eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łukowa › PRZEBUDOWA - MODERNIZACJA DRÓG GMINNYCH W TYM1. Przebudowa drogi gminnej nr 109484L i nr 109485L w miejscowości Podsośnina. 2. Modernizacja drogi rolniczej do gruntów rolnych w miejscowości Łukowa I. 3. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Chmielek - osiedle mieszkaniowe.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-27

Łukowa: PRZEBUDOWA - MODERNIZACJA DRÓG GMINNYCH W TYM: 1. Przebudowa drogi gminnej nr 109484L i nr 109485L w miejscowości Podsośnina. 2. Modernizacja drogi rolniczej do gruntów rolnych w miejscowości Łukowa I. 3. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Chmielek - osiedle mieszkaniowe.
Numer ogłoszenia: 40469 - 2014; data zamieszczenia: 27.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łukowa , Łukowa 262, 23-412 Łukowa, woj. lubelskie, tel. 84 6874002, faks 84 6874045.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA - MODERNIZACJA DRÓG GMINNYCH W TYM: 1. Przebudowa drogi gminnej nr 109484L i nr 109485L w miejscowości Podsośnina. 2. Modernizacja drogi rolniczej do gruntów rolnych w miejscowości Łukowa I. 3. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Chmielek - osiedle mieszkaniowe..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest PRZEBUDOWA - MODERNIZACJA DRÓG GMINNYCH W TYM: 1) Przebudowa drogi gminnej nr 109484L i nr 109485L w miejscowości Podsośnina. 2) Modernizacja drogi rolniczej do gruntów rolnych w miejscowości Łukowa I. 3) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Chmielek - osiedle mieszkaniowe. Ad. 1) Przebudowa drogi gminnej nr 109484L i nr 109485L w miejscowości Podsośnina. Istniejąca droga o długości 998 mb posiada nawierzchnię bitumiczną o szerokości 5, 50 m i obustronne pobocza gruntowe. Zakres prac: - Przebudowa przepustów pod jezdnią, -Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 4 cm, warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 4 cm, warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego 3 cm, - Odmulenie, pogłębienie rowów przydrożnych, - Przebudowa i regulacja przepustów pod zjazdami, - Wykonanie cieku z korytek betonowych. - Wykonanie utwardzonych poboczy z kruszywa kamiennego, - Oświetlenie, Bariery ochronne, Oznakowanie pionowe i poziome. Zamówienie na przebudowę drogi gminnej nr 109484L i nr 109485L w miejscowości Podsośnina będzie realizowane w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych (NPPDL). Uwaga: W przypadku nieotrzymania przez Gminę Łukowa dofinansowania z NPPDL zakres robót ulegnie zmniejszeniu w stosunku do określonego obecnym przedmiarem robót. Nie będą realizowane lub realizowane w części roboty dotyczące odprowadzenia wód powierzchniowych (ściek korytkowy), kształtowania rowów i poboczy, przepustów pod jezdnią i przepustów na zjazdach, barier ochronnych, oświetlenia i oznakowania poziomego, zmniejszeniu ulegną również roboty dotyczące nawierzchni - w części wyrównania istniejącej nawierzchni i pomniejszenia do 2 cm warstwy wiążącej. Szczegółowy zakres robót zostanie określony przez zamawiającego przed rozpoczęciem prac przez wykonawcę na tej drodze. Ad. 2) Modernizacja drogi rolniczej do gruntów rolnych w miejscowości Łukowa I. Istniejąca droga posiada nawierzchnię z kruszywa kamiennego. Składa się z dwóch , niezależnych odcinków położonych po obu stronach drogi powiatowej nr 2943L. Odcinek I o długości 185 m - położony po stronie południowej drogi powiatowej oraz odcinek II ( 2A , 2B ) o długości 250 m - położony po stronie północnej. Zakres prac: - Wykonanie nawierzchni bitumicznej o powierzchni- 1578 m2, - Wzmocnienie istniejącej podbudowy kruszywem 0/32 grubości 12 cm - 1723 m2, - Wbudowanie gruntu w pobocza nawierzchni- 131 m3, - Plantowanie powierzchni gruntów - 2240 m2, - Modernizacja przepustu ( na odcinku I), polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu i wykonaniu nowego fi 1200 mm, długości 10 m i obsypaniu kruszywem 0/2 f3 - 89 m3 z murkami oporowymi. Ad. 3) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Chmielek - osiedle mieszkaniowe. Istniejąca droga o długości 130 mb posiada nawierzchnię bitumiczną na odcinku 120 m, na pozostałym odcinku długości 10 m brak nawierzchni drogowej, szerokość drogi 3,5 m. Zakres prac: - Wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej, gr. 5 cm - 461 m2, - Wykonanie nowej podbudowy z kruszywa - 10 m, - Wykonanie nowej nawierzchni drogowej - 40 m2, - Ułożenie krawężników ( oporników ) wtopionych 12x25 cm - 132 m, - Plantowanie powierzchni gruntów - 260 m2, 2. Szczegółowy opis, zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz technologia wykonania opisane zostały w dokumentacji projektowej oraz w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do 30 %wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał i prawidłowo ukończył jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, remoncie, przebudowie, modernizacji drogi długości min 1 km o nawierzchni bitumicznej w ramach jednego zadania (zamówienia, kontraktu, umowy), z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów, dotyczących najważniejszych robót, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek ten za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującą się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem niezbędnym do funkcji, jakie zostanie jej powierzone - wymagana minimum jedna osoba na stanowisko Kierownika Budowy, która posiadać będzie uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej; wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz oferty; wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ . 2) Uzupełniona tabela elementów scalonych- wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 7 do SIWZ. Zamawiający nie wymaga dołączenia do oferty wypełnionego przedmiaru. Uzupełniony przedmiar ( kosztorys ofertowy), zgodny z dostarczoną do oferty tabelą elementów scalonych Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana dostarczy do Zamawiającego w ciągu 3 dni od daty otrzymania pisma informującego o wyborze oferty. 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę podpisuje pełnomocnik lub poświadcza za zgodność z oryginałem kopie dokumentów.) 4 ) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 8 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: 1) Zmiana terminu przewidzianego na zrealizowanie przedmiotu zamówienia: a. wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego ze względu na czynniki, których Zamawiający nie mógł przewidzieć, b. klęski żywiołowe, c. Warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót zgodnie z wymaganiami technologicznymi d. Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od zamawiającego oraz wykonawcy. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej, termin przewidziany na zrealizowanie przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. 2) Zmiana zakresu robót i wynagrodzenia umownego w przypadku: a. zmiany sposobu spełnienia świadczenia, zmiany technologiczne, spowodowane koniecznością zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, b. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia zakresu robót i obniżenia wynagrodzenia w sytuacji której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a nie powstałych z winy Zamawiającego ani Wykonawcy, c. Zamawiający ograniczy zakres robót i obniży wynagrodzenie w przypadku nieotrzymania dofinansowania z NPPDL na przebudowę drogi gminnej nr 109484L i nr 109485L w miejscowości Podsośnina. d. zmiana ustawowej stawki VAT na realizowany przedmiot umowy, e. koniecznością wykonania zamówień dodatkowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: uglukowa.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łukowa, 23-412 Łukowa Łukowa 262.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łukowa, 23-412 Łukowa Łukowa 262, pokój nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.