eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › Remont nawierzchni chodników i placów na terenie Ośrodka Wypoczynku Świątecznego - działka nr 212/8 obr. 7 Kamienna Góra

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-10

Ogłoszenie nr 40805 - 2017 z dnia 2017-03-10 r.

Kamienna Góra: Remont nawierzchni chodników i placów na terenie Ośrodka Wypoczynku Świątecznego - działka nr 212/8 obr. 7 Kamienna Góra
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 21732-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kamienna Góra, krajowy numer identyfikacyjny 52497300000, ul. Plac Grunwaldzki  1, 58-400   Kamienna Góra, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 756 455 124, faks , e-mail inwestycje@kamiennagora.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kamiennagora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont nawierzchni chodników i placów na terenie Ośrodka Wypoczynku Świątecznego - działka nr 212/8 obr. 7 Kamienna Góra

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZIF.271.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie nawierzchni chodników i placów na terenie Ośrodka Wypoczynku Świątecznego w Kamiennej Górze (działka nr 212/8 obr. 7), celem poprawienia stanu nawierzchni i usprawnienie warunków komunikacji w tym obszarze. Zakres robót remontowych obejmuje rozbiórkę starej nawierzchni asfaltowej i ułożenie nowej nawierzchni z kostki betonowej zgodnie z układem istniejących chodników i placów. Wierzchnią warstwę nowej nawierzchni stanowić będzie betonowa kostka brukowa o gr. 8 cm, ograniczona obrzeżami betonowymi 8x30cm, ułożonymi na ławie betonowej gr. 10 cm z oporem. Obrzeża betonowe powinny wystawać nad przyległy teren zieleni o 1-2cm umożliwiając spływ wód opadowych. Nawierzchnię należy wyprofilować poprzez nadanie jej jednostronnego lub dwustronnego spadku poprzecznego o wartości max. 2% w kierunku na przyległe trawniki. Niweletę podłużną nawierzchni należy dopasować do terenu przyległego tj. do istniejących nawierzchnibetonowych i gruntowych oraz połączyć z istniejącymi chodnikami (dojście do kompleksu Orlik, wejście na most). Przy połączeniach z nawierzchniami gruntowymi chodniki należy zakończyć oporem w postaci leżącego krawężnika betonowego. Istniejącą nawierzchnię asfaltową chodników z placów należy rozebrać i zutylizować. Miejsca po likwidacji fragmentów istniejących nawierzchni asfaltowych oraz inne ubytki trawników, należy uzupełnić poprzez nawiezienie ziemi urodzajnej i wysianie trawy (urządzenie, odtworzenie trawnika). Zakłada się następującą konstrukcję nawierzchni projektowanego chodnika: nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce piaskowej 3-5 cm, podbudowa z mieszanki kamiennej frakcji 0-31,5 mm grubości 20 cm po zagęszczeniu, warstwa odsączająca z piasku grubości 10 cm po zagęszczeniu. Zakres planowanych robót budowlanych jest następujący: rozbiórka istniejącej nawierzchni asfaltowej chodników i placów, obrzeży betonowych z wywiezieniem i utylizacją odpadów, wykonanie koryta w gruncie do głębokości ok. 35 cm z wywiezieniem nadmiaru gruntu, wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, ustawienie obrzeży betonowych 8x30cm na ławie betonowej z oporem - ok. 920 m, ułożenie rur przepustowych PCV 110 mm pod warstwami konstrukcyjnymi nawierzchni dla przyszłej instalacji zasilającej oświetlenie uliczne - dł. całkowita przepustów ok. 90m, ułożenie warstw projektowanej podbudowy z zagęszczeniem, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej o pow. ok. 2 950 m2, demontaż i ponowny montaż istniejących ławek parkowych, uporządkowanie terenu wzdłuż wybudowanej nawierzchni poprzez uzupełnienie i wyrównanie gruntu i uzupełnienie nawierzchni trawiastych. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Dokumenty te określają pełen zakres prac objętych niniejszym zamówieniem. Poza pracami określonymi powyżej do Wykonawcy należeć będą wszystkie inne obowiązki określone w Części III. Istotne postanowienia umowy. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz warunkami umowy. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu zawartego w przywołanych dokumentach, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w specyfikacji. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej minimum 36 miesięcy na wykonane i odebrane roboty. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi: 1. dokumentacja techniczna, 2. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233250-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT233057.72
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert8
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PPHU STOBUD s.c. Adam Dąbrowski, Krystian Bąk,  ,  ul.Towarowa 57,  58-400,  Kamienna Góra,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 286661.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 286661.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 580560.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.