eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH - BADANIA PROFILAKTYCZNE KADRY I PRACOWNIKÓW CYWILNYCH ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 1560

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-10

Warszawa: ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH - BADANIA PROFILAKTYCZNE KADRY I PRACOWNIKÓW CYWILNYCH ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 1560
Numer ogłoszenia: 40390 - 2011; data zamieszczenia: 10.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1560 , ul. Radiowa 2, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6855036, 6855297, faks 022 6855101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http.//www.83ddow.sp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH - BADANIA PROFILAKTYCZNE KADRY I PRACOWNIKÓW CYWILNYCH ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 1560.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych - badania lekarskie wstępne, okresowe i kontrolne kadry i pracowników cywilnych Oddziału Gospodarczego Jednostki Wojskowej 1560 zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996r. w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. z 1996 nr 69, poz. 332 z późn. zm.). 2) Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 85121200-5. 3) Zamówienie o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy. 4) Lekarzami uprawnionymi do wystawiania skierowań na badania profilaktyczne oraz zaświadczeń o zdolności do pracy na stanowiskach dla osób zatrudnionych w Jednostce Wojskowej 1560, Jednostce Wojskowej 3688 i Jednostce Wojskowej 2361 są lekarze zatrudnieni odpowiednio w Jednostce Wojskowej 1560, Jednostce Wojskowej 3688 i Jednostce Wojskowej 2361. 5) W Jednostce Wojskowej 2370 i Jednostce Wojskowej 1037 skierowania na badania profilaktyczne i orzeczenie realizowane będą przez lekarzy Medycyny Pracy Wykonawcy. 6) Ze względu na miejsce siedziby Zamawiającego oraz specyfikę jego działalności jak również z uwagi na czas i koszty dojazdu osób do placówki służby zdrowia, miejsce przeprowadzenia badań/konsultacji musi odbywać się na terenie miasta Warszawa, w możliwie jednej lokalizacji. 7) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania badań lekarskich niezwłocznie to znaczy w dniu zgłoszenia się skierowanej przez Zamawiającego osoby, a w przypadku konieczności wykonania badań specjalistycznych czas oczekiwania na badanie nie przekroczy 5 dni roboczych od daty zgłoszenia się skierowanej przez Zamawiającego osoby na badanie. 8) Przedmiotowa usługa obejmuje następujące badania specjalistyczne i laboratoryjne zalecane przez lekarza medycyny pracy oraz lekarzy specjalistów w procesie orzekania o zdolności pracownika do pracy na stanowisku: Lp. Rodzaj badań-konsultacji Szacunkowa ilość badań/konsultacji 1. Konsultacja dermatologiczna 25 2. Konsultacja diabetologiczna 20 3. Konsultacja kardiologiczna 75 4. Konsultacja laryngologiczna 20 5. Konsultacja neurologiczna 50 6. Konsultacja okulistyczna 70 7. Konsultacja ortopedyczna 25 8. Konsultacja lekarza medycyny pracy 300 9. Morfologia z płytkami 150 10. Morfologia + rozmaz + płytki 75 11. Morfologia + rozmaz + retikulocyty 30 12. Badanie OB 150 13. Badanie APTT 60 14. Czas protrombinowy 15 15. Cukier na czczo 35 16. Cukier na czczo i 2 godziny po jedzeniu 16 17. Badanie AspAT 60 18. Badanie ALAT 60 19. Badanie ogólne moczu + osad 150 20. Bilirubina bezpośrednia 20 21. Bilirubina całkowita 45 22. Cholesterol całkowity 80 23. Badanie HDL 80 24. Badanie LDL 80 25. Profil lipidowy 40 26. Trójglicerydy 80 27. Kał na nosicielstwo 30 28. RTG klatki piersiowej 25 29. RTG kręgosłupa szyjnego AP + profil 25 30. RTG kręgosłupa piersiowego + profil 25 31. RTG kręgosłupa lędźwiowego AP + profil 25 32. EKG z opisem 75 33. Echo serca 20 34. Holter EKG 10 35. Holter ciśnieniowy 10 36. Badanie ucha otoskopem 20 37. Audiometria progowa tonalna 15 38. Badanie komputerowe wzroku bez kropli 25 39. Badanie komputerowe wzroku z kroplami 25 40. Badanie dna oka 20 41. Dobór szkieł 40 42. Pomiar ciśnienia śródgałkowego (TOUR) 40 43. Badanie widzenia stereoskopowego (TNO) 30 44. Badanie rozpoznawania barw (ISH) 20 8) Szacunkowe ilości badań-konsultacji oraz ich zakres zależny jest od faktycznego stanu zdrowia pracownika, na który mają wpływ narażenia na stanowisku pracy i realizowane winny być do wartości umowy. 9) Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia przedmiotowej usługi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 8 stycznia 2007 r. o zakładach opieki zdrowotnej (Dz. U. Nr 14, poz. 89 z późn. zm.), ustawy z dnia 5 grudnia 1996 roku o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Tekst jednolity: Dz. U. z 2008 Nr 136, poz. 857 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 5 lipca 1996 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (Tekst jednolity: Dz. U. 2009 Nr 151, poz. 1217 z późn. zm.) z należytą starannością i ze wskazaniami aktualnej wiedzy medycznej, dostępnymi mu metodami i środkami zapobiegania, rozpoznania i leczenia chorób oraz zasadami etyki zawodowej, respektując prawa pacjenta.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty zgodnie z poniższymi warunkami: 1) konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności gdy: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; b) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; c) zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od stron umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, których skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą będzie się uważać działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzenia takie jak: wojnę, zamieszki, skażenie radioaktywne, itp; d) konieczność wprowadzenia zmian będzie dotyczyć treści w dokumencie o charakterze informacyjno - instrukcyjnym, niezbędnym dla sprawnej realizacji umowy w szczególności: zmian osób uprawnionych do kontaktów, zmian osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia wraz z numerami telefonów, faksu, itp.; e) realizacja przedmiotu zamówienia w całości lub w części nie leży w interesie publicznym; f) zaistnieje potrzeba zmiany ilości wyszczególnionych badań-konsultacji w ramach wartości zawartej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http.//www.83ddow.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1560 ul. Radiowa 2, 00-908 Warszawa BUDYNEK NR 86, parter, pok. 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 1560 ul. Radiowa 2, 00-908 Warszawa BUDYNEK NR 86, II piętro, pok. 207 - Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.