Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-25
Dubicze Cerkiewne: Infrastruktura kultury w nowym wymiarze - remont i wyposażenie Gminnego Ośrodka Kultury,Sportu i Rekreacji w Dubiczach Cerkiewnych - dostawa i montaż mebli i innego wyposażenia sali widowiskowej
Numer ogłoszenia: 40761 - 2010; data zamieszczenia: 25.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dubicze Cerkiewne , ul. Główna 65, 17-204 Dubicze Cerkiewne, woj. podlaskie, tel. 085 6827981, faks 085 6827980.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dubicze-cerkiewne.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Infrastruktura kultury w nowym wymiarze - remont i wyposażenie Gminnego Ośrodka Kultury,Sportu i Rekreacji w Dubiczach Cerkiewnych - dostawa i montaż mebli i innego wyposażenia sali widowiskowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenia jak niżej: 1. lekki podest z demontowalnymi nogami o stałej długości o wymiarach 100x200 i wysokości 40 cm ( wym. nogi 40x40mm - materiał aluminium,drewno , blat grubości od 3 cm z litego drewna w okleinie bukowej barwionej na wiśnię + barierki ograniczające ( 20m)- 10 szt. 2. Wózek do składania i transportu podestów - 1 szt. 3. schody na scenę ( metalowo-drewniane) z antypoślizgową nawierzchnią o szerokości standardowej - 1m - 2 szt. 4. Stoły konferencyjne składane o wymiarach: szerokość 75- 100 długość 180-200 i wysokości 75 cm, grubość blatu 4,5 cm, udźwig od 300kg, polimerowe blaty lub z materiału o podobnej wytrzymałości ( blat może być składany) odporny na warunki atmosferyczne, fabryczne nowe objęte gwarancją min. 2 lata w kolorze blatu białym lub beżowym, nogi stalowe chowane pod blatem , chromowane lub lakierowane w kolorze stalowym -szt 20, 5. wózek do składania i transportu stołów składanych - 2 szt. 6. stół cateringowy , składany - o wymiarach: długość od 120- 140 szerokość 75 cm + drugi poziom, grubość blatu 4,5 cm, udźwig od 300kg, polimerowe blaty lub z materiału o podobnej wytrzymałości odporny na warunki atmosferyczne, fabrycznie nowy objęty gwarancją min. 2 lata w kolorze blatu białym lub beżowym, nogi stalowe chromowane lub lakierowane w kolorze stalowym - 1 szt. 7.krzesła - stelaż malowany na kolor chromowany lub lakierowane w kolorze stalowym ( stelaże krzeseł muszą być identyczne kolorystycznie jak kolor nóg stołów), siedziska i oparcie ze sklejki liściastej i pianki tapicerskiej, obicie krzesła -welur w kolorze brąz matowy o stopniu ścieralności min. 100 000 cykli, górna część oparcia z otworem aby można było wygodnie przenosić krzesła. Konstrukcja krzeseł powinna umożliwiać łączenie krzeseł w rzędy - 120 szt. 8. Dostawa i montaż projektora multimedialnego (wraz z uchwytem - wysięgnik regulowanym 3 D, wykonanym z aluminium kolor srebrny, długość wysięgnika - min. 1,8m.) mocowany pod sufitem ( sufit podwieszany) o wymaganych parametrach technicznych - 1 szt: 1) technologia - DLP 2) Rozdzielczość - min. 1280 x 800 3) Jasność - min. 3500 ANSI lum. 4) Kontrast - min.3000:1 5) Wyświetlane kolory - 16,7 mln 6) Format obrazu 4:3 - 16:9 7) Złącza - złącza(wyjścia): 1x D-sub , 15 pin - złącza ( wejścia) : 2 x D-sub 15 pin - 1 x RCA ( wideo) - 1x MINI DIN 4-pin ( S-Video) - 1 x HDMI - 1 x DVI-I - 2 x stereo mini jack - 1 x UBS - 1 x MINI DIN ( PC control) 8) Regulowany obiektyw( chodzi o możliwość regulacji wielkości wyświetlanego obrazu) 9) czas pracy lampy min. 3000 godz. 9. Dostawa i montaż ekranu ściennego o wymiarach 300x200 - 1 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia Wykonawcy wynikającego z art. 22.ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia Wykonawcy wynikającego z art. 22.ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia Wykonawcy wynikającego z art. 22.ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia Wykonawcy wynikającego z art. 22.ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia Wykonawcy wynikającego z art. 22.ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
- kopie atestów i certyfikatów lub deklaracji zgodności z Polska Normą oddzielnie dla każdego rodzaju mebli i wyposażenia objętego dostawą
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- kosztorys ofertowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dubicze-cerkiewne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dubicze Cerkiewne , 17-204 Dubicze Cerkiewne , ul. Główna 65 pokój nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dubicze Cerkiewne , 17-204 Dubicze Cerkiewne , ul. Główna 65 pokój nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt zostanie dofinansowany w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 , Działanie: 313,322,323 Odnowa i rozwój wsi.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu kwaterunkowego dla CSB Drawsko
- "Poprawa dostępu do infrastruktury komunalnej mieszkańców terenów popegeerowskich na terenie Gminy Chmielnik - etap II"
- Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 9 w Krakowie przy ul. Prawocheńskiego 7
- "Zakup i dostawa wyposażenia Przedszkola w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ślęzakach w ramach projektu "Akademia Krasnoludków"
- Dostawa i montaż wyposażenia oraz dostawie pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Przebudowa budynku szkoły wraz ze zmianą sposobu użytkowania części parteru budynku szkoły na oddział żłobka"
- Wykonanie doposażenia lokalu przy ul. Dzielnej 7 w Warszawie na rzecz Specjalistycznej Poradni Profilaktyczno-Terapeutycznej dla dzieci i młodzieży ze środowisk zagrożonych alkoholizmem "OPTA"
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.