eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno Odrzańskie › Zakup usług medycznych - specjalistycznych oraz laboratoryjnych dla Placówki Straży Granicznej w Zgorzelcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-10

Krosno Odrzańskie: Zakup usług medycznych - specjalistycznych oraz laboratoryjnych dla Placówki Straży Granicznej w Zgorzelcu
Numer ogłoszenia: 40490 - 2011; data zamieszczenia: 10.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadodrzański Oddział Straży Granicznej , ul. Poprzeczna 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 68 358 20 84, faks 68 358 27 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadodrzanski.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług medycznych - specjalistycznych oraz laboratoryjnych dla Placówki Straży Granicznej w Zgorzelcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zakup następujących usług medycznych dla Placówki Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Zgorzelcu: badań laryngologicznych (audiogram + badanie), podstawowych badań okulistycznych w zakresie profilaktyki zdrowia, badań okulistycznych (badanie ostrości wzroku, określenie wady wzroku, dobór szkieł, wystawienie zaświadczenia do pracy przy monitorze ekranowym), ortopedyczne, neurologiczne, dermatologiczne, stomatologiczne (określenie procentowej utraty powierzchni żucia), ginekologiczne (cytologia + badanie), kardiologiczne, diagnostyka obrazowa - RTG - klatki piersiowej, chirurgiczne, spirometria, badanie lekarza medycyny pracy z wydaniem zaświadczenia, badań laboratoryjnych - morfologia, morfologia z rozmazem, OB, trójglicerydy, glukoza, cholesterol, HIV, HBS, WR, badanie ogólne moczu, ASPAT, ALAT, retikulocyty, bilirubina oraz innych badań zleconych przez zamawiającego. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie (2) części: I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA - Zakup usług medycznych - specjalistycznych dla Placówki Straży Granicznej w Zgorzelcu: Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zakup usług medycznych - specjalistycznych dla jednostki organizacyjnej Zamawiającego znajdujących się na terenie województwa Dolnośląskiego: - Placówka Straży Granicznej w Zgorzelcu- ul. Bohaterów II Armii WP 14, 59 - 900 Zgorzelec; Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby: - przyjęcia do badania osób wskazanych przez Zamawiającego odbywały się w oparciu o zasadę pierwszeństwa, czyli poza kolejnością; - siedziba Wykonawcy, ze względów ekonomicznych i organizacyjnych, znajdowała się w odległości nie większej niż 35 km od granic administracyjnych Zgorzelca; - miejsce realizacji usług w siedzibie usługodawcy oraz w miejscu nagłego zdarzenia; - badania będą przeprowadzane niezwłocznie, z uwzględnieniem jednak czasu niezbędnego na ich prawidłowe wykonanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5a do SIWZ Cena za konsultacje specjalistyczne jest ceną ryczałtową, uwzględnia koszt badania i wydania opinii specjalistycznej oraz wykonanie ewentualnych dodatkowych badań, konsultacyjnych z innymi lekarzami. Zamawiający nie będzie dokonywał opłaty za badania, które będą zlecone przez lekarza specjalistę w celu wydania opinii specjalistycznych, a ich koszt ponosi Wykonawca. II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA - Zakup usług medycznych - laboratoryjnych dla Placówki Straży Granicznej w Zgorzelcu: Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zakup usług medycznych - laboratoryjnych dla jednostki organizacyjnej Zamawiającego znajdujących się na terenie województwa Dolnośląskiego: - Placówka Straży Granicznej w Zgorzelcu - ul. Bohaterów II Armii WP 14, 59 - 900 Zgorzelec; Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby: - przyjęcia do badania osób wskazanych przez Zamawiającego odbywały się w oparciu o zasadę pierwszeństwa, czyli poza kolejnością; - siedziba Wykonawcy, ze względów ekonomicznych i organizacyjnych, znajdowała się w odległości nie większej niż 35 km od granic administracyjnych Zgorzelca; - miejsce realizacji usług w siedzibie usługodawcy oraz w miejscu nagłego zdarzenia; - badania będą przeprowadzane niezwłocznie, z uwzględnieniem jednak czasu niezbędnego na ich prawidłowe wykonanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5b do SIWZ Zamawiający zastrzega, że w ramach wykonywania badań laboratoryjnych ma prawo zlecić także inne badania aniżeli wskazane w formularzu cenowym. Każdorazowy koszt badań laboratoryjnych nie wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia w formularzu cenowym zostanie określony na podstawie cennika obowiązującego w tym zakresie u Wykonawcy w dniu składania ofert. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, dostarczy Zamawiającemu w/w cennik usług laboratoryjnych. Cennik zostanie dołączony do umowy i będzie stanowił jej integralną część.UWAGA ! Ilość oraz rodzaj badań objętych zamówieniem na I i II część zamówienia została określona jako wartość szacunkowa na potrzeby przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w celu dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej. Ostateczna ilość wykonanych usług medycznych będzie zależała od faktycznych potrzeb Zamawiającego podczas trwania umowy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5, 85.12.11.00-4, 85.14.50.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymagam wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie precyzuje się

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty (załącznik nr 1) należy dołączyć: 1) formularze cenowe odpowiednio na część na którą składana jest oferta (zał. nr 5a, 5b do SIWZ); 2) pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności powodujące konieczność dołączenia do oferty takiego dokumentu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza istotną zmianę umowy w sytuacji urzędowej zmiany stawek podatku VAT w okresie trwania umowy - wartość umowy zostanie zmieniona odpowiednio do zmian stawek podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nadodrzanski.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej, ul. Poprzeczna 1, 66 - 600 Krosno Odrzańskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Jawna Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim, ul. Poprzeczna 1, blok nr 13 w pokoju nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup usług medycznych - specjalistycznych dla Placówki Straży Granicznej w Zgorzelcu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zakup usług medycznych - specjalistycznych dla jednostki organizacyjnej Zamawiającego znajdujących się na terenie województwa Dolnośląskiego: - Placówka Straży Granicznej w Zgorzelcu- ul. Bohaterów II Armii WP 14, 59 - 900 Zgorzelec Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby: - przyjęcia do badania osób wskazanych przez Zamawiającego odbywały się w oparciu o zasadę pierwszeństwa, czyli poza kolejnością; - siedziba Wykonawcy, ze względów ekonomicznych i organizacyjnych, znajdowała się w odległości nie większej niż 35 km od granic administracyjnych Zgorzelca; - miejsce realizacji usług w siedzibie usługodawcy oraz w miejscu nagłego zdarzenia; - badania będą przeprowadzane niezwłocznie, z uwzględnieniem jednak czasu niezbędnego na ich prawidłowe wykonanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5a do SIWZ Cena za konsultacje specjalistyczne jest ceną ryczałtową, uwzględnia koszt badania i wydania opinii specjalistycznej oraz wykonanie ewentualnych dodatkowych badań, konsultacyjnych z innymi lekarzami. Zamawiający nie będzie dokonywał opłaty za badania, które będą zlecone przez lekarza specjalistę w celu wydania opinii specjalistycznych, a ich koszt ponosi Wykonawca.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.12.00-5, 85.12.11.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup usług medycznych - laboratoryjnych dla Placówki Straży Granicznej w Zgorzelcu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zakup usług medycznych - laboratoryjnych dla jednostki organizacyjnej Zamawiającego znajdujących się na terenie województwa Dolnośląskiego: - Placówka Straży Granicznej w Zgorzelcu - ul. Bohaterów II Armii WP 14, 59 - 900 Zgorzelec; Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby: - przyjęcia do badania osób wskazanych przez Zamawiającego odbywały się w oparciu o zasadę pierwszeństwa, czyli poza kolejnością; - siedziba Wykonawcy, ze względów ekonomicznych i organizacyjnych, znajdowała się w odległości nie większej niż 35 km od granic administracyjnych Zgorzelca; - miejsce realizacji usług w siedzibie usługodawcy oraz w miejscu nagłego zdarzenia; - badania będą przeprowadzane niezwłocznie, z uwzględnieniem jednak czasu niezbędnego na ich prawidłowe wykonanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5b do SIWZ Zamawiający zastrzega, że w ramach wykonywania badań laboratoryjnych ma prawo zlecić także inne badania aniżeli wskazane w formularzu cenowym. Każdorazowy koszt badań laboratoryjnych nie wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia w formularzu cenowym zostanie określony na podstawie cennika obowiązującego w tym zakresie u Wykonawcy w dniu składania ofert. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, dostarczy Zamawiającemu w/w cennik usług laboratoryjnych. Cennik zostanie dołączony do umowy i będzie stanowił jej integralną część.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.50.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.