eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głuchołazy › Dostawa osprzętu do lodowiska Biały Orlik usytuowanego na boisku wielofunkcyjnym w Głuchołazach przy ul. Bohaterów Warszawy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-10

Głuchołazy: Dostawa osprzętu do lodowiska Biały Orlik usytuowanego na boisku wielofunkcyjnym w Głuchołazach przy ul. Bohaterów Warszawy
Numer ogłoszenia: 404666 - 2010; data zamieszczenia: 10.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Głuchołaz , Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4092100, faks 077 4092101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glucholazy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa osprzętu do lodowiska Biały Orlik usytuowanego na boisku wielofunkcyjnym w Głuchołazach przy ul. Bohaterów Warszawy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa osprzętu do lodowiska Biały Orlik usytuowanego na boisku wielofunkcyjnym w Głuchołazach przy ul. Bohaterów Warszawy CZĘŚĆ 1 - CIĄGNIK ROLNICZY ZE SPYCHACZEM CZOŁOWYM SILNIK - Wysokoprężny, czterocylindrowy, wolnossący o poj. nie mniejszej niż 4,4 l MOC ZNAMIONOWA - Moc.min.73,5 KM max 75KM CHŁODZENIE - CIECZ SKRZYNIA BIEGÓW - Min.12P+12T z REWERSEM mechanicznym OSIE NAPĘDOWE - 2 - OBIE NAPĘDOWE PRĘDKOŚĆ OBROTOWA WOM - 540/1000 ILOŚĆ ZŁĄCZY HYDRAULICZNYCH - 4 WYDATEK POMPY HYDRAULICZNEJ - 30 ÷ 34 l ZBIORNIK PALIWA max V82 l OPONY - Standard rolniczy LAMPA BŁYSKOWA - TAK - ŚWIATŁO ŻÓŁTE(kogut) KABINA WENTYLOWANA I OGRZEWANA Z SZYBERDACHEM, LUSTERKA BOCZNE, REFLEKTORY PRZEDNIE TYLNE NA DACHU KABINY SPYCHACZ CZOŁOWY - T-201 szerokość 2200 mm ÷5% MONTAZ NA CIĄGNIKU - TAK LEMIESZ - STALOWY Z GUMOWĄ LISTWĄ ZGARNIAJĄCĄ WYPOSAŻENIE DODATKOWE - HYDRAULICZNE STEROWANIE TARCZĄ - SKRĘT W PRAWO I LEWO 2 SIŁOWNIKAMI ROZDZIELACZ HYDRAULICZNY DWUSEKCYJNY Ciągnik powinien być fabrycznie nowy, posiadać homologację umożliwiającą zarejestrowanie i poruszanie się po drogach publicznych oraz certyfikat CE . Część 2 - Dostawa suszarki do łyżew jednostronnej na 21 par o n/w parametrach 1. Wymiary: 1970 mm x 900 mm x 500 mm, 2. Mocy 1000 W 3. Suszarka na ciepłe powietrze służąca do suszenia i odświeżania wewnętrznej powierzchni butów przy równoczesnej ich dezynfekcji , sterylizację i eliminuje nieprzyjemne zapachy. 4. Zasilanie - 230 V, 50 Hz 5. Materiał - stal nierdzewna OH18N9 6. Turbiny - typ WP120 MplusM 7. Wydajność jednej turbiny - 255m3/godz. 8. Grzałki elektryczne - 1000W każda 9. Regulator temperatury - Craftel 10. Lampa bakteriobójcza ozonowa - Philips TUV 8W 11. Pełna dokumentacja DTR, instrukcja obsługi, karta gwarancyjna, schematy CZĘŚĆ 3 - Ostrzałka do łyżew o n/w parametrach: 1. Używana maksymalnie przez 1 rok 2. Automaty Cag One lub Speed One 3. Waga: min. 25 kg 4. Długość: min. 725 mm 5. Wysokość: min. 220 mm 6. Głębokość: min. 260 mm 7. Zasilanie: 240 V, 50 Hz, 300 W 8. Maksymalna długość płozy: 365mm CZĘŚĆ 4 - Łyżwy 63 pary LP Rozmiar Ilość [szt.] uwagi 1 29-32 5 figurowe 2 33-36 10 figurowe 3 37-40 5 figurowe 4 37-40 5 hokejowe sznurowane 5 41 9 hokejowe sznurowane 6 42 9 hokejowe sznurowane 7 43 7 hokejowe sznurowane 8 44 5 hokejowe sznurowane 9 45 5 hokejowe sznurowane 10 46 3 hokejowe sznurowane.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 37.41.12.20 - Łyżwy 16.70.00.00 - Ciągniki .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

stosowne pełnomocnictwo (a) w przypadku gdy upoważnienie do podpisywania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający, przewiduje również następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy oraz określa warunki takiej zmiany w przypadku: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), wówczas zmienione zostanie wynagrodzenie Wykonawcy o procent wzrostu podatku VAT, 2) w wypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 3) w wypadku wszystkich zamian obiektywnie ocenianych, jako korzystne dla Zamawiającego w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. 4) okoliczności spowodowanych działaniem siły wyższej. Przez siłę wyższą rozumie się wszelkie wydarzenia, których nie można było przewidzieć przy podpisywaniu umowy spowodowane wyjątkowymi okolicznościami takimi jak: wojna, rozruchy, pożar, powódź, trzęsienie ziemi i inne kataklizmy przyrodnicze oraz zdarzenia losowe posiadające charakter siły wyższej. 5) zmiana terminu realizacji zamówienia z powodu: 5.1 przestojów i opóźnień zawinionych przez zamawiającego; 5.2 działania siły wyższej(np. klęski żywiołowe, strajki generalne i lokalne); 5.3 przerw w realizacji dostaw powstałych z przyczyn niezależnych od wykonawcy. Warunkiem zmiany terminu umownego realizacji przedmiotu zamówienia jest stwierdzenie przez Zamawiającego, na wniosek Wykonawcy, konieczności zmiany terminu umownego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok-2010
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Głuchołazach ul.Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, Wydział Zamówień Publicznych pok.nr.16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Głuchołazach ul.Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, pok.nr.11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.