eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Ochrona targowiska Banacha zlokalizowanego w Warszawie przy ul.Grójeckiej 95

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-24

Warszawa: Ochrona targowiska Banacha zlokalizowanego w Warszawie przy ul.Grójeckiej 95
Numer ogłoszenia: 405100 - 2009; data zamieszczenia: 24.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy , ul. Białobrzeska 11, 02-379 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6581903, faks 022 6581903.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnochota.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona targowiska Banacha zlokalizowanego w Warszawie przy ul.Grójeckiej 95.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona targowiska Banacha w Warszawie Targowisko Banacha usytuowane jest na działkach ewidencyjnych o numerach 60 61 62 oraz 1 2 3 z obrębu 2 03 09 które obejmują ulice Grójecką Banacha Metrykantów Archiwalną i cześć ul Skorochód-Majewskiego od strony Archiwalnej Powierzchnia targowiska liczy około 15000 m2 Targowisko Banacha podzielone jest na dwie części handlowe zlokalizowane po dwóch stronach obiektów Hali Banacha tzw część przemysłową ul Grójecka Banacha Metrykantów oraz część spożywczą ul Grójecka Archiwalna część ul Skorochód Majewskiego od strony ul Archiwalnej Na terenie targowiska znajdują się parterowe obiekty handlowe o konstrukcji stalowej namioty kwiatowe miejsca handlowe z zadaszeniem i bez w ilości około 700 sztuk Obiekt wyposażony jest w instalację elektryczną oraz częściowo w instalację wodno kanalizacyjną podziemną oraz instalację wodną napowietrzną biegnącą nad dachami obiektów handlowych zabezpieczoną na okres zimowy izolacją termiczną oraz wyposażoną w kabel grzejny na całej długości wraz z termostatami Obiekt objęty jest ochroną całodobową.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 98.34.11.40 - Usługi dozorowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 10 000,00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 i art. 24 Ustawy, b posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania koncesji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia. c Wykonali zrealizowali min 3 usługi ochrony świadczone nieprzerwalnie przez 6 miesięcy w okresie ostatnich 3 lat licząc od daty składania ofert na sumę nie mniejszą niż 300 000,00zł. d Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000,00zł..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ b Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające brak zaległości w opłatach na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 Ustawy (dla osoby),uzyskana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. f Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 Ustawy (dla podmiotu zbiorowego),uzyskana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. g Koncesja MSW i A na prowadzenie usług w zakresie ochrony osób i mienia (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), h Wykaz zamówień ochrony obiektów. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia, minimum 3 referencje,- wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ i Polisę lub inny dokument ubezpieczenia (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000 zł, j Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: http://aukcje.um.warszawa.pl


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnochota.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 02-379 Warszawa,ul.Białobrzeska 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2009 godzina 10:30, miejsce: 02-379 Warszawa,ul.Białobrzeska 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.