To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-09
Ogłoszenie nr 4046 - 2017 z dnia 2017-01-09 r.
Świnoujście: Świadczenie usług odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych wraz z dostarczeniem pojemników na odpady oraz sprzątanie parkingu przy ul. Ku Morzu dla Ośrodka Sportu i Rekreacji "Wyspiarz" w Świnoujściu w okresie od 01.01.2017r. do 31.12.2018r
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 369122-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji "Wyspiarz", krajowy numer identyfikacyjny
33094400000, ul.
ul. Jana Matejki
22,
72600
Świnoujście, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
0-91 3213781, faks
0-91 3213781, e-mail
osir@uznam.net.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.osir.uznam.net.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samorządowy zakład budżetowy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych wraz z dostarczeniem pojemników na odpady oraz sprzątanie parkingu przy ul. Ku Morzu dla Ośrodka Sportu i Rekreacji "Wyspiarz" w Świnoujściu w okresie od 01.01.2017r. do 31.12.2018r
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):1/PN/2016/AW
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych wraz z dostarczeniem pojemników na odpady dla Ośrodka Sportu i Rekreacji "Wyspiarz" w Świnoujściu w okresie od 01.07.2017r. do 31.12.2018r. ". 1. Wykonawca w okresie od 01.01.2017r. do 31.12.2018r. zakresie realizacji zadania nr 1 zobowiązuje się do : 1) dostarczenia nieodpłatnie Zamawiającemu pojemników na odpady komunalne i ustawienia ich w miejscach do tego przeznaczonych dla nieruchomości, 2) wywozu odpadów komunalnych z pojemników umieszczonych we wskazanych lokalizacjach dla nieruchomości, zgodnie z częstotliwością wywozu przedstawioną przez Zamawiającego, 3) nieodpłatnej wymiany lub naprawy uszkodzonych pojemników na każde zgłoszenie Zamawiającego, 4) niezwłocznego uzupełnienia pojemników w przypadku kradzieży lub zaginięcia, 5) wystawiania z nieruchomości pojemników z zawartością odpadów komunalnych oraz ustawienia ich po opróżnieniu, we wskazanych miejscach, 6) oczyszczenia miejsca zaśmieconego przy załadunku odpadów komunalnych, 7) na zgłoszenie Zamawiającego przystąpienie, w dniu zgłoszenia, do wywozu odpadów poza ustalonym harmonogramem. 2. Wykonawca w okresie od 01.01.2017r. do 26.06.2018r. w zakresie realizacji zadania nr 2 zobowiązuje się do: 1) Sprzątania i utrzymania czystości terenu parkingu w Świnoujściu ul. Ku Morzu oraz przyległej drogi wjazdowej na plażę wraz z mechanicznym odśnieżaniem w okresie zimowym i wywozem odpadów z parkingu do miejsca zdania odpadów. 2) Sprzątania i utrzymania czystości terenu parkingu, oraz drogi wjazdowej na plażę polega na zamiataniu terenu, uprzątnięciu i wywozie wszelkich zanieczyszczeń z częstotliwością: - w miesiącach od października do końca maja - 1 raz w tygodniu (piątek) - w miesiącach od czerwca do końca września - 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) b) opróżnianie i wywóz odpadów z 55 śmietniczek ( o pojemności 85 l ) - bezworkowe na terenie parkingu: - w miesiącach od października do końca maja - 1 raz w miesiącu (piątek) - w miesiącach od czerwca do końca września - 1 raz w tygodniu (piątek) c) mechaniczne odśnieżanie i przesypywanie mieszanką piaskowo-solną parkingu, oraz drogi wjazdowej na plażę (powierzchnia 15000 m2) : 8 razy w okresie obowiązywania umowy, każdorazowo na zgłoszenie Zamawiającego 3. Zamawiający każdorazowo zobowiązuje się do: 1) wyznaczenia miejsca ustawienia pojemników na twardym podłożu, 2) nieprzemieszczania pojemników na inny teren bez uzgodnienia z Wykonawcą, 3) uzgadniania z Wykonawcą miejsc ustawienia dodatkowych pojemników z 3 dniowym wyprzedzeniem.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90511000-2
Dodatkowe kody CPV:
90512000-9,
90533000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT354630.84 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 354630.84 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, DROBNEGO SPRZĘTU, WYROBÓW PAPIEROWYCH DLA KPW ŚWINOUJŚCIE Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Dostawa implantów i osprzętu do zabiegów ortopedycznych dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
- Dostawa środków dezynfekcji medycznej dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
- Zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla CRR KRUS "Sasanka" w Świnoujściu
- Dostawa i montaż 3 sztuk urządzeń do suchego hydromasażu
- Świadczenie usług transportu sanitarnego osób dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.