eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › prace remontowe w pomieszczeniach biurowych Kuratorium Oswiaty w Poznaniu etap III a

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-19

Poznań: prace remontowe w pomieszczeniach biurowych Kuratorium Oswiaty w Poznaniu etap III a
Numer ogłoszenia: 407152 - 2012; data zamieszczenia: 19.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 346658 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kuratorium Oświaty w Poznaniu, ul. Kościuszki 93, 61-716 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541504, faks 061 8523169.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: prace remontowe w pomieszczeniach biurowych Kuratorium Oswiaty w Poznaniu etap III a.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach biurowych Kuratorium Oświaty w Poznaniu zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, projektem budowlanym stanowiącym załącznik nr 5, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą załącznik nr 6 do SIWZ, oraz opisem przedmiotu zamówienia. CPV przedmiotu zamówienia : 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne (roboty remontowe i renowacyjne). 2Pomieszczenia objęte przedmiotem niniejszego zamówienia - według projektu budowlanego: pokój nr 329, 330, 331, 338, 339 3Przedmiot zamówienia obejmuje niżej wymienione prace wraz z dostawą materiałów i montażem urządzeń: a)rozbiórka ścian z konstrukcji drewnianej (zabudowa szafowa); b)demontaż wykładzin podłogowych; c)wylewka z zaprawy samopoziomującej; d)montaż wykładziny podłogowej z PCV typu obiektowego z cokolikiem przyściennym według wzoru określonego w projekcie budowlanym na rysunku nr 4, o grubości całkowitej minimum 2mm, grubości warstwy użytkowej minimum 0,7 mm, klasie ścieralności minimum 33 oraz klasie reakcji na ogień Bfl - s1, kolor wykładziny w pomieszczeniach 338-339: imitujący drewno lub panele w odcieniu jasnym, kolor wykładziny w pomieszczeniach 329, 330, 331: zielony; e)demontaż istniejących między pokojami ścianek działowych; f)wykonanie nowych ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych (3 szt.) wypełnionych wełną mineralną; g)montaż w ściance działowej między pomieszczeniami 338 a 339 nowych drzwi przejściowych, bezprogowych według rys. nr 2 zmiany budowlane projektu budowlanego; - skrzydła: płytowe, gładkie, pełne, w okleinie: calvados lub równoważnej, wyposażone w dwa lub trzy zawiasy w kolorze srebrnym, wpuszczany zamek z wkładką patentową i klamką metalową z szyldem w kolorze srebrnym; h)montaż ościeżnic regulowanych, o szerokości dopasowanej do grubości ścianki, z obustronnymi opaskami maskującymi wykonane z materiałów drewnopodobnych w okleinie jak skrzydła drzwi; i)zdarcie warstwy farby ze ścian, naprawa i uzupełnienie tynków; j)minimum dwukrotne malowanie wszystkich powierzchni wewnętrznych farbą lateksową - do uzyskania jednolitego koloru i faktury na całej powierzchni malowanej, farba w pomieszczeniu 338 w kolorze białym w pozostałych pokojach w odcieniu kremowym; k)minimum dwukrotne malowanie sufitu - do uzyskania jednolitego koloru i faktury na całej powierzchni malowanej, farba w kolorze białym; l) demontaż gniazd instalacji niskiego napięcia, gniazd telekomunikacyjnych oraz łączników oświetlenia pomieszczeń oraz montaż nowych gniazd i łączników w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, wszystkie elementy w kolorze białym, gniazda elektryczne klapką ochronną; m)montaż dodatkowych podwójnych gniazd elektrycznych w cokole zabudowy szafowej stanowiącej nowe wyposażenie pokoju 338 oraz na ścianie (6 szt.); n)zabudowa stolarska progu podokiennego dla instalacji CO płytą wiórową według wzoru określonego na rys. nr 4 detal zabudowy podokiennej projektu budowlanego, płyta wiórowa w pomieszczeniach 329,330,331,339 w okleinie olcha lub równoważnej, płyta wiórowa w pomieszczeniu 338 w okleinie calvados lub równoważnej; montaż płyty maskownicy pod parapetem z płyty wiórowej w okleinie jak próg podokienny wraz z wyłożeniem gniazd instalacyjnych oraz uporządkowaniem przewodów; o)demontaż i montaż verticali; p)demontaż opasek - ościeżnic wokół drzwi wejściowych; q)oczyszczenie i przeszlifowanie drzwi wejściowych do pomieszczeń nr 338, 339, 330,331, (od strony wewnętrznej) oraz pokrycie ich nowymi dwoma warstwami lakieru bezbarwnego; r)montaż listew wykończeniowych progowych (10 szt.) s)montaż odbojników naściennych samoprzylepnych (5 szt.) t)montaż listwy naściennej na ściance działowej pomieszczenia 338 o szerokości ok 20 cm w okleinie jak próg podokienny i maskownica pod parapetem u)wywóz materiałów z rozbiórki, gruzu i innych odpadów powstałych w trakcie wykonywania prac oraz utylizacja odpadów; v)wyczyszczenie pomieszczeń oraz umycie okien w remontowanych pomieszczeniach, po zakończeniu prac budowlanych, w)wykonanie przez osobę z odpowiednimi uprawnieniami pomiarów elektrycznych po zakończeniu wszelkich prac elektrycznych, w przypadku wykazania nieprawidłowości Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DAR-ECO BUILDING Wiesław Lech, ul. Szamarzewskiego 8/3, 60-516 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39549,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32834,44

  • Oferta z najniższą ceną: 32834,44 / Oferta z najwyższą ceną: 48840,46

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.