eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Malowanie korytarzy na poziomie piwnicy w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, oraz Malowanie korytarza i klatki schodowej w budynku Filii Powiatowego Urzędu Pracy w Pionkach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-30

Radom: Malowanie korytarzy na poziomie piwnicy w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, oraz Malowanie korytarza i klatki schodowej w budynku Filii Powiatowego Urzędu Pracy w Pionkach
Numer ogłoszenia: 404224 - 2011; data zamieszczenia: 30.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu , ul. Ks. Łukasika 3, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3639957 w. 1219, faks 048 3634873.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Malowanie korytarzy na poziomie piwnicy w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, oraz Malowanie korytarza i klatki schodowej w budynku Filii Powiatowego Urzędu Pracy w Pionkach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia Malowanie korytarzy na poziomie piwnicy w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót malarskich wewnątrz obiektu Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu ul. Ks. Łukasika 3, 26-600 Radom (piwnica). Prace obejmują w szczególności: 1. Przygotowanie podłoża, 2. Wykonanie powłok malarskich, 3. Wymiana ościeżnic, 4. Wstawienie drzwi wahadłowych. Część II zamówienia Malowanie korytarza i klatki schodowej w budynku Filii Powiatowego Urzędu Pracy w Pionkach Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót malarskich wewnątrz Filii Powiatowego Urzędu Pracy Prace obejmują w szczególności: 1. Przygotowanie podłoża, 2. Wykonanie powłok malarskich, 3. Wymiana ościeżnic.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium: Wadium dotyczące części I zamówienia: w wysokości 1000 PLN Wadium dotyczące części II zamówienia: w wysokości 1000 PLN Wadium w pieniądzu (PLN), należy wpłacić na oprocentowane konto: Bank Milenium 03 1160 2202 0000 0001 9346 5601 Wadium w pieniądzu uważa się za wniesione jeżeli wpłynie na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert tj. do godz. 9:00 dnia 15.12.2011r.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy części I zamówienia O wykonanie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: Wykażą, iż do realizacji zamówienia dysponują ekipą malarską składającą się z co najmniej 5 osób, z których każda ma co najmniej 2 letnie doświadczenie w wykonywaniu prac jakie stanowią przedmiot zamówienia (szpachlowanie, malowanie). Na potwierdzenie, że wykonawca spełnia powyższy warunek, należy złożyć wykaz osób jakie będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wzór wykazu stanowi załącznik 6 do SIWZ). Dotyczy części II zamówienia O wykonanie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: Wykażą, iż do realizacji zamówienia dysponują ekipą malarską składającą się z co najmniej 5 osób, z których każda ma co najmniej 2 letnie doświadczenie w wykonywaniu prac jakie stanowią przedmiot zamówienia (szpachlowanie, malowanie). Na potwierdzenie, że wykonawca spełnia powyższy warunek, należy złożyć wykaz osób jakie będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wzór wykazu stanowi załącznik 6 do SIWZ). W przypadku złożenia oferty na obie części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż spełnia wymagania dotyczące obu części zamówienia tj. że dysponuje dwoma ekipami malarskimi składającymi po 5 osób każda.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dokument potwierdzających uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 2. Dowód wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają zmianę terminu zakończenia realizacji umowy, jeżeli niedotrzymanie pierwotnego terminu stanowi konsekwencję: a) udokumentowania przestojów w realizacji przedmiotu umowy niezawinionych przez Wykonawcę, o czas trwania przestoju, b) siły wyższej, c) wprowadzenia robót zamiennych, które ze względu na technologię wykonania w znacznym stopniu wpływają na terminową realizację przedmiotu umowy, d) konieczności wykonania robót dodatkowych zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. e) inne z zastrzeżeniem art. 144 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupradom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu ul. Ks. Łukasika 3, 26-600 Radom pok. 139 lub 213.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu ul. Ks. Łukasika 3, 26-600 Radom pok. 137 Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Malowanie korytarzy na poziomie piwnicy w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót malarskich wewnątrz obiektu Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu ul. Ks. Łukasika 3, 26-600 Radom (piwnica)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Malowanie korytarza i klatki schodowej w budynku Filii Powiatowego Urzędu Pracy w Pionkach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót malarskich wewnątrz Filii Powiatowego Urzędu Pracy w Pionkach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.