eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleszno › Dostawa urządzeń komputerowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz akcesoriów komputerowych i materiałów technicznych - znak postępowania 577/2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-07

Oleszno: Dostawa urządzeń komputerowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz akcesoriów komputerowych i materiałów technicznych - znak postępowania 577/2013
Numer ogłoszenia: 406830 - 2013; data zamieszczenia: 07.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 291780 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3378 Drawsko Pomorskie, ul. Główna 1, 78-513 Oleszno, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 7474572, faks 94 7474571, 7474605.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń komputerowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz akcesoriów komputerowych i materiałów technicznych - znak postępowania 577/2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń komputerowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek (tonerów do drukarek laserowych i faksów, taśm i tuszy do drukarek igłowych i atramentowych) oraz akcesoriów komputerowych i materiałów technicznych dla Jednostki Wojskowej nr 3378 w Drawsku Pomorskim. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu. Zamówienie jest podzielone na 3 części: 1)część 1 - urządzenia komputerowe, 2)część 2 - materiały eksploatacyjne do drukarek 3)część 3 - akcesoria komputerowe i materiały techniczne, 1.Opis przedmiotu zamówienia: 1)Wykonawca zobowiązany jest w formularzu cenowym (załącznik nr 2A, 2B, 2C do SIWZ) podać dokładną, pełną nazwę handlową oferowanego towaru z podaniem nazwy producenta, typu, modelu, nr katalogowego itp. w celu wykazania, że oferowany towar jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. 2)Wykonawca dostarczy zamówiony towar do siedziby Zamawiającego, własnym transportem, w ciągu 7 dni, w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach obustronnie ustalonych z Zamawiającym. 3)Zamówienia składane będą w formie pisemnej drogą elektroniczną lub faksem. 4)Wielkość dostarczenia każdej partii towaru będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizację umowy. 5)Wymaga się, aby oferowany towar posiadał gwarancję producenta nie krótszą niż 24 miesiące od dnia dostawy. 6)Dodatkowe wymagania do części 2 - materiały eksploatacyjne do drukarek: a)Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający rodzaj materiału eksploatacyjnego i typ urządzeń, jakim dysponuje Zamawiający oraz ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, został zawarty w załączniku nr 2B do niniejszej specyfikacji - formularz cenowy. b)Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. c)Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. d)Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych niekorzystnie odbiega od wymagań producenta urządzeń posiadanych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (pocztą e-mail lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. e)Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego/faksu, gdy uszkodzenie powstało w wyniku stosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki. Naprawa drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego/faksu wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego/faksu w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (e-mailem lub faksem) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca. f)Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia. g)W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do odbioru do utylizacji pojemników po zużytych materiałach eksploatacyjnych przekazanych przez Zamawiającego, potwierdzając jednocześnie odbiór tych pojemników przeznaczonych do utylizacji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 32.40.00.00 - Sieci 32.50.00.00 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne 38.90.00.00 - Różne przyrządy do badań lub testowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: część 1 - urządzenia komputerowe.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.W. MULTIKOM Adam Papierski, ul. Fabryczna 15, BYDGOSZCZ, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41984,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54880,14

  • Oferta z najniższą ceną: 50443,53 / Oferta z najwyższą ceną: 63347,14

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: materiały eksploatacyjne do drukarek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARTNER IKA-90 sp. j. Iwona Stempień, Krzysztof Stempień, ul. Kamieńska 23, 72-300 GRYFICE, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 349538,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 187069,69

  • Oferta z najniższą ceną: 187069,69 / Oferta z najwyższą ceną: 412677,30

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: akcesoria komputerowe i materiały techniczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • QMC S.C. Artur MANDRAK , Sławomir WASZCZUK,, ul. Żelazna 32, ZABRZE, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58907,91 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 91890,84

  • Oferta z najniższą ceną: 52895,93 / Oferta z najwyższą ceną: 91890,84

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.