Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-30
Radom: Malowanie korytarzy na poziomie piwnicy w budynku Powiatowego Urzędu Pracy
w Radomiu, oraz Malowanie korytarza i klatki schodowej w budynku Filii Powiatowego Urzędu Pracy w Pionkach
Numer ogłoszenia: 404224 - 2011; data zamieszczenia: 30.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu , ul. Ks. Łukasika 3, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3639957 w. 1219, faks 048 3634873.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Malowanie korytarzy na poziomie piwnicy w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, oraz Malowanie korytarza i klatki schodowej w budynku Filii Powiatowego Urzędu Pracy w Pionkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia Malowanie korytarzy na poziomie piwnicy w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót malarskich wewnątrz obiektu Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu ul. Ks. Łukasika 3, 26-600 Radom (piwnica). Prace obejmują w szczególności: 1. Przygotowanie podłoża, 2. Wykonanie powłok malarskich, 3. Wymiana ościeżnic, 4. Wstawienie drzwi wahadłowych. Część II zamówienia Malowanie korytarza i klatki schodowej w budynku Filii Powiatowego Urzędu Pracy w Pionkach Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót malarskich wewnątrz Filii Powiatowego Urzędu Pracy Prace obejmują w szczególności: 1. Przygotowanie podłoża, 2. Wykonanie powłok malarskich, 3. Wymiana ościeżnic.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium: Wadium dotyczące części I zamówienia: w wysokości 1000 PLN Wadium dotyczące części II zamówienia: w wysokości 1000 PLN Wadium w pieniądzu (PLN), należy wpłacić na oprocentowane konto: Bank Milenium 03 1160 2202 0000 0001 9346 5601 Wadium w pieniądzu uważa się za wniesione jeżeli wpłynie na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert tj. do godz. 9:00 dnia 15.12.2011r.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dotyczy części I zamówienia O wykonanie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: Wykażą, iż do realizacji zamówienia dysponują ekipą malarską składającą się z co najmniej 5 osób, z których każda ma co najmniej 2 letnie doświadczenie w wykonywaniu prac jakie stanowią przedmiot zamówienia (szpachlowanie, malowanie). Na potwierdzenie, że wykonawca spełnia powyższy warunek, należy złożyć wykaz osób jakie będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wzór wykazu stanowi załącznik 6 do SIWZ). Dotyczy części II zamówienia O wykonanie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: Wykażą, iż do realizacji zamówienia dysponują ekipą malarską składającą się z co najmniej 5 osób, z których każda ma co najmniej 2 letnie doświadczenie w wykonywaniu prac jakie stanowią przedmiot zamówienia (szpachlowanie, malowanie). Na potwierdzenie, że wykonawca spełnia powyższy warunek, należy złożyć wykaz osób jakie będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wzór wykazu stanowi załącznik 6 do SIWZ). W przypadku złożenia oferty na obie części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż spełnia wymagania dotyczące obu części zamówienia tj. że dysponuje dwoma ekipami malarskimi składającymi po 5 osób każda.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Dokument potwierdzających uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 2. Dowód wniesienia wadium.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają zmianę terminu zakończenia realizacji umowy, jeżeli niedotrzymanie pierwotnego terminu stanowi konsekwencję: a) udokumentowania przestojów w realizacji przedmiotu umowy niezawinionych przez Wykonawcę, o czas trwania przestoju, b) siły wyższej, c) wprowadzenia robót zamiennych, które ze względu na technologię wykonania w znacznym stopniu wpływają na terminową realizację przedmiotu umowy, d) konieczności wykonania robót dodatkowych zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. e) inne z zastrzeżeniem art. 144 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupradom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu ul. Ks. Łukasika 3, 26-600 Radom pok. 139 lub 213.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu ul. Ks. Łukasika 3, 26-600 Radom pok. 137 Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Malowanie korytarzy na poziomie piwnicy w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót malarskich wewnątrz obiektu Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu ul. Ks. Łukasika 3, 26-600 Radom (piwnica)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Malowanie korytarza i klatki schodowej w budynku Filii Powiatowego Urzędu Pracy w Pionkach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót malarskich wewnątrz Filii Powiatowego Urzędu Pracy w Pionkach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Usługa przeprowadzenia szkoleń i egzaminów w celu zdobycia uprawnień elektrycznych i energetycznych
- Dostawa materiałów do zabiegów chirurgicznych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
- P-31/2024: Zakup i dostawa pieluchomajtek dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2024 roku".
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2024 roku.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont szatni w Szkole Podstawowej nr 4 w Rawie Mazowieckiej
- Modernizacja budynku szkoły w Zespole Szkół im. Ks. A. Kwiatkowskiego w Bychawie
- Robota budowlana - wymiana odcinka instalacji wody zimnej w bud. nr 2 w Kielcach.
- Wykonanie remontu sali gimnastycznej SOSW nr 3 w Krakowie
- Remont garaży na terenie MSZ przy al. J. Ch. Szucha 23A i 21 w Warszawie
- "Remont toalet w tym z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliskiej 7" - etap I
więcej: Roboty malarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.