eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Opracowanie projektu budowlano- wykonawczego przebudowy odcinków dróg wraz z kanalizacją deszczową w m. Popielów - dr. powiatowa nr 1149 O Karłowice - Popielów od km 6 + 430,00 do km 6 + 735,00 - ul. Wolności - dr. powiatowa nr 1150 O Popielów - Ładza od

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-25

Opole: Opracowanie projektu budowlano- wykonawczego przebudowy odcinków dróg wraz z kanalizacją deszczową w m. Popielów - dr. powiatowa nr 1149 O Karłowice - Popielów od km 6 + 430,00 do km 6 + 735,00 - ul. Wolności - dr. powiatowa nr 1150 O Popielów - Ładza od km 0 + 000,00 do km 1 + 420,00 - ul. Dworcowa.
Numer ogłoszenia: 407008 - 2009; data zamieszczenia: 25.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu , ul. Strzelców Bytomskich 7, 45-084 Opole, woj. opolskie, tel. 077 44-14-069 (70), faks 077 44-14-071.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlano- wykonawczego przebudowy odcinków dróg wraz z kanalizacją deszczową w m. Popielów - dr. powiatowa nr 1149 O Karłowice - Popielów od km 6 + 430,00 do km 6 + 735,00 - ul. Wolności - dr. powiatowa nr 1150 O Popielów - Ładza od km 0 + 000,00 do km 1 + 420,00 - ul. Dworcowa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy odcinków dróg wraz z kanalizacją deszczową w m. Popielów tj. drogi powiatowa nr 1149 O Karłowice - Popielów , od km 6 + 430,00 do km 6 + 735,00 - ul. Wolności oraz drogi powiatowa nr 1150 O Popielów - Ładza od km 0 + 000,00 do km 1 + 420,00 - ul. Dworcowa W skład zamawianej dokumentacji projektowej wchodzą następujące opracowania projektowe, które są przedmiotem niniejszego zamówienia : -wykonanie aktualnego podkładu mapowego do celów projektowych w skali 1:500, -uzyskanie informacji terenowo-prawnej , -przygotowanie informacji o planowanym przedsięwzięciu i wystąpienie z wnioskiem do Wójta Gminy Popielów o wydanie decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych . W przypadku wydania przez Wójta Gminy decyzji nakazującej sporządzenie raportu o ochronie środowiska , przygotowanie tego raportu , -opracowanie Projekt budowlanego i wykonawczego wraz z uzgodnieniami branżowymi -opracowanie Projekt budowlanego i wykonawczego przebudowy linii telefonicznej , -uzyskanie decyzji o pozwoleniu wodno-prawnym ( jeśli będzie wymagana ) , -wykonanie projektu stałej organizacji ruchu i jego zatwierdzenie -uzyskanie pozwolenia na budowę -opracowanie Dokumentacji przetargowa służącej do przeprowadzenia postępowania na roboty budowlane a służąca do opisu przedmiotu zamówienia ( zgodnie z Rozporządzeniem w tym m.in. Specyfikacje techniczne , przedmiar zg. z w/w Rozporządzeniem , kosztorys ofertowy Projekt budowlano-wykonawczy na nośniku CD. Opracowanie powyższej dokumentacji winno być zrealizowane zgodnie z wszelkimi informacjami zawartymi w Opisie przedmiotu zamówienia Jednostka Projektująca zobowiązana jest do : -uzgodnienia - przed przystąpieniem do prac projektowych -z Zamawiającym szczegółów rozwiązań projektowych i innych związanych z planowaną inwestycją -wykonania pomiarów uzupełniających dla celów projektowych -zastabilizowania punktów głównych trasy -wykonanie opracowań geodezyjnych w oparciu o współrzędne państwowe..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 1800,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w formie: - w pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (poręczenie pieniężne), - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty,o których mowa w art.6b ust 5 pkt2 ustawy z dnia 9.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego: PKO BP SA I O/Opole nr 94 1020 3668 0000 5902 0015 8857 z dopiskiem: Wadium na przetarg P- 36/ 09 Opracowanie projektu budowlano- wykonawczego przebudowy odcinków dróg wraz z kanalizacją deszczową w m. Popielów , a dowód wpłaty załączyć do oferty w oryginale lub jego potwierdzoną kopię. Wadium wpłacone w pieniądzu musi być na koncie Zamawiającego w terminie wyznaczonym na składanie ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy lub konsorcja wykonawców (oferta wspólna ) którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Pzp z dnia 29.01.2004 r oraz spełniają warunki szczegółowe wymienione w SIWZ tj 1) Sytuacja formalno-prawna - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i gospodarczym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. W przypadku oferty wspólnej każdy z partnerów musi spełniać powyższy warunek. 2 ) Potencjał kadrowy Wykonawca (lub partnerzy konsorcjum łącznie) musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby do pełnienia funkcji : w tym co najmniej - w branży drogowej - min. 5 - letnim stażem pracy i min. 3 lata pracy na stanowisku projektanta ( tj. od dnia uzyskania uprawnień projektowych w branży drogowej) - w branży wodno-kanalizacyjnej - min. 5 - letnim stażem pracy i min. 3 lata pracy na stanowisku projektanta ( tj. od dnia uzyskania uprawnień projektowych w branży wodno-kanalizacyjnej) - 3) Potencjał finansowy Wykonawca musi wykazać się średniorocznym przychodem za ostatnie trzy lata obrotowe ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaż produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN ; 4) Doświadczenie zawodowe Wykonawcy - wykonawca (lub partnerzy konsorcjum łącznie) wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej trzy projekty budowlano - wykonawcze przebudowy lub budowy drogi o łącznej wartości ( trzech projektów ) co najmniej 300.000 zł Ocena spełnienia warunków przez wykonawców dokonywana będzie na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia (oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tj. osoby podpisujące ofertę): 2. Oferta podmiotów występujących wspólnie (członkowie konsorcjum, sp. cywilnej) musi zawierać : a) oświadczenie wymienione w pkt. 2.2.(1.) powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców ( tzn. na jednym druku pieczątki wszystkich podmiotów a podpis pełnomocnika ) b) dokumenty wymienione w pkt.2.2 . (6) i (7) albo odpowiadające im określone w pkt 3. powinny być złożone przez każdego Wykonawcę osobno ; c) pozostałe dokumenty wymienione w pkt .2.2. mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólna ofertę . 2.1.Dokumenty stanowiące ofertę ( w rozumieniu KC ) : (1) - wypełniony formularz oferty na załączonym druku (załącznik nr 1) (2) - wypełnione Formularz cenowy na załączonym druku 2.2. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu (1) - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią załącznika nr 3) (2) - wykaz osób, , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wzór formularza - załącznik nr 4.) W przypadku , gdy Wykonawca wskaże w załączniku osoby , którymi będzie dysponował , musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób . Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych ( przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa) . (3) - wykaz wykonanych usług (wzór formularza - załącznik nr 5) (4)- dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług wykazanych w zał. nr 5 (np. referencje, protokoły odbioru usług, inne) (5) - oświadczenie finansowe , że wykonawca ma dostęp lub dysponuje środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zmówienia - załącznik nr 6 oraz Dane finansowe (załącznik nr 6.1 ) (6) - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione (lub potwierdzone przez wystawiającego) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (7) - pełnomocnictwo do podpisywania oferty /do reprezentacji - o ile prawo do podpisywania oferty/ do reprezentacji nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą (8)- dowód wpłacenia /wniesienia wadium. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.2.2., ppkt (6), składa odpowiednie dokumenty na zasadach określonych w § 2 i § 4 Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r w spr. rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatopolski.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Z podanej strony internetowej lub w Siedzibie zamawiającego - pok nr 7 - po uprzednim zapotrzebowaniu.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2009 godzina 08:50, miejsce: miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu 45-084 Opole, ul. Strzelców Bytomskich 7 - sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.