eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dubicze Cerkiewne › Infrastruktura kultury w nowym wymiarze - remont i wyposażenie Gminnego Ośrodka Kultury,Sportu i Rekreacji w Dubiczach Cerkiewnych - dostawa i montaż mebli i innego wyposażenia sali widowiskowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-25

Dubicze Cerkiewne: Infrastruktura kultury w nowym wymiarze - remont i wyposażenie Gminnego Ośrodka Kultury,Sportu i Rekreacji w Dubiczach Cerkiewnych - dostawa i montaż mebli i innego wyposażenia sali widowiskowej
Numer ogłoszenia: 40761 - 2010; data zamieszczenia: 25.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dubicze Cerkiewne , ul. Główna 65, 17-204 Dubicze Cerkiewne, woj. podlaskie, tel. 085 6827981, faks 085 6827980.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dubicze-cerkiewne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Infrastruktura kultury w nowym wymiarze - remont i wyposażenie Gminnego Ośrodka Kultury,Sportu i Rekreacji w Dubiczach Cerkiewnych - dostawa i montaż mebli i innego wyposażenia sali widowiskowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia jak niżej: 1. lekki podest z demontowalnymi nogami o stałej długości o wymiarach 100x200 i wysokości 40 cm ( wym. nogi 40x40mm - materiał aluminium,drewno , blat grubości od 3 cm z litego drewna w okleinie bukowej barwionej na wiśnię + barierki ograniczające ( 20m)- 10 szt. 2. Wózek do składania i transportu podestów - 1 szt. 3. schody na scenę ( metalowo-drewniane) z antypoślizgową nawierzchnią o szerokości standardowej - 1m - 2 szt. 4. Stoły konferencyjne składane o wymiarach: szerokość 75- 100 długość 180-200 i wysokości 75 cm, grubość blatu 4,5 cm, udźwig od 300kg, polimerowe blaty lub z materiału o podobnej wytrzymałości ( blat może być składany) odporny na warunki atmosferyczne, fabryczne nowe objęte gwarancją min. 2 lata w kolorze blatu białym lub beżowym, nogi stalowe chowane pod blatem , chromowane lub lakierowane w kolorze stalowym -szt 20, 5. wózek do składania i transportu stołów składanych - 2 szt. 6. stół cateringowy , składany - o wymiarach: długość od 120- 140 szerokość 75 cm + drugi poziom, grubość blatu 4,5 cm, udźwig od 300kg, polimerowe blaty lub z materiału o podobnej wytrzymałości odporny na warunki atmosferyczne, fabrycznie nowy objęty gwarancją min. 2 lata w kolorze blatu białym lub beżowym, nogi stalowe chromowane lub lakierowane w kolorze stalowym - 1 szt. 7.krzesła - stelaż malowany na kolor chromowany lub lakierowane w kolorze stalowym ( stelaże krzeseł muszą być identyczne kolorystycznie jak kolor nóg stołów), siedziska i oparcie ze sklejki liściastej i pianki tapicerskiej, obicie krzesła -welur w kolorze brąz matowy o stopniu ścieralności min. 100 000 cykli, górna część oparcia z otworem aby można było wygodnie przenosić krzesła. Konstrukcja krzeseł powinna umożliwiać łączenie krzeseł w rzędy - 120 szt. 8. Dostawa i montaż projektora multimedialnego (wraz z uchwytem - wysięgnik regulowanym 3 D, wykonanym z aluminium kolor srebrny, długość wysięgnika - min. 1,8m.) mocowany pod sufitem ( sufit podwieszany) o wymaganych parametrach technicznych - 1 szt: 1) technologia - DLP 2) Rozdzielczość - min. 1280 x 800 3) Jasność - min. 3500 ANSI lum. 4) Kontrast - min.3000:1 5) Wyświetlane kolory - 16,7 mln 6) Format obrazu 4:3 - 16:9 7) Złącza - złącza(wyjścia): 1x D-sub , 15 pin - złącza ( wejścia) : 2 x D-sub 15 pin - 1 x RCA ( wideo) - 1x MINI DIN 4-pin ( S-Video) - 1 x HDMI - 1 x DVI-I - 2 x stereo mini jack - 1 x UBS - 1 x MINI DIN ( PC control) 8) Regulowany obiektyw( chodzi o możliwość regulacji wielkości wyświetlanego obrazu) 9) czas pracy lampy min. 3000 godz. 9. Dostawa i montaż ekranu ściennego o wymiarach 300x200 - 1 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia Wykonawcy wynikającego z art. 22.ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia Wykonawcy wynikającego z art. 22.ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia Wykonawcy wynikającego z art. 22.ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia Wykonawcy wynikającego z art. 22.ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia Wykonawcy wynikającego z art. 22.ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    - kopie atestów i certyfikatów lub deklaracji zgodności z Polska Normą oddzielnie dla każdego rodzaju mebli i wyposażenia objętego dostawą

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- kosztorys ofertowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dubicze-cerkiewne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dubicze Cerkiewne , 17-204 Dubicze Cerkiewne , ul. Główna 65 pokój nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dubicze Cerkiewne , 17-204 Dubicze Cerkiewne , ul. Główna 65 pokój nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt zostanie dofinansowany w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 , Działanie: 313,322,323 Odnowa i rozwój wsi.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.