eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego oraz tonerów do urządzeń biurowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-24

Warszawa: Dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego oraz tonerów do urządzeń biurowych.
Numer ogłoszenia: 404688 - 2009; data zamieszczenia: 24.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Warszawie , ul. Alojzego Felińskiego 2B, 01-513 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5618018, 017, faks 022 5618017.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego oraz tonerów do urządzeń biurowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Jednorazowa dostawa artykułów biurowych.Koszulka przezroczysta A - 4; karteczki samoprzylepne; skoroszyt wpinany do segregatora - plastikowy; taśma klejąca biurowa, jed-nostronna, przezroczysta; bloczek kartek w kostce; wymiary 85 mm x 85 mm; okładka do bindownicy A-4; folia bezbarwna A-4 do bindownicy; klip do papieru; skoroszyt tekturowy A - 4; koperta C-4; koperta C-6; koperta B-5; papier wizytówkowy format:A-4; teczka do akt osobowych; skoroszyt zawieszany. Część II: Jednorazowa dostawa papieru kserograficznego formatu A-4 o gramaturze 80g/m2 w ilości - 3000 ryz. Część III: Jednorazowa dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów) do urządzeń biurowych: łącznie 75 sztuk, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Wykaz zamawianych przedmiotów w podziale na części określa - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia objętego niniejszym postępowaniem mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1.1 Podmiotowe: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Ustawy tj.: a) prowadzą działalność gospodarczą na podstawie wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej (dla każdej części zamówienia), b) zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie dla: - Części I: co najmniej 2 dostawy art. biurowych o wartości min. 8.000,00 zł. każda, - Części II: co najmniej 2 dostawy papieru kserograficznego o wartości min. 30.000,00 zł. każda, - Części III: co najmniej 2 dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych o wartości min. 23.000,00 zł., każda. 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy. 1.2 Przedmiotowe: Przez oferowane dostawy zapewniają realizacje przedmiotu zamówienia o parametrach jakościowych i walorach eksploatacyjnych zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia. 2. Ocena spełnienia tych warunków będzie polegać na sprawdzeniu czy Wykonawcy złożyli właściwe wymagane oświadczenia lub dokumenty wymienione w Części VI SIWZ, wg. formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie z art. 44 ustawy w oryginale, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określone przez zamawiającego w Części V SIWZ. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 1 do Oferty. 2. Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Części V SIWZ wymagane jest przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zm.) będą przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę. 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 2 do Oferty. 3. Dokumenty na potwierdzenie zgodności z opisem przedmiotu zamówienia i inne dokumenty wynikające z treści SIWZ. 3.1 Zestawienie oferowanych artykułów biurowych, papieru i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych wraz z zestawieniem cen jednostkowych - dla poszczególnych lub wszystkich części zamówienia - wg załączonego wzoru. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 3 do oferty. 3.2 Pełnomocnictwo rodzajowe w oryginale do podpisania oferty i występowania w imieniu Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie będzie występował osobiście lub reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 4 do oferty. 4. W przypadku składania oferty wspólnej przez wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorców jako partnerów, muszą zostać spełnione następujące warunki: a) udzielone pełnomocnictwo rodzajowe liderowi wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinno zostać złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie, jednoznacznie wskazujące zakres pełnomocnictwa, co do reprezentacji, podpisania umowy, b) oferta będzie zawierać oświadczenie wymienione w części VI pkt 1 złożone przez: - ustanowionego pełnomocnika w imieniu wykonawców występujących wspólnie w zakresie spełniania łącznego warunków udziału w postępowaniu określonych w Części V pkt. 1.1 ppkt. 1 lit. a i b oraz pkt. 1.2 SIWZ, - każdego wykonawcę wchodzącego w skład konsorcjum w zakresie spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w Części V pkt 1.1 ppkt 2 SIWZ. c) dokument na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wymieniony w Części VI pkt 2.1 dla każdego partnera konsorcjum z osobna, d) Zamawiający nie dopuszcza zmian w składzie konsorcjum po złożeniu oferty i w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają wymagane przez Zamawiającego dokumenty zgodnie z dyspozycją § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 , poz. 605 ze zm.). 6. Wykonawcy, których Oferty nie zawierają któregokolwiek z wymienionych powyżej oświadczeń lub dokumentów, zostaną wezwani przez Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 3 do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Brak któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu - po upływie dodatkowo wyznaczonego terminu - spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, a jego oferta będzie uznana za odrzuconą..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Skarbowa w Warszawie; ul. Alojzego Felińskiego 2B; 01-513 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Izba Skarbowa w Warszawie; ul. Alojzego Felińskiego 2B; 01-513 Warszawa - Recepcja.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.