eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Juchnowiec Kościelny › Modernizacja oświetlenia ulicznego w gminie Juchnowiec Kościelny - etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-14

Juchnowiec Kościelny: Modernizacja oświetlenia ulicznego w gminie Juchnowiec Kościelny - etap II
Numer ogłoszenia: 40627 - 2016; data zamieszczenia: 14.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny , ul. Lipowa 10, 16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie, tel. 085 7132880, faks 085 7132881.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oświetlenia ulicznego w gminie Juchnowiec Kościelny - etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej modernizacji 90 punktów sterownia oświetleniem ulicznym zlokalizowanych na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub skutecznego zgłoszenia oraz wykonanie modernizacji 30 punktów sterownia oświetleniem ulicznym zlokalizowanych na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny (pozycja z tabeli nr 1 PFU: 1, 2, 3, 4, 5, 8, 9, 10, 11, 16, 23, 27, 29, 32, 54, 60, 65, 66, 67, 68, 73, 76, 78, 80, 81, 83, 84, 85, 87, 88). Modernizacja obejmuje opracowanie niezbędnej dokumentacji budowlano-technicznej, wyniesienie istniejących punktów zasilania oraz sterowania oświetleniem ulicznym ze stacji transformatorowej, zakup i montaż złączy kablowych, zakup i montaż szaf oświetleniowych oraz dostosowanie ich do pracy w nowym systemie sterowania oświetleniem gminy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.31.00 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), 2. Wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Juchnowcu Górnym Nr 68 8074 0003 0000 1661 2000 0030 w terminie do dnia 29 kwietnia 2016 r. roku do godziny 1200. Wadium może być również wniesione w innej formie, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. 3. Zwrot wadium lub jego utrata na rzecz zamawiającego zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do złożonej oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia warunków postępowania Zamawiający będzie posługiwał się metodą spełnia, nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia warunków postępowania Zamawiający będzie posługiwał się metodą spełnia, nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia warunków postępowania Zamawiający będzie posługiwał się metodą spełnia, nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia warunków postępowania Zamawiający będzie posługiwał się metodą spełnia, nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu oceny spełnienia warunków postępowania Zamawiający będzie posługiwał się metodą spełnia, nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ; b) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót (t.j. opracował dokumentacje projektową dotyczącej 50 punktów sterownia oświetleniem oraz zrealizował co najmniej dwie inwestycje polegające wykonaniu 15 punktów sterownia oświetleniem ulicznym), określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 8 do SIWZ), c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 7 do SIWZ); d) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oświadczenie powinno być złożone na Załączniku Nr 7 do SIWZ), e) załączyć opłaconą polisę (wraz z dowodem zapłaty), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tj. składających wspólną ofertę z przedłożonych dokumentów musi wynikać, że warunek ten jest spełniony przez nich łącznie), f) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru - Załącznik Nr 3 do SIWZ, g) załączyć aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualne zaświadczenie z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; h) aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, i) aktualne zaświadczenie z ZUS-u lub KRUS-u, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, j) wskazanie przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza wykonawca powierzyć podwykonawcom (wg wzoru - Załącznik Nr 6 do SIWZ), k) załączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (wg wzoru - Załącznik Nr 5 lub 4 do SIWZ), l) oświadczenie, że wykonawca użyje materiały do wbudowania dopuszczone do obrotu i spełniające wymagania jakościowe określone w art. 4 ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (oświadczenie złożone na formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 do SIWZ), ł) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na termin płatności do 30 dni, po przedłożeniu faktury/rachunku (oświadczenie złożone na formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 do SIWZ), m) potwierdzenie wniesienia wadium, n) kosztorys ofertowy uproszczony

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - gwarancja i rękojmia - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.juchnowiec.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Juchnowiec Kościelny 16-061 Juchnowiec Kościelny ul. Lipowa 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Juchnowiec Kościelny 16-061 Juchnowiec Kościelny ul. Lipowa 10 (pok. nr 6).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.