eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › obsługa rachunku bankowego,udzielenie kredytu bankowego długoterminowego- nr spr



Ogłoszenie z dnia 2005-08-12

POZYCJA 40813

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: obsługa rachunku bankowego,udzielenie kredytu bankowego długoterminowego- nr spr: 12/2005 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: III Szpital Miejski im. dr Karola Jonschera, do kontaktów: Joanna Strzelecka tel.042-67-61-823 Ewa Lisowska tel.042-67-61-790 wew.275, ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź, woj. łódzkie, e-mail: piotrowski_szpital@poczta.onet.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 06. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: obsługa rachunku bankowego,udzielenie kredytu bankowego długoterminowego- nr spr: 12/2005. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zakres I-obsługa rachunku bankowego.Łaczne średni-miesięczne wpływy na rachunek Zamawiającego wynoszą 2.240.000PLN,łaczne średnio-miesięczne wydatki z rachunku Zamawiającego wynoszą 2.140.000PLN Warunki prowadzenia rachunku: otwarcie rachunku,prowadzenie bieżącego rachunku i rachunków pomocniczych,obsługa systemu elektronicznej obsługi klienta Home Banking,realizacja poleceń przelewu na rachunki zamawiającego,realizacja poleceń przelewu na rachunki w innych bankach,przyjmowanie wpłat gotówkowych,realizacja wypłat gotówkowych,otrzymywanie wyciągów bankowych za każdy dzień roboczy z uwzględnieniem kwoty i opisu operacji i salda rachunku,lokaty jednodniowe, overnighty,korzystanie z wpływów bieżacych, umożliwienie skorzystania z kredytu w rachunku bieżącym,odnawialnego spłacanego z bieżacych wpływów w wysokości 1.200.000PLN na pokrycie kosztów wyngrodzeń pracowników. Zakres II-Udzielenie kredytu długoterminowego na zadania inwestycyjne w wysokości 400.000PLN.Kredyt w wysokości 400.000PLN z przeznaczeniem na realizację zadań inwestycyjnych w ramach ZPORR-zakup aparatury medycznej i usługi budowlano-montażowe.Warunki kredytu:łączna wartość 400.000PLN, okres spłaty 5 lat, miesięczne spłaty odsetek i kapitału, marża nie większa niż WIBOR 3M+2%, prowizja nie większa niż 1%,waluta polskie złoty.Sposób zabezpieczenia kredytu: weksel in blanco wystawiony przez Kredytobiorcę i zastaw na zakupionym sprzęcie o wartości 75% wyższym od kwoty kredytu.Kredyt do otrzymania jednorazowo w całości w IV kwartale 2005r.Zakres III-Udzielenie kredytu długoterminowego na regulację zobowiązań publicznoprawnych wynikających z realizacji programu restrukturyzacyjnego w wysokości 2.900.000PLN.Zaciągnięcie kredytów długoterminowych dla Zamawiającego w wysokości 2.900.000PLN na regulację zobowiązań publicznoprawnych wynikających z realizacji programu restrukturyzacyjnego.Warunki kredytu: wysokość 2.900.000PLN.Okres spłaty 10 lat, okres karencji nie mniejszy niż 2 lata,miesięczne spłaty odsetek i kapitału,marża nie większa niż WIBOR 3M+2%,prowizja nie większa niż 1%,waluta polski złoty.Sposób zabezpieczenia kredytu: weksel in blanco wystawiony przez Kredytobiorcę i poręczenie Organu Założycielskiego.Kredyt do otrzymania jednorazowo w IV kwartale 2006r. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: III Szpital Miejski im. dr Karola Jonschera, ul.Milionowa 14,93-113 Łódź. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Łączna powyżęj 130.000EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 15.11.2005; data zakończenia: 31.12.2016;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Łączna wartość wadium 14.500PLN z podziałem na zakresy zgodnie z zapisem w SIWZ. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zgodnie z ustawą-prawo zamówień publicznych. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.22 ust.1 Ustawy -Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe określone w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.Aktualny dokument określający status prawny Wykonawcy tzn.Odpis z właściwego rejestru ,wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.2.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24ust1pkt 4-8 lub art.24 ust.1 pkt 9 Ustawy - prawo zamówień publicznych. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika oddziału ZUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie że uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie,odroczenie lub rozłozeniena raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub że uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie,odroczenie lub na rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.Wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, prawo bankowe. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena( wysokość opłat,prowizja,oprocentowanie)-100%-zakres I Marża wykonawcy -80% zakres II Prowizja - 20% zakres II Marża wykonawcy-80% zakres III Prowizja - 10 % zakres III Okres karencji-10%zakres III Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: Nr sprawy: 12/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 05.10.2005, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: osobiście w siedzibie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.10.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 05.10.2005, godzina 09:30, W siedizbie Zamawiającego wpok. 109 I piętro sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 04.08.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Obsługa rachunku bankowego. 3) Zakres lub wartość: Zakres I zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Udzielenie kredytu długoterminowego na zadania inwestycyjne w wysokości 400.000PLN. 3) Zakres lub wartość: Zakres II - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Udzielenie kredytu długoterminowego na regulację zobowiązań publicznoprawnych wynikających z realizacji programu restrukturyzacyjnego w wysokości 2.900.000PLN. 3) Zakres lub wartość: Zakres III- zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.