eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świnoujście › Świadczenie usług odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych wraz z dostarczeniem pojemników na odpady oraz sprzątanie parkingu przy ul. Ku Morzu dla Ośrodka Sportu i Rekreacji "Wyspiarz" w Świnoujściu w okresie od 01.01.2017r. do 31.12.2018r

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-09

Ogłoszenie nr 4046 - 2017 z dnia 2017-01-09 r.

Świnoujście: Świadczenie usług odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych wraz z dostarczeniem pojemników na odpady oraz sprzątanie parkingu przy ul. Ku Morzu dla Ośrodka Sportu i Rekreacji "Wyspiarz" w Świnoujściu w okresie od 01.01.2017r. do 31.12.2018r
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 369122-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji "Wyspiarz", krajowy numer identyfikacyjny 33094400000, ul. ul. Jana Matejki  22, 72600   Świnoujście, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 3213781, faks 0-91 3213781, e-mail osir@uznam.net.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.osir.uznam.net.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorządowy zakład budżetowy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych wraz z dostarczeniem pojemników na odpady oraz sprzątanie parkingu przy ul. Ku Morzu dla Ośrodka Sportu i Rekreacji "Wyspiarz" w Świnoujściu w okresie od 01.01.2017r. do 31.12.2018r

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

1/PN/2016/AW

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Świadczenie usług odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych wraz z dostarczeniem pojemników na odpady dla Ośrodka Sportu i Rekreacji "Wyspiarz" w Świnoujściu w okresie od 01.07.2017r. do 31.12.2018r. ". 1. Wykonawca w okresie od 01.01.2017r. do 31.12.2018r. zakresie realizacji zadania nr 1 zobowiązuje się do : 1) dostarczenia nieodpłatnie Zamawiającemu pojemników na odpady komunalne i ustawienia ich w miejscach do tego przeznaczonych dla nieruchomości, 2) wywozu odpadów komunalnych z pojemników umieszczonych we wskazanych lokalizacjach dla nieruchomości, zgodnie z częstotliwością wywozu przedstawioną przez Zamawiającego, 3) nieodpłatnej wymiany lub naprawy uszkodzonych pojemników na każde zgłoszenie Zamawiającego, 4) niezwłocznego uzupełnienia pojemników w przypadku kradzieży lub zaginięcia, 5) wystawiania z nieruchomości pojemników z zawartością odpadów komunalnych oraz ustawienia ich po opróżnieniu, we wskazanych miejscach, 6) oczyszczenia miejsca zaśmieconego przy załadunku odpadów komunalnych, 7) na zgłoszenie Zamawiającego przystąpienie, w dniu zgłoszenia, do wywozu odpadów poza ustalonym harmonogramem. 2. Wykonawca w okresie od 01.01.2017r. do 26.06.2018r. w zakresie realizacji zadania nr 2 zobowiązuje się do: 1) Sprzątania i utrzymania czystości terenu parkingu w Świnoujściu ul. Ku Morzu oraz przyległej drogi wjazdowej na plażę wraz z mechanicznym odśnieżaniem w okresie zimowym i wywozem odpadów z parkingu do miejsca zdania odpadów. 2) Sprzątania i utrzymania czystości terenu parkingu, oraz drogi wjazdowej na plażę polega na zamiataniu terenu, uprzątnięciu i wywozie wszelkich zanieczyszczeń z częstotliwością: - w miesiącach od października do końca maja - 1 raz w tygodniu (piątek) - w miesiącach od czerwca do końca września - 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) b) opróżnianie i wywóz odpadów z 55 śmietniczek ( o pojemności 85 l ) - bezworkowe na terenie parkingu: - w miesiącach od października do końca maja - 1 raz w miesiącu (piątek) - w miesiącach od czerwca do końca września - 1 raz w tygodniu (piątek) c) mechaniczne odśnieżanie i przesypywanie mieszanką piaskowo-solną parkingu, oraz drogi wjazdowej na plażę (powierzchnia 15000 m2) : 8 razy w okresie obowiązywania umowy, każdorazowo na zgłoszenie Zamawiającego 3. Zamawiający każdorazowo zobowiązuje się do: 1) wyznaczenia miejsca ustawienia pojemników na twardym podłożu, 2) nieprzemieszczania pojemników na inny teren bez uzgodnienia z Wykonawcą, 3) uzgadniania z Wykonawcą miejsc ustawienia dodatkowych pojemników z 3 dniowym wyprzedzeniem.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90511000-2
Dodatkowe kody CPV: 90512000-9, 90533000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT354630.84
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
REMONDIS Szczecin Sp. z o.o.,  ,  ul. Janiny Smoleńskiej ps.Jachna 35,  71-005,  Szczecin,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 354630.84
Oferta z najniższą ceną/kosztem 354630.84
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 354630.84
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.