eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › usługa odśnieżania dachów oraz usuwania sopli z okapów budynków gminnych będących w zarządzie GZNK ZB w 2011 r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-10

Gdańsk: usługa odśnieżania dachów oraz usuwania sopli z okapów budynków gminnych będących w zarządzie GZNK ZB w 2011 r
Numer ogłoszenia: 404164 - 2010; data zamieszczenia: 10.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 058 3458235.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa odśnieżania dachów oraz usuwania sopli z okapów budynków gminnych będących w zarządzie GZNK ZB w 2011 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa odśnieżania dachów oraz usuwania sopli z okapów budynków gminnych w zarządzie GZNK ZB.
Powierzchnia dachów do jednokrotnego odśnieżania - 42 100,00 m2
Ilość budynków, z których może być konieczne usuwanie sopli z okapów - 680
2) Wymagania dotyczące usługi odśnieżania dachów oraz usuwania sopli z okapów budynków
a) Wykonawca jest zobowiązany do:
- zatrudnienia pracowników do wykonywania usługi, posiadających zaświadczenia lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na wysokości,
- wykonywania usługi zgodnie z przepisami BiHP,
-zabezpieczenia na bieżąco terenu, na którym będzie wykonywana usługa, w sposób uniemożliwiający wyrządzenie szkód w mieniu lub osobom trzecim,
- ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczących zatrudnionych pracowników oraz osób trzecich i mienia,
-wykonywania usługi w taki sposób, który nie spowoduje uszkodzenia elementów budynków.
3) Warunki realizacji przedmiotu zamówienia:
- obiekty do odśnieżania czy usuwania sopli będą zgłaszane na bieżąco (pisemnie) przez kierownika Działu Eksploatacji lub uprawnionych przez niego pracowników.
- Odpowiedzialni za nadzór nad wykonaniem zleconych prac będą Kierownicy poszczególnych BOM-ów lub upoważnieni przez nich pracownicy.
- Rozliczenie robót nastąpi fakturami miesięcznymi.
- Podstawę do rozliczenia robót będą stanowiły protokoły odbioru prac potwierdzone przez Kierowników poszczególnych BOM-ów lub upoważnionych przez nich pracowników.
- Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania pisemnych zleceń (faksem) od Zamawiającego oraz wykonywania usługi określonej w zleceniu:
- w terminie 24 godzin od przekazania zlecenia przez Zamawiającego - w przypadku zleceń dotyczących odśnieżania dachów w kolejności zgłoszeń,
- w możliwie najkrótszym czasie, tj. rozpocząć wykonywanie zlecenia najpóźniej w ciągu 4 godzin od jego otrzymania - w przypadku zleceń dotyczących usuwania sopli na dachach.
- Wykonawca jest zobowiązany do wywozu śniegu i lodu do miejsc wskazanych przez Zamawiającego.
.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 3 000,00 zł, w tym:
- zadanie 1 - 1 700,00 zł;
- zadanie 2 - 1 300,00 zł;

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, w przypadku składania oferty na zadanie 2 Wykonawca musi wykazać dysponowanie 1 samochodem z podnośnikiem balkonowym.
      Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres
      W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
      - 1 osobą na stanowisku kierowniczym posiadającej zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na wysokości,
      - w przypadku składania oferty na zadanie 1 - minimum 4 osobami na stanowisku pracownik fizyczny, posiadających zaświadczenia lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na wysokości,
      - w przypadku składania oferty na zadanie 2 - minimum 1 osobą na stanowisku pracownik fizyczny, posiadającej zaświadczenia lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na wysokości,
      - w przypadku składania oferty na zadanie 1 i 2 - minimum 5 osobami na stanowisku pracownik fizyczny, posiadających zaświadczenia lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na wysokości
      - w przypadku składania oferty na zadanie 2 - 1 osobą na stanowisku kierowcy, spełniającej przez kierowców wymagania określone art. 39 a ustawy z dnia 6 czerwca 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity - Dz.U. z 2004 r. poz. 204 poz. 2088 z póź. zm.) tylko dla pojazdów o ładowności powyżej 3,5 tony.
      Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
      Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie:
      a) ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej:
      - w przypadku składania oferty na zadanie 1- 100.000 zł,
      - w przypadku składania oferty na zadanie 2 -100.000 zł,
      W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie do oferty musi być załączona polisa lub inny dokument ubezpieczenia w wysokości sumy ubezpieczenia poszczególnych zadań.
      W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunki musi spełniać co najmniej jeden wykonawca

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    WYKAZ INNYCH DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY:
    1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
    2. Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
    3. Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 SIWZ.
    4. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 16 w godz. 9:00 - 12:00. Cena brutto - 12,20 PLN.
    Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew
    .

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2010 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, sekretariat.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: do 18.01.2011.

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT:
    20.12.2010 r. godzina 10:05, miejsce w siedzibie zamawiającego, Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w pokoju nr 9 - świetlica
    OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
    Grażyna Pietrowska; stanowisko służbowe: specjalista ds. zamówień publicznych; Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok.16, tel. 58 320 02 20; adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl
    .

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: usługa odśnieżania dachów z budynków gminnych będących w zarządzie GZNK ZB w 2011 r.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Powierzchnia dachów do jednokrotnego odśnieżania - 42 100,00 m2.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: usługa usuwania sopli z okapów budynków gminnych będących w zarządzie GZNK ZB w 2011 r.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość budynków, z których może być konieczne usuwanie sopli z okapów - 680.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.