eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów papierniczych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej ( nr sprawy ZP/D/71/2009 )

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-26

Opole: Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów papierniczych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej ( nr sprawy ZP/D/71/2009 )
Numer ogłoszenia: 407540 - 2009; data zamieszczenia: 26.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Opolska , ul. Mikołajczyka 5, 45-271 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4006256, 4006294, 4556080, faks 077 4006294, 4556080.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.po.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów papierniczych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej ( nr sprawy ZP/D/71/2009 ).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa artykułów papierniczych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej szczegółowo określonych w wykazie rzeczowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 niniejszej specyfikacji: a) część I -dostawa artykułów papierniczych przeznaczonych do zwykłej pracy biurowej dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej, oraz dla potrzeb projektów współfinansowanych ze środków Unijnych w ramach: - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013. Tytuł projektu: Współpraca Transgraniczna szkół wyższych w zakresie ochrony nad zabytkami kultury i wykorzystania opuszczonych obiektów przemysłowych. Nr projektu CZ.3.22/2.3.00/08.00635, około 2 % , - Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Tytuł projektu: Uruchomienie nowego kierunku studiów I stopnia Architektura i Urbanistyka jako rozszerzenie oferty dydaktycznej Politechniki Opolskiej około 7%, - Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla różnych projektów realizowanych dla Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości około 5%, CPV: 30197630-1, 30197644-2, 30199100-1, 30199410-7. b) część II - dostawa artykułów papierniczych (papier offsetowy, karton) dla Działu Wydawnictw Politechniki Opolskiej. CPV: 22992000-0, 30197630-1, 30199300-3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: - dostawa do wskazanych budynków, pomieszczeń Politechniki Opolskiej (dotyczy części I) oraz do Magazynu Poligrafii Politechniki Opolskiej ul. Mikołajczyka 3 parter (dotyczy części II) na koszt wykonawcy w ciągu 2 dni roboczych od chwili zgłoszenia zapotrzebowania, - realizacja zapotrzebowania sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego, - dopuszcza się zmianę cen artykułów stanowiących przedmiot zamówienia tylko w przypadkach podwyżek cen dokonanych przez producentów papieru, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy (zgodnie z § 2 ust. 2 wzoru umowy)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.91.00-1, 30.19.94.10-7, 30.19.93.00-3, 22.99.20.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium: a) w części I w wysokości - 2 000 zł (słownie: dwa tysiace złotych), b) w części II w wysokości - 600 zł (słownie: sześćset złotych). Wykonawca przystepujący do obu cześci wnosi wadium w wysokości 2 600 zł (słownie: dwa tysiace szesćset złotych). Wadium może być wniesione w jednej z kilku następujących form: -pieniądzu -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.4).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy spełniają następujące warunki: -warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, -dotyczy cześci I: zrealizowali w ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwa zamówienia podobne tj. dostawy artykułów papierniczych o wartości przekraczającej w ciągu roku 100 tyś zł. każda. -dotyczy cześci II: zrealizowali w ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwa zamówienia podobne tj. dostawy artykułów papierniczych do poligrafii (m.in. papier ofsetowy, papier ozdobny, karton) o wartości przekraczającej w ciągu roku 20 tyś zł. każda. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w punkcie 11 niniejszej w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił na dzien składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków, których mowa w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 3. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz zrealizowanych dostaw: -( w części I) artykułów papierniczych o wartości powyżej 100 000 zł. rocznie każda, -(w części II) specjalistycznych artykułów papierniczych o wartości 20 000 zł rocznie każda , zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, przygotowane wg wzoru - załącznika nr 4. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 11.2 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w pkt 11.2 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt 11.4 i 11.5 SIWZ sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.po.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Opolska Sekcja Zamówień Publicznych , pok.203A, 45 - 271 Opole, ul. Mikołajczyka 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2009 godzina 09:30, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych Politechniki Opolskiej, 45-271 Opole, ul. Mikołajczyka 5, pokój 203 A.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: część I -dostawa artykułów papierniczych przeznaczonych do zwykłej pracy biurowej dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej, oraz dla potrzeb projektów współfinansowanych ze środków Unijnych w ramach: - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013. Tytuł projektu: Współpraca Transgraniczna szkół wyższych w zakresie ochrony nad zabytkami kultury i wykorzystania opuszczonych obiektów przemysłowych. Nr projektu CZ.3.22/2.3.00/08.00635, około 2 % , - Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Tytuł projektu: Uruchomienie nowego kierunku studiów I stopnia Architektura i Urbanistyka jako rozszerzenie oferty dydaktycznej Politechniki Opolskiej około 7%, - Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla różnych projektów realizowanych dla Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości około 5%,.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część I -dostawa artykułów papierniczych przeznaczonych do zwykłej pracy biurowej dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej, oraz dla potrzeb projektów współfinansowanych ze środków Unijnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część I -dostawa artykułów papierniczych przeznaczonych do zwykłej pracy biurowej dla jednostek organizacyjnych Politechniki Opolskiej, oraz dla potrzeb projektów współfinansowanych ze środków Unijnych w ramach: - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013. Tytuł projektu: Współpraca Transgraniczna szkół wyższych w zakresie ochrony nad zabytkami kultury i wykorzystania opuszczonych obiektów przemysłowych. Nr projektu CZ.3.22/2.3.00/08.00635, około 2 % , - Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Tytuł projektu: Uruchomienie nowego kierunku studiów I stopnia Architektura i Urbanistyka jako rozszerzenie oferty dydaktycznej Politechniki Opolskiej około 7%, - Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dla różnych projektów realizowanych dla Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości około 5%,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.91.00-1, 30.19.94.10-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część II - dostawa artykułów papierniczych (papier offsetowy, karton) dla Działu Wydawnictw Politechniki Opolskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część II - dostawa artykułów papierniczych (papier offsetowy, karton) dla Działu Wydawnictw Politechniki Opolskiej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.99.20.00-0, 30.19.76.30-1, 30.19.93.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.