eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dzierżawa 15 sztuk fotokopiarek dla potrzeb spółki Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. wraz z ich serwisem znak postępowaniaWM/SZP/PN/7/2014/S

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-27

Wrocław: Dzierżawa 15 sztuk fotokopiarek dla potrzeb spółki Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. wraz z ich serwisem znak postępowania: WM/SZP/PN/7/2014/S
Numer ogłoszenia: 40449 - 2014; data zamieszczenia: 27.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. , ul. Mikołaja Reja 53-55, 50-343 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3235700, faks 71 3235750.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa 15 sztuk fotokopiarek dla potrzeb spółki Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. wraz z ich serwisem znak postępowania: WM/SZP/PN/7/2014/S.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Rodzaj zamówienia: dostawa. 2.Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa 15 cyfrowych urządzeń wielofunkcyjnych zwanych dalej fotokopiarkami umożliwiającymi drukowanie, skanowanie oraz kopiowanie wraz z ich serwisem dla potrzeb spółki Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o., zgodnie z nomenklaturą CPV (Wspólny Słownik Zamówień): 30.12.00.00-3 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego; 48.42.10.00-5 - Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami; 50.31.31.00-3 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek; 50.31.32.00-4 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek. 3.Szczegółowy zakres zamówienia określają: projekt umowy (załącznik nr 5 do SIWZ), formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ) i opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ). 4.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobligowany jest, w szczególności do: 1) oddania w dzierżawę Zamawiającemu 15 sztuk (w tym 14 sztuk drukujących czarno-biało i 1 sztuki drukującej w kolorze), w pełni sprawnych fotokopiarek na potrzeby pracowników Zamawiającego a także dostarczenie, zainstalowanie i uruchomienie ich w terminie 2 dni od obowiązywania umowy, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do umowy; 2) dostarczenie, zainstalowanie i uruchomienie oprogramowania zarządzającego fotokopiarkami, a także przeszkolenie trzech administratorów Zamawiającego, do używania tej aplikacji w terminie 2 dni od dnia obowiązywania umowy; 3) wykonywanie na bieżąco wszelkich czynności związanych z konserwacją, naprawą i utrzymywaniem we właściwym stanie technicznym dostarczonych fotokopiarek, na warunkach określonych w niniejszej umowie; 4) dokonywanie deinstalacji, transportu i ponownej instalacji fotokopiarek w przypadku zmiany ich lokalizacji w terminie 3 dni roboczych od zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego; 5) niezwłoczne dostarczanie wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych odpowiednio kompatybilnych z dostarczonymi fotokopiarkami, (których bieżącym uzupełnianiem ma zajmować się pracownik Zamawiającego) do siedziby Zamawiającego, zgodnie z zapotrzebowaniem; Pod pojęciem materiałów eksploatacyjnych strony rozumieją zapewnienie i dostarczanie pod wskazany przez Zamawiającego adres wszystkich koniecznych materiałów i części dla prawidłowego wykorzystywania fotokopiarek. W przypadku zgłoszenia przez Zamawianego wadliwości dostarczonych materiałów przez Wykonawcę, Wykonawca zobligowany jest w terminie 3 dni wymienić dostarczone materiały eksploatacyjne na wolne od wad i w razie takiej konieczności oczyścić i przygotować fotokopiarkę do prawidłowego funkcjonowania; 6) odbieranie zużytych części i materiałów eksploatacyjnych, w tym pustych pojemników po tonerach, na bieżąco i nie później niż w terminie 3 dni od zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego; 7) odbieranie fotokopiarek własnym sprzętem i staraniem z miejsca wskazanego przez Zamawiającego, dnia następnego po wygaśnięciu lub rozwiązaniu umowy. 5. Przedmiot umowy musi odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami i normami polskimi, a ponadto w przypadku dostawy materiałów eksploatacyjnych, niezbędnych do funkcjonowania fotokopiarek, Wykonawca musi dostarczać je w opakowaniach zabezpieczających, jakość towaru i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego 48.42.10.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1) składają wspólnie oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2) a ponadto każdy z Wykonawców składa oddzielnie oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy Pzp W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Nr 50 poz. 331 z późn. zm.) albo informacji o tym, że nie należy on do grupy kapitałowej (załącznik nr 3 do SIWZ). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oddzielnie listę albo informację, o których mowa w powyżej. Wymagany jest jeden egzemplarz oferty, który musi zawierać m.in. 1) formularz oferty (załącznik nr 1 SIWZ) 2) formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ) 3) oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdz. X SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

I.Strony dopuszczają możliwość zmiany w trakcie realizacji umowy: 1) kluczowego personelu wykonawcy lub zamawiającego; 2) zmiany lokalizacji fotokopiarek; 3) zmiany podwykonawców. Powyższe zmiany mogą być dokonane za uprzednią zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego kluczowego specjalistę lub podwykonawcę. II.Wszelkie zmiany do umowy poza zmianą adresu, numeru telefonu, adresu e-mail Zamawiającego i Wykonawcy oraz zmianą upoważnionych przedstawicieli, o których mowa w § 5 ust. 4 umowy wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w formie aneksu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wm.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. we Wrocławiu ul. Mikołaja Reja 53-55, 50-343 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. we Wrocławiu, ul. Mikołaja Reja 53-55, 50-343 Wrocław (kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.