eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrzeszów › Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Ostrzeszów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-10

Ostrzeszów: Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Ostrzeszów
Numer ogłoszenia: 404806 - 2014; data zamieszczenia: 10.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Ostrzeszów , ul. Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów, woj. wielkopolskie, tel. 62 7320600, faks 62 7320601.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Ostrzeszów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy Ostrzeszów. Usługa polega na bieżącym sprzątaniu ulic, tj. oczyszczaniu (zamiatanie mechaniczne i ręczne) nawierzchni utwardzonych (ulice, place) z zanieczyszczeń, likwidacji zarastającej roślinności na nawierzchniach utwardzonych, przycinaniu i usuwaniu chwastów i trawy przy krawężnikach i obrzeżach, sprzątanie przystanków i wokół przystanków - z wywozem zebranych nieczystości na składowisko odpadów. Prace będą wykonywane zgodnie z zakresem określonym w Wykazie ulic do bieżącego oczyszczania na terenie miasta Ostrzeszów i Wykazem przystanków autobusowych na terenie gminy Ostrzeszów. Średnia szerokość utwardzonej nawierzchni oczyszczanej dla zamiatania mechanicznego i ręcznego, wynosi 5,50 m. Długość dla zamiatania mechanicznego: 885,40 km (przy uwzględnieniu określonej ilości i przyjętej częstotliwości). Długość dla zamiatania ręcznego: 545,60 km (przy uwzględnieniu określonej ilości i przyjętej częstotliwości). Ręczne oczyszczenie nawierzchni z papierów i innych zanieczyszczeń (soboty): 237,20 km - przy uwzględnieniu określonej ilości i przyjętej częstotliwości (oczyszczeniu podlega cała szerokość nawierzchni sprzątanej). Likwidacja zarastającej roślinności na nawierzchniach utwardzonych poprzez wykonywanie oprysków środkami chwastobójczymi na powierzchni 20 000 m2, we wskazanych miejscach. Przycinanie i usuwanie chwastów i trawy przy krawężnikach i obrzeżach na długości 20 000 mb, we wskazanych miejscach. Wykonawca zobowiązany jest postępować z zebranymi odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami. Szacunkową ilość prac zawiera Wykaz rodzaju usług - załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej również specyfikacją. Wykaz ulic do bieżącego oczyszczania na terenie miasta Ostrzeszów oraz Wykaz przystanków autobusowych na terenie gminy Ostrzeszów stanowią załączniki do wzoru umowy (zał. nr 8 do specyfikacji). Warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy - zał. nr 8 do specyfikacji. Rzeczywista ilość wykonywanych prac będzie uzależniona od faktycznych potrzeb.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada aktualne i ważne zezwolenie wymagane przepisami ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz.21 z późn. zm.), na transport odpadów z czyszczenia ulic i placów, właściwe dla terenu objętego realizacją przedmiotu zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany do wykazania wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług (zamówień), każda o wartości minimum 100 000,00 PLN (brutto), polegających na mechanicznym i ręcznym oczyszczaniu (zamiatanie mechaniczne i ręczne) ulic, placów. Zamawiający zastrzega, są to główne usługi jakie powinien wykazać Wykonawca. Zamawiający, w przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe, dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi wypełnić wymogi określone przez Zamawiającego W przypadku Wykonawców, którzy realizowali usługi/zamówienia za wynagrodzeniem wyrażonym w innych walutach niż złoty polski, Zamawiający przeliczy wartość tych usług/zamówień po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać dysponowanie w celu wykonania zamówienia, co najmniej jednym pojazdem samochodowym - mechaniczną zamiatarką samozbierającą z systemem zraszania wodnego, o szerokości zamiatania nie mniej niż 2 mb

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 3. do specyfikacji)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 3. do specyfikacji)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wyżej wymienionym wykazie i złożenia poświadczeń, dotyczy tylko tych usług, które potwierdzają spełnianie warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia, o którym mowa w pkt. III.3.2), tj: Wykonawca zobowiązany jest wykazać co najmniej dwie usługi (zamówienia) o łącznej wartości minimum 100 000,00 PLN (brutto), polegające na mechanicznym i ręcznym oczyszczaniu (zamiatanie mechaniczne i ręczne) ulic, placów. Zamawiający zastrzega, są to główne usługi jakie powinien wykazać Wykonawca;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywaniu zamówienia. 2. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dla podmiotu uprawnionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z nich. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 3. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawca zobowiązany jest złożyć: oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, dotyczące każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w zakresie wymaganym dla wykonawcy (pkt. III.4.2. i III.4.4). 4.Dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - termin płatności - 3

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z zastrzeżeniem pkt. 3. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w szczególności w następujących przypadkach: 1) wystąpienia okoliczności skutkujących potrzebą zmiany przedmiotu lub umówionego terminu wykonania zamówienia: a) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, b) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron umowy, c) z powodu okoliczności siły wyższej, np: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, których nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażających bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożących powstaniem szkody o znacznych rozmiarach; d) z powodu zmieniających się potrzeb wpływających na pierwotnie określone ilości w Wykazie ulic do bieżącego oczyszczania na terenie miasta Ostrzeszów, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy oraz w Wykazie przystanków autobusowych na terenie gminy Ostrzeszów, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy. 2) wystąpienia okoliczności skutkujących zmianą wynagrodzenia wykonawcy, spowodowanej zmianą ilości, o której mowa w pkt. 1 lit. d) umowy; 3) wystąpienia zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, wynikającej ze sposobu rozliczenia opisanego w § 9 umowy; 4) wystąpienia okoliczności powodujących zwiększenie lub zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy z powodu ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT); 5) wystąpienia okoliczności skutkujących zmianą lub całkowitą rezygnacją z podwykonawstwa; 6) wystąpienia konieczności zmiany osób, danych kontaktowych lub adresów stron wskazanych w niniejszej umowie, w szczególności: a) z powodu zdarzeń losowych wywołanych okolicznościami niemożliwymi do przewidzenia przed zawarciem umowy; b) z powodu zmian kadrowych; c) wystąpienia okoliczności skutkujących potrzebą zmian organizacyjnych stron, np. zmiana reprezentacji lub adresu siedziby strony umowy. 4. Zmiany umowy, o których mowa w pkt.3 mogą być wprowadzone z zachowaniem następujących warunków: 1) wniosek o dokonanie zmiany umowy, zawierający uzasadnienie zmiany należy złożyć w formie pisemnej, 2) ocenę zasadności zmiany należy dokonać po zapoznaniu się z uzasadnieniem i przy uwzględnieniu okoliczności sprawy, 3) wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane z zachowaniem warunku, o którym mowa w pkt.1

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, tj: Urząd Miasta i Gminy w Ostrzeszowie, ul. Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2014 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, tj: Urząd Miasta i Gminy w Ostrzeszowie, ul. Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów, Biuro Obsługi Interesanta (Kancelaria Ogólna) - pokój nr 13 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. W prowadzonym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 4. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest: a) Tadeusz Jakubowski - w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia, b) Marek Kurzawa, Ewa Tomczak - w sprawach dotyczących procedury przetargowej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.