Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-26
Zabrze: Przetarg nieograniczony 8/PN/SM/09 na dostawy dostawy artykułów elektrycznych, artykułów instalacyjnych, zamków różnych, materiałów ropopochodnych, materiałów ogólnobudowlanych narzędzi oraz wykładzin
Numer ogłoszenia: 408104 - 2009; data zamieszczenia: 26.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Zabrzu Sp. z o .o. , ul. Zamkowa 4, 41-803 Zabrze, woj. śląskie, tel. 0-32 277 61 00, faks 0-32 271 73 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzabrze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony 8/PN/SM/09 na dostawy dostawy artykułów elektrycznych, artykułów instalacyjnych, zamków różnych, materiałów ropopochodnych, materiałów ogólnobudowlanych narzędzi oraz wykładzin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy artykułów elektrycznych, instalatorskich, zamków różnych, materiałów ropopochodnych, materiałów ogólnobudowlanych narzędzi oraz wykładzin - określenie asortymentu i jego ilości podane są w SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00 - Materiały budowlane 31.51.00.00 - Żarówki elektryczne 31.68.10.00 - Akcesoria elektryczne 31.68.00.00 - Elektryczne artykuły i akcesoria 44.16.00.00 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy 44.41.10.00 - Wyroby sanitarne 44.52.00.00 - Zamki, klucze i zawiasy 09.21.18.00 - Oleje i preparaty z ropy naftowej 44.81.22.00 - Farby olejne i wodne 44.51.00.00 - Narzędzia 44.11.22.00 - Wykładziny podłogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ust 1 -2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawa zamówień publicznych z późn. zm.) e) Dostarczą ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami wymaganymi w rozdziale VII i VIII SIWZ 2. Warunki będą oceniane według formuły spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości i nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania b) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, podpisane przez osobę /y/ uprawnioną /e/,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzabrze.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego w Zabrzu przy ul. Zamkowej nr 4, w Budynku Dyrekcji, I piętro, w pokoju nr 1.08..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w Zabrzu przy ul. Zamkowej nr 4, w Budynku Dyrekcji, I piętro, w pokoju nr 1.08..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: artykuły elektryczne-szczegółowy opis całego asortymentu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.00.00-6, 31.51.00.00-4, 31.68.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły instalacyjne- szczegółowy opis całego asortymentu Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.10.00-4, 44.16.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamki różne - szczegółowy opis całego asortymentu w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.52.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały ropopochodne-szczegółowy opis całego asortymentu w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.18.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały ogólnobudowlane - szczegółowy opis całego asortymentu w Formularzu ofertowym stanowiący, załącznik nr 1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1, 44.81.22.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzędzia-szczegółowy opis całego asortymentu w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykładziny - szczegółowy opis całego asortymentu w Formularzu ofertowym stanowiącym załacznik nr 1 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.22.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- 11/TP/II/24 SUKCESYWNE DOSTAWY OPATRUNKÓW I PIELUCHOMAJTEK
- DOSTAWA SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ
- Sukcesywna dostawa odzieży, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla turystów i przewodników Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu w okresie od pierwszego zamówienia przez okres 12 miesięcy
- Przygotowanie posiłków w stołówce Szkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 16 w roku szkolnym 2024/2025 dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 i wychowanków Przedszkola nr 2 w Zabrzu.
- DOSTAWA PRODUKTU LECZNICZEGO - TEZEPELUMABUM
- "Dostawa produktów chemicznych do stosowania w podziemnych wyrobiskach górniczych wraz z osprzętem dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu - Zakup wraz z dostawą pian fenolowych".
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medyczno-szkoleniowego oraz innego wyposażenia
- Termomodernizacja i przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Szczyrku. ETAP I
- 4WOG-1200.2712.40.2024 Dostawa materiałów budowlanych do SOI Opole
- Dostawa materiałów sanitarnych, wentylacyjnych i elektrycznych na potrzeby USK
- (31-2024) Dostawa i montaż wykładzin podłogowych
- 94/TP/ZP/D/2024 Dostawa akcesoriów elektrycznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.