eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Likwidacja zdarzeń szczególnych na terenie miasta Szczecin w roku 2015

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-11

Szczecin: Likwidacja zdarzeń szczególnych na terenie miasta Szczecin w roku 2015
Numer ogłoszenia: 406192 - 2014; data zamieszczenia: 11.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 379328 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4800444,4800434, faks 91 4393003, 4800453.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja zdarzeń szczególnych na terenie miasta Szczecin w roku 2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Likwidacja zdarzeń szczególnych na terenie miasta Szczecin Kod CPV: 90.50.00.00-2 - Usługi związane z odpadami 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) usuwanie wszelkich zanieczyszczeń i przeszkód powstałych w wyniku wypadku, kolizji, zdarzeń losowych (zdarzenia losowe - to zdarzenia przyszłe i pozbawione cech pewności wystąpienia), katastrof naturalnych (katastrofa naturalna - zdarzenie związane z działaniem sił natury w szczególności wyładowania atmosferyczne, silne wiatry, intensywne opady atmosferyczne, osuwiska ziemi), aktów wandalizmu w tym wykazujących właściwości niebezpieczne stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa wszystkich użytkowników ruchu drogowego, powstałych nagle w pasie drogowym i doprowadzenie tych miejsc do stanu sprzed zdarzenia, 2) uprzątnięcie padliny zwierząt padłych w wyniku kolizji drogowych, uprzątnięcie zwłok ptaków oraz uprzątnięcie podrzuconej padliny zwierząt z terenu pasa drogowego, z wyłączeniem znajdujących się w pasie drogowym basenów ppoż. i cmentarzy. 3. Realizacja zamówienia. 1) Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie całodobowo na podstawie zgłoszeń telefonicznych przekazywanych przez Zamawiającego - Dyspozytora Centrali Ruchu, pracownikom Wykonawcy pełniącym dyżur. Fakt przekazania zgłoszenia zostanie odnotowany w rejestrze zdarzeń szczególnych. 2) Do realizacji zadania Wykonawca będzie dysponował całodobowym pogotowiem, do którego zalicza się dyżur stały dwóch pracowników wyposażonych w środek transportu (dysponujących piaskarką, zamiatarką, polewaczką, samochodem ciężarowym z HDS, posiadających odpowiednie kwalifikacje do kierowania pojazdami). Pojazdy powinny być wyposażone w GPS. 3) Czas reakcji Wykonawcy rozumiany jako wyjazd służby dyżurnej winien nastąpić maksymalnie w ciągu 30 minut od chwili przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego(Dyspozytora Centrali Ruchu). 4) Wykonawca likwiduje zdarzenie szczególne w obiektywnie najkrótszym czasie. 5) Służba dyżurna po przybyciu na miejsce zdarzenia winna rozeznać sytuację i zadysponować odpowiedni sprzęt oraz złożyć meldunek do dyżurnego Dyspozytora Centrali Ruchu określający: - godzinę przybycia na miejsce zdarzenia, - zastałą sytuację, - godzinę zakończenia likwidacji skutków zdarzenia szczególnego, - w przypadku oceny, że rozmiar zdarzenia wymaga pomocy innych służb, winien powiadomić o tym fakcie Zamawiającego, który wzywa właściwe służby, - w przypadku wezwania Straży Pożarnej bądź Policji należy bezwzględnie podporządkować się dowodzącym akcją. 6) Specjalistyczne urządzenia i narzędzia stosowane przy realizacji zamówienia muszą być estetycznie oznakowane i wskazywać na rodzaj wykonywanej pracy, osoby wykonujące usługę winny posiadać stosowne przeszkolenia w zakresie sprzętu zastosowanego do likwidacji zdarzenia szczególnego i muszą być estetycznie ubrane w oznakowaną odzież roboczą nawiązującą do oznakowania pojazdu. Pojazdy muszą posiadać pomarańczowe lampy ostrzegawcze. 7) Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek poddania odpadów odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. 4. Kontrola realizacji zamówienia. 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli realizacji zadania bez udziału Wykonawcy. Kontrola będzie potwierdzana odpowiednim protokołem oraz dokumentacją fotograficzną. Stwierdzenie nieprawidłowości w realizacji umowy będzie skutkowało nałożeniem kar umownych. 2) Kontrola realizacji przedmiotu umowy będzie prowadzona przez Zamawiającego i inne służby miejskie (Straż Miejska, itp.). 3) Wykonawca niezwłocznie usunie stwierdzone w wyniku kontroli nieprawidłowości dotyczące realizacji umowy. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do zapisów GPS..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMONDIS Szczecin Sp. z o.o., ul. Janiny Smoleńskiej ps. JACHNA 35, 71-005 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 454355,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 489600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 489600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 489600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.