eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › autobusowe dowożenie uczniów szkół podstawowych i gimnazjum w obrębie Gminy Wałcz w roku szkolnym 2006/2007



Ogłoszenie z dnia 2006-08-09

POZYCJA 40806

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wałcz: autobusowe dowożenie uczniów szkół podstawowych i gimnazjum w obrębie Gminy Wałcz w roku szkolnym 2006/2007 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Wałcz, do kontaktów: Marta Suska, ul. Dąbrowskiego 8, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2580241, fax 067 3873197, e-mail: aspo@pro.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Administracja Samorządowa Placówek Oświatowych, Marta Suska, ul. Dąbrowskiego 6, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2585839, fax 067 3873253, e-mail: aspo@pro.onet.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Samorządowa Placówek Oświatowych, Marta Suska, ul. Dąbrowskiego 6, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2585839, fax 067 3873253, e-mail: aspo@pro.onet.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Administracja Samorządowa Placówek Oświatowych, Marta Suska, ul. Dąbrowskiego 6, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2585839, fax 067 3873253, e-mail: aspo@pro.onet.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; przewozy szkolne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: autobusowe dowożenie uczniów szkół podstawowych i gimnazjum w obrębie Gminy Wałcz w roku szkolnym 2006/2007. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 60. Główne miejsce świadczenia usług: Teren Gminy Wałcz. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów autobusami do szkół. Ilości dzieci dowożonych - 480. Dowożenie uczniów do szkół odbywać się będzie wg rozkładu jazdy ustalonego przez Dyrektora Administracji Samorządowej Placówek Oświatowych Gminy Wałcz. Dowożenie młodzieży szkolnej odbywać się będzie do 7 szkól podstawowych i 3 gimnazjów w m. Lubno, Strączno i Chwiram. Dowożenie dotyczy wyłącznie młodzieży. Wykonawcy zabrania się łączenia przewozów szkolnych z przewozem innych osób. Rozkład jazdy, wg którego będą świadczone usługi przewozowe, został ustalony do potrzeb planów lekcyjnych i nie może być zmieniany bez uzgodnienia z zamawiającym. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Oświadczenie o wykonywaniu usług wyłącznie siłami własnymi. 2. Oświadczenie o wykonywaniu usług zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.20.00 - Usługi transportu publicznego1 Kod CPV wg słownika 2008: 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego Oryginalny kod CPV: 60.11.30.00 - Usługi transportowe dla ograniczonej grupy klientów1 Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 30.11.31.00 - 30.11.31.00 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: W zakres zamówienia wchodzi wykonanie: Wykonywanie usług przewozów szkolnych na 22 trasach (częściach) przez okres nauki szkolnej. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data rozpoczęcia: 04.09.2006; lub data zakończenia: 22.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie dotyczy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności i czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p. Ad. 1) 1. są uprawnieni do działalności zgodnie z wymaganiami ustawowymi i w tym względzie posiadają odpowiednie zezwolenie Wójta Gminy Wałcz, 2. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętych zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi i w tym względzie posiadają licencję zawodową oraz dysponują osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonywania czynności Ad. 2) 1. wykażą i udokumentują (referencje lub opinie albo listy polecające), z okresu ostatnich 3 lat, wykonywanie usług przewozowych osób, 2. dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do świadczenia usług, 3. dysponują odpowiednimi autobusami lub minibusami zapewniającymi należyte wykonanie usługi w ilościach wynikających z rozkładów jazdy Ad. 3) 1. znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, w tym względzie posiadają własne lub udokumentują dostęp do środków finansowych zapewniających ciągłość wykonywania robót, w wysokości nie mniejszej niż 20 000 zł Ad. 4) Nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnianie warunku: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, 2) oświadczenie, zgodnie z art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, 3) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, 4) oświadczenia o: - posiadaniu odpowiednich środków transportu osobowego, odpowiadających wymaganiom zbiorowego transportu osób, zapewniających wykonywanie usługi, - wykonywaniu usług wyłącznie siłami własnymi, - wykazie części, jakie będą wykonywane przez wykonawcę, 5) kalkulacje ceny za 1 km przewozów i za całą część - z uwzględnieniem informacji zawartych w załącznikach nr 2 i 3 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności, jeżeli ustawy to przewidują: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej uprawniające do występowania w obrocie prawnym, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Licencja na wykonywanie usług osobowego transportu drogowego. 3) Zezwolenie Wójta Gminy Wałcz na wykonywanie usług osobowego transportu drogowego na terenie Gminy Wałcz. 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 5) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 6) Wykaz kadry odpowiedzialnej za wykonywanie zamówienia z podaniem następujących informacji: - imię i nazwisko osoby odpowiedzialnej za wykonywanie usług, miejsce jego pracy, sposób kontaktu (w tym nr tel. komórkowego), - imię i nazwisko koordynatora usług, miejsce jego pracy, sposób do kontaktu (w tym nr tel. komórkowego), - imiona i nazwiska kierowców wraz z podaniem marki pojazdu i nr rejestracyjnego tego pojazdu, sposób do kontaktu z tymi kierowcami (w tym tel. komórkowe), kopie zezwoleń na prowadzenie autobusu, kopie praw jazdy. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o dysponowaniu niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia. 2) Wykaz pojazdów przeznaczonych do wykonywania usługi wraz z kopią ważnych badań technicznych potwierdzających, że pojazd służy do przewozu osób w transporcie zbiorowym. 3) Wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. 4) Dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie, np. referencje lub opinie albo listy polecające. 4. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja): 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do oferty: a. pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b. wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, c. oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2. Podmioty wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a następnie składać ofertę, muszą wykazać że: każdy z osobna: 1. nie podlega wykluczeniu z postępowania, 2. posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, 3. posiada ubezpieczoną działalność gospodarczą od odpowiedzialności cywilnej, natomiast wspólnie muszą wykazać że: 1. posiadają uprawnienia do wykonania zamówienia, 2. dysponują odpowiednim sprzętem technicznym, 3. dysponują odpowiednim personelem do wykonania zamówienia, 4. posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia. Przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać że: 1. posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez zamawiającego. Kopie dokumentów należy potwierdzić "za zgodność z oryginałem" przez wykonawcę lub osobę upoważnioną.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.walcz.ug.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Nieodpłatnie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.08.2006, godzina 10:15, sekretariat Administracji Samorządowej Placówek Oświatowych w Wałczu przy ul. Dąbrowskiego 6.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 31.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.