eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego dostaw drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku



Ogłoszenie z dnia 2005-08-12

POZYCJA 40797

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Siemianowice Śląskie: wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego dostaw drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich, do kontaktów: inż Henryk Podsiadło, ul. 1-go Maja 9, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 2281930, fax 032 2281498, e-mail: spzzoz@zozsiemianowice.pl, www.zozsiemianowice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich, inż Henryk Podsiadło, ul. Jana Pawła II 1A, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. (0-32) 228 - 14 - 97, fax (0-32) 228 - 14 - 97, e-mail: spzzoz@zozsiemianowice.pl, www.zozsiemianowice.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich, Henryk Wąsowski, ul. Jana Pawła II 1A, 41- 1 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. (0-32) 228 - 29 - 45, fax (0-32) 228 - 14 - 97, e-mail: spzzoz@zozsiemianowice.pl, www.zozsiemianowice.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich, Henryk Wąsowski, ul. Jana Pawła II 1A, 41- 1 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. (0-32) 228 - 29 - 45, fax (0-32) 228 - 14 - 97, e-mail: spzzoz@zozsiemianowice.pl, www.zozsiemianowice.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego dostaw drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego uzytku. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich ul. 1-go Maja 9, Budynek Administracyjny ul. Jana Pawła II 1A. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała Oryginalny kod CPV: 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji Kod CPV wg słownika 2008: 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji Oryginalny kod CPV: 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy Oryginalny kod CPV: 33.15.71.00 - Maski do gazów medycznych Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.71.00 - Maski do gazów medycznych Oryginalny kod CPV: 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Pakiet Nr1 - strzykawki, igły, rękawiczki,kaniule, pap.EKG,cewniki, ostrza do skalpeli,zgłębniki żołądkowe, inne Pakiet Nr 2- zestawy do drenażu Pakiet Nr 3 - rurki intubacyjne Pakiet Nr 4 - zestawy do przetoczeń z regulatorem przepływu Pakiet Nr 5 - mechaniczne filtry oddechowe Pakiet Nr 6 - maski nakrtaniowe Pakiet Nr 7 - przyrządy chirurgiczne - wg.zał.Nr 1 do siwz Pakiet Nr 8 - przyżądy chirurgiczne - wg. zal.Nr 1 do siwz Pakiet Nr 9 - siatki prolenowe. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Suma wadium za 9 pakietów - 7578,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Środki własne, płatnych wg. warunków zawartych w ofercie. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wymagania zgodnie z art. 26 Prawa zamówień publicznych i wymagań określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Wymagane - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Wymagane - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wymagane - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: Sz.M. / ZP / 514 / 05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 27.09.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: Za zaliczeniem pocztowym lub w kasie przy odbiorze siwz. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 27.09.2005 godzina 09:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 27.09.2005, godzina 10:00, Budynek Administracyjny ul. Jana Pawła II 1A, pok. Nr 17.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 04.08.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Drobny sprzęt medyczny. 3) Zakres lub wartość: Drobny sprzęt medyczny jednorazowego uzytku - szczegółowy opis zawiera załącznik Nr 1 do siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zestawy do drenażu. 3) Zakres lub wartość: Zestawy do drenażu - szczegółowy opis zawiera załącznik Nr 1 do siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Rurki intubacyjne. 3) Zakres lub wartość: Rurki intubacyjne - szczegółowy opis zawiera załącznik Nr 1 do siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zestawy do przetoczeń z regulatorem przeplywu. 3) Zakres lub wartość: Zestawy do przetoczeń z regulatorem przeplywu - szczegółowy opis zawiera załącznik Nr 1 do siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Mechaniczne filtry oddechowe. 3) Zakres lub wartość: Mechaniczne filtry oddechowe - szczegółowy opis zawiera załącznik Nr 1 do siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.71.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Maski nakrtaniowe. 3) Zakres lub wartość: Maski nakrtaniowe - szczegółowy opis zawiera załącznik Nr 1 do siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Przyrządy chirurgiczne. 3) Zakres lub wartość: Przyrządy chirurgiczne - szczegółowy opis zawiera załącznik Nr 1 do siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Przyrządy chirurgiczne. 3) Zakres lub wartość: Przyrządy chirurgiczne - szczegółowy opis zawiera załącznik Nr 1 do siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Maski prolenowe. 3) Zakres lub wartość: Maski prolenowe - szczegółowy opis zawiera załącznik Nr 1 do siwz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.