzewostanu na danym terenie. Zamawiający przewiduje typowe drzewa do nasadzenia takie jakie występują na osiedlach mieszkaniowych (np. jarzębina, klon, lipa) o obwodzie pni powyżej 15 cm. W przypadku terenów objętych ochroną Konserwatora Zabytków Zamawiający przewiduje nasadzanie takich roślin jak platan, głóg szkarłatny, jarząb szwedzki, jarząb mączny, kasztanowiec o obwodzie pni powyżej 15 cm.
6. Ocenę stanu zdrowotnego drzewa zleca pracownik Działu Eksploatacji w formie pisemnej.
7. Szacunkowe ilości usługi:
­ wycinka drzew wraz z wywozem gałęzi i konarów - 27 szt.
­ frezowanie pni - 10 szt.
­ nasadzanie drzew wraz z materiałem - 20 szt.
­ nasadzanie krzewów wraz z materiałem - 503 szt.
­ pielęgnacja drzew - 350 szt.
­ pielęgnacja krzewów - 3 000 szt.
­ pielęgnacja żywopłotów - 15 000 m2
­ usuwanie wiatrołomów - 21 szt.
­ usuwanie karpiny - 10 szt.
­ karczowanie pni - 10 szt.
­ ochrona drzew kasztanowców - 300 szt.
­ ochrona stanu zdrowotnego drzew - 5 szt.
Konkretne ilości poszczególnych usług będą dostosowane do bieżących potrzeb zamawiającego.
8. Wykonawca będzie zobowiązany do:
- załatwienia na własny koszt wszelkich formalności związanych z zajęciem lub wyłączeniem pasa drogowego, odcięciem energii, wjazdem do stref ograniczonego ruchu - koszty należy ująć w cenie oferty,
- wywozu gałęzi i odpadów - koszty należy ująć w cenie oferty,
- uzgadniania z Zamawiającym na bieżąco lokalizacji sadzenia drzew i krzewów oraz ich gatunku,
- realizacji usługi zgodnie z przepisami ustawy o ochronie przyrody (Dz.U.2004 nr 92 poz. 880 z póź. zm.).
9.Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.21.16.00 - Sadzenie drzew 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 3000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum:
      - 2 usługi polegające na wycince drzew lub nasadzeniu drzew i krzewów lub pielęgnacji zieleni poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie.
      Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W przypadku powoływania się na wiedzę i doświadczenie innych podmiotów należy przedstawić udział tych podmiotów w wykonywaniu części zamówienia.
      Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
      - podnośnikiem balkonowym,
      - samochodem skrzyniowym,
      - 3 pilarkami (spalinowymi lub innymi używanymi przy tego typu usługach).
      Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnego potencjału technicznego na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
      Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
      - 1 osobą na stanowisku kierowniczym, która ukończyła wyższe studia na kierunku architektury krajobrazu, ogrodnictwa lub leśnictwa oraz odbyła po uzyskaniu dyplomu co najmniej roczną praktykę przy konserwacji parków zabytkowych albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej oraz posiada zaświadczenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków właściwego dla miejsca zamieszkania powyższej osoby potwierdzające powyższe kwalifikacje,
      - 3 osobami na stanowisku: pilarz mających ukończony kurs II stopnia w zakresie pielęgnacji drzew.
      Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
      Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej - 300 000,00 zł, W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunki musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
    b) Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
    c) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 12 SIWZ.
    d) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1 - Cena - 50
    • 2 - Cena (suma cen jednostkowych brutto za pozostałe usługi) - 30
    • 3 - Cena (cena jednostkowa brutto za ochronę drzew kasztanowców) - 20

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 16 w godz. 9:00 - 12:00.
    Cena brutto - 12,20 PLN.
    Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2010 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, sekretariat.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: do 21.01.2011.

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 23.12.2010 r. godzina,10:15
    miejsce w siedzibie zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1 w pokoju nr 9, świetlica
    OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
    Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych,
    Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 16, tel. (58) 320 02 20
    Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.