eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nieporęt › Przebudowa ulicy Małołęckiej w miejscowości Izabelin, Aleksandrów i Nieporęt.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-25

Nieporęt: Przebudowa ulicy Małołęckiej w miejscowości Izabelin, Aleksandrów i Nieporęt.
Numer ogłoszenia: 40520 - 2009; data zamieszczenia: 25.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta , Pl. Wolności 1, 05-126 Nieporęt, woj. mazowieckie, tel. 022 7670416, 7670442, faks 022 7670441.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieporet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Małołęckiej w miejscowości Izabelin, Aleksandrów i Nieporęt..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ulicy Małołęckiej w miejscowości Izabelin, Aleksandrów i Nieporęt. A.Jezdnia: Wycięcie istniejącej nawierzchni w miejscach zapadnięć, spękań i występowania asfaltu lanego.Wycięcie nawierzchni w miejscach występowania asfaltu lanego jest podyktowane tym, że w przyszłości przewiduje się ułożenie na tym odcinku dywanika asfaltowego.Miejsce spękań i zapadnięć zinwentaryzowano w pażdzierniku 2008r i kosztorys obejmuje naprawę tych miejsc zgodnie z inwentaryzacją o zwiększonej ilości o 20%.Po wycięciu otworów należy zagęścić podłoże i wykonać nawierzchnie o następującej konstrukcji: -podbudowa z kruszywa naturalnego, stabilizowanego mechanicznie 0 - 31,5 mm grubości 20 cm, -warstwa wiążąca z betonu asfaltowego BA-020 grubości 5 cm, -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego BA-016 grubości 4 cm. Po wykonaniu w/w robót w projekcie przewidziano wykonanie powierzchniowego utrwalenia. Po oczyszczeniu nawierzchni jezdni należy ją skropić płynnym asfaltem drogowym w ilości 1,5 kgm2, posypać grysem frakcji 6,3 - 12,8mm w ilości 20kg/m2 oraz zawałować (powierzchniowe utrwalenie na odcinku długości 3027 mb). B.Chodnik: Szerokość chodnika 1,5 - 2,0 mb o nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm koloru czerwonego. Kostkę należy ułożyć na 5 cm warstwie podsypki cementowo - piaskowej i 10 cm warstwie pospółki.Nawierzchnie chodnika należy układać z krawężnikiem betonowym,gazonowym 30x8 posadowionym na ławie z betonu B10. Na krawędzi jezdni i projektowanego chodnika należy ułożyć krawężnik uliczny 20x30cm posadowiony na ławie z oporem z betonu B10. C.Wjazdy: Szerokość wjazdu 3,5 - 4,5 mb z kostki betonowej koloru grafitowego grubości 8 cm ułożonej na 3 cm warstwie podsypki cementowo - piaskowej i podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm grubości 12 cm i na pdsypce piaskowej grubości 10 cm. Wzdłuż wjazdów i przy bramach posesji należy ułożyć krawężnik betonowy 15x30 - wtopiony na ławie zwykłej z betonu B10. 2. Zakres robót objętych niniejszym postępowaniem opisany jest w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Zamówienie obejmuje także następujące obowiązki Wykonawcy: 1) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy, 2) zapewnienie nadzoru specjalistycznego budowy (gazownia , telekomunikacja, wodociągi) w pasie drogowym, 3) zapewnienia obsługi geodezyjnej i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej, 4) powierzenie kierowania robotami kierownikowi budowy, posiadającemu uprawnienia budowlane w zakresie budowli dróg. 4. Jako zasadę przyjmuje się wymóg, iż w ofercie należy przyjąć stosowanie urządzeń spełniających normy i parametry techniczne wyspecyfikowane w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, nie gorsze w zakresie parametrów technicznych i jakościowych od urządzeń wskazanych w tej dokumentacji technicznej. V. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - dotycząca robót objętych niniejszym postępowaniem. 2.Zamawiający udostępnia do wglądu dokumentację projektową (techniczną) i Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych w siedzibie Zamawiającego, to jest w Urzędzie Gminy Nieporęt, pod adresem 05 - 126 Nieporęt, Pl. Wolności 2A, Dział Inwestycji i Zamówień Publicznych pok. nr 2 tel. (0-22) 767-04-35, 767 - 04 - 42, w godzinach pracy Urzędu Gminy t.j. poniedziałek i czwartek w godz. od 1000 do 1800, w pozostałe dni w godzinach godz. od 800 - do 1600. 3.Wykonawca otrzymuje od Zamawiającego przedmiar robót objętych zamówieniem, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 15 000,- zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych), 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach (art.45 ustawy): 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto Urzędu Gminy w Banku Spółdzielczym w Legionowie O/Nieporęt nr 25 8013 1029 2003 0003 7415 0002. Kopię dowodu wpłaty lub przelewu wadium na konto Zamawiającego należy dołączyć do oferty przetargowej. 4. Oryginał dokumentu o wniesieniu wadium w pozostałych - nie w pieniądzu - formach należy dołączyć do oferty przetargowej lub złożyć najpóźniej w chwili składania oferty w kancelarii Urzędu Gminy Nieporęt. 5.Wykonawca, który nie wniesie wadium przed upływem terminu składania ofert, zostanie wykluczony z postępowania przetargowego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, to jest: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3)wykonali w przeciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jedną robotę budowlaną polegającą na przebudowie ulicy o powierzchni min 10 000 m2 , potwierdzone oświadczeniem Wykonawcy i referencjami od Zamawiającego. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia t.j. są ubezpieczeni w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 500 000 zł (słownie: pięćset tysięcy zł); 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i tych, którzy nie spełniają warunków z art. 22 ust. 1 ustawy. 3. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli Wykonawca złoży: 1) oświadczenie, że spełnia wymogi określone przez art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) dokumenty i oświadczenia określone są w pkt XII niniejszej SIWZ. 4. Zasady wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ( konsorcjum). 1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, przepisy i wymogi dotyczące wykonawcy stosuje się również do wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2) Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt XII, 3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w ust. 1 pkt 4 musi spełnić każdy z wykonawców, warunki określone w ust. 1 pkt 1-3 wykonawcy muszą spełnić łącznie. 5. Wykonawca zobowiązany jest wskazać, które części zamówienia zamierza zlecić podwykonawcom ( wzór dokumentu określa załącznik nr 5 do SIWZ)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa w postępowaniu następujące dokumenty i oświadczenia: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich; 2)dokument stwierdzający, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia budowlane w zakresie dróg oraz aktualne zaświadczenie, że osoba ta jest członkiem właściwej izby zawodowej; 3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegaja się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich; 4)wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które wykonywać będą zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 5)wykonali w przeciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jedną robotę budowlaną polegającą na przebudowie ulicy o powierzchni min 10 000 m2 , potwierdzone oświadczeniem Wykonawcy i referencjami od Zamawiającego (referencje). 6)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 500 000 zł . 7) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy złożone zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4A i 4B do SIWZ; 2.Wykonawca powinien wraz z ofertą złożyć także: 1)oświadczenie wskazujące, które części zamówienia Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom, zgodnie z wzorem oświadczenia określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. 2) oświadczenie, że przeprowadził wizję lokalną terenu pod realizację projektowanego obiektu - wg wzoru oświadczenia określonego w załączniku nr 6 do SIWZ. 3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wraz z ofertą Wykonawca składa pełnomocnictwo/upoważnienie dla pomiotu lub osoby reprezentującej wykonawców w postępowaniu, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania każdego z partnerów. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 - 6 i ust. 3 należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji wykonawcy. 5. Dokumenty sporządzane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zastosowanie znajduje § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mają być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nieporet.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nieporęt Pl. Wolności 2A pok 2 05-126 Nieporęt.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Nieporęt Pl. Wolności 1 kancelaria pok 9 05-126 Nieporęt.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.