eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa czterech urządzeń kopiujących dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-01

Kraków: Dostawa czterech urządzeń kopiujących dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim.
Numer ogłoszenia: 407648 - 2011; data zamieszczenia: 01.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6298010, faks 012 4211311.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa czterech urządzeń kopiujących dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa czterech urządzeń, w tym dwóch urządzeń A4 oraz dwóch A3 o następujących parametrach technicznych: URZĄDZENIE KOPIUJĄCE A4 1. Funkcje: Drukowanie mono i kolor, Kopiowanie mono i kolor, Skanowanie mono i kolor. 2. Technologia druku: Laserowa, druk/kopiowanie kolorowy, dwustronne - w pełni automatyczne 3. Prędkość druku: Min. 33 str A4./min w kolorze, Min. 33 str A4./min w czerni 4. Jakość druku: Min. 1200x1200 dpi 5. Funkcje skanowania: Skanowanie mono i w kolorze. 6. Format plików skanowania: JPG, TIFF, PDF, możliwość skanowania do wiadomości e-mail,, możliwość skanowania na wbudowany dysk twardy, możliwość skanowania sieciowego (SMB, FTP) 7. Obsługiwany papier: Format: A4, A5, A6, B5, Letter, Legal, Executive, Statement 8. Rodzaj: zwykły papier, koperty, etykiety, folie 9. Podajniki i odbiorniki papieru: Min. 2 podajniki/szuflady o łącznej pojemności min. 1 000 arkuszy A4, 1 podajnik uniwersalny na min. 100 arkuszy, 1 podajnik automatyczny (RADF) na min. 50 arkuszy;1 odbiornik na min. 250 arkuszy. 10. Pamięć: Zainstalowane min. 512 MB. 11. Dysk twardy: Zainstalowany min. 80GB 12. Języki opisu strony: PCL6, PCL5e, emulacja PostScript Level 3, PDF 13. Komunikacja: Wbudowany interfejs komunikacyjny, min. 10/100 Base TX, serwer wydruków z obsługą min.: LPR/LPD, Direct IP, Socket RAW 14. Zarządzanie urządzeniem: http/https, SNMP 15. FAX: 33 kb/s 16. Dodatkowe funkcje: Możliwość tzw. bezpiecznego drukowania po wprowadzeniu kodu PIN na panelu urządzenia, obsługa LDAP, wewnętrzna książka adresowa. 17. Kontrola wydruków: Raporty z urządzenia na temat wydruków z informacją o użytkowniku, ilości wydrukowanych stron, formacie dokumentów, dacie i godzinie wydruku 18. Kontrola kopiowania: Raporty z urządzenia na temat kopii z informacją o użytkowniku i/lub departamencie, ilości skopiowanych stron, formacie dokumentów, dacie i godzinie kopii 19. Maksymalna obciążenie miesięczne: Min. 100 000 stron miesięcznie 20. Obsługiwane systemy operacyjne: Windows XP/Vista/2003/2008, Mac OS X 21. Sterowanie funkcji oraz informujący o statusie urządzenia: Wyświetlacz LCD, panel sterujący ustawieniami urządzenia, umożliwiający wybór 22. Wyposażenie: Komplet kabli zasilających i sygnałowych, instrukcja obsługi, sterowniki, Wymagane jest dostarczenie podstawy/szafki do instalacji urządzenia- oryginalnej, przesuwanej przy czym dodatkowy podajnik/podajniki mogą zastąpić funkcję podstawy/szafki. 23. Wsparcie techniczne: Dostępne na witrynie producenta sprzętu informacje techniczne dotyczące oferowanego produktu . Do oferty należy dołączyć link do właściwej strony zawierającej w/w. 24. Gwarancja: Gwarancja producenta typu on-site na minimum 12 miesięcy, z uwzględnieniem zapisów § 5 projektu umowy URZĄDZENIE KOPIUJĄCE A3 1. Funkcje: Drukowanie mono i kolor, kopiowanie mono i kolor, skanowanie mono i kolor. 2. Technologia druku: Laserowa, druk/kopiowanie kolorowy, dwustronne - w pełni automatyczne 3. Prędkość druku: Min. 40 str A4./min w kolorze, Min. 45 str A4./min w czerni 4. Jakość druku: Min. 600x600 dpi 5. Funkcje skanowania: Skanowanie mono i w kolorze, Format plików skanowania JPG, TIFF, PDF, możliwość skanowania do wiadomości e-mail, możliwość skanowania na wbudowany dysk twardy, możliwość skanowania sieciowego (SMB, FTP) 6. Obsługiwany papier: Format: A3, A4, A5, A6, B5, Letter, Legal, Executive, Statement, Rodzaj: zwykły papier, koperty, etykiety, folie 7. Podajniki odbiorniki papieru: Min. 4 podajniki/szuflady o łącznej pojemności min. 2 000 arkuszy A4, 1 podajnik uniwersalny na min. 100 arkuszy, 1 podajnik automatyczny (RADF) na min. 75 arkuszy; 1 odbiornik na min. 500 arkuszy 8. Pamięć: Zainstalowane min. 1024 MB, 9. Dysk twardy: Zainstalowany min. 80GB 10. Języki opisu strony: PCL6, PCL5e, emulacja PostScript Level 3, PDF 11. Komunikacja: Wbudowany interfejs komunikacyjny, min. 10/100 Base TX, serwer wydruków z obsługą min.: LPR/LPD, Direct IP, Socket RAW, Zarządzanie urządzeniem: http/https, SNMP 12. FAX: 33 kb/s 13. Dodatkowe funkcje: Możliwość tzw. bezpiecznego drukowania po wprowadzeniu kodu PIN na panelu urządzenia, Obsługa LDAP, wewnętrzna książka adresowa 14. Kontrola wydruków: Raporty z urządzenia na temat wydruków z informacją o użytkowniku, ilości wydrukowanych stron, formacie dokumentów, dacie i godzinie wydruku 15. Kontrola kopiowania: Raporty z urządzenia na temat kopii z informacją o użytkowniku i/lub departamencie, ilości skopiowanych stron, formacie dokumentów, dacie i godzinie kopii 16. Maksymalna obciążenie miesięczne: Min. 200 000 stron miesięcznie 17. Obsługiwane systemy operacyjne: Windows XP/Vista/2003/2008, Mac OS X 18. Sterowanie: Wyświetlacz LCD, panel sterujący ustawieniami urządzenia, umożliwiający wybór funkcji oraz informujący o statusie urządzenia 19. Wyposażenie: Komplet kabli zasilających i sygnałowych, instrukcja obsługi, sterowniki, wymagane jest dostarczenie podstawy/szafki do instalacji urządzenia- oryginalnej, przesuwanej przy czym dodatkowy podajnik/podajniki mogą zastąpić funkcję podstawy/szafki. 21. Wsparcie techniczne: Dostępne na witrynie producenta sprzętu informacje techniczne dotyczące oferowanego produktu . Do oferty należy dołączyć link do właściwej strony zawierającej w/w. 22. Gwarancja: Gwarancja producenta typu on-site na minimum 12 miesięcy, z uwzględnieniem zapisów § 5 projektu umowy Miejsce dostawy: Dwa urządzenia kopiujące A3 do siedziby Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Krakowie, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków, jedno urządzenie kopiujące A4 do siedziby Biura Powiatowego ARiMR w Tarnowie, ul. Lwowska 72-96C, 33-100 Tarnów, jedno urządzenie kopiujące A4 do siedziby Biura Powiatowego w Nowym Targu, z/s w Czarnym Dunajcu, ul. Kamieniec Dolny 55, 34-470 Czarny Dunajec..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.11.00 - 30.20.11.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: - działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności - wystąpienia warunków atmosferycznych całkowicie uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w wyznaczonych terminach - zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe - zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia - omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, - mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, - jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego - innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Oddział Regionalny ARiMR, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2011 godzina 11:00, miejsce: Małopolski Oddział Regionalny ARiMR, ul. Lubicz 25, 31-503 Kraków, Dziennik Podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.