eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Usługi dozoru i ochrony obiektów administrowanych przez Zamawiającego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-30

Łódź: Usługi dozoru i ochrony obiektów administrowanych przez Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 40752 - 2013; data zamieszczenia: 30.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 2547 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Wschód", ul. Lubelska 9/11, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6847601, faks 42 6847576.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi dozoru i ochrony obiektów administrowanych przez Zamawiającego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dozoru i ochrony mienia obiektów położonych w Łodzi administrowanych przez Zamawiającego - zgodnie z obowiązującymi przepisami i regulaminami ochrony obiektów: a) obiekt będący siedzibą Zamawiającego przy ul. Lubelskiej 9/11 - zgodnie z regulaminem ochrony obiektu stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszej Specyfikacji wg poniżej określonych wymagań czasowych: - w poniedziałki od godz. 14:45 do godz. 09:15 dnia następnego, - we wtorki od godz. 16:45 do godz. 07:15 dnia następnego, - w środy, czwartki i piątki od godz. 14:45 do godz. 07:15 dnia następnego, - w dni wolne od pracy i świąteczne całodobowo - zakończenie w pierwszy dzień roboczy po dniu wolnym, b) obiekt przy ul. Siemiradzkiego 4/8 - zgodnie z regulaminem ochrony obiektu stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej Specyfikacji we wszystkie dni tygodnia - całodobowo. 2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a) pełnienia dozoru i ochrony mienia obiektu przy jednoosobowej obsadzie zmian, przy pomocy własnych pracowników. Wszystkie osoby uczestniczące w realizacji usługi muszą być pracownikami Wykonawcy zatrudnionymi na podstawie umowy, a nazwiska osób przekazane Zamawiającemu. Wprowadzenie nowego pracownika ochrony musi być poprzedzone wcześniejszym zawiadomieniem Zamawiającego, b) przestrzegania wytycznych określonych w regulaminach ochrony obiektów. 3. Zasady rozliczania i regulowania należności za wykonane usługi: a) podstawą rozliczenia za wykonane usługi dozoru jest cena ryczałtowa za dozór i ochronę mienia poszczególnych obiektów, w przeliczeniu za miesiąc kalendarzowy, b) należności wynikające z wystawionych przez Wykonawcę faktur VAT wg stawki obowiązującej na dzień wystawienia faktur VAT, odrębnie dla każdego obiektu, Zamawiający regulować będzie w terminie: do 30 dni od daty ich przyjęcia przez Zamawiającego, c) w przypadku nieterminowej zapłaty, Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty Wykonawcy ustawowych odsetek. 4. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy: a) pełnej odpowiedzialności za szkody powstałe w czasie pełnienia usługi dozoru i ochrony obiektów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Usługi dozoru i ochrony obiektów administrowanych przez Zamawiającego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REDUX Agencja Ochrony, Usługi Porządkowe, Ryszard Ciesielski, ul. Obywatelska 128, 91-104 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79943,85

  • Oferta z najniższą ceną: 79943,85 / Oferta z najwyższą ceną: 125272,55

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.