eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Konserwacja, przeglądy techniczne i testy bezpieczeństwa sprzętu medycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-04

Warszawa: Konserwacja, przeglądy techniczne i testy bezpieczeństwa sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 40348 - 2014; data zamieszczenia: 04.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o. , ul. Górczewska 89, 01-401 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 3211470, faks 22 3211406.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.attis.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja, przeglądy techniczne i testy bezpieczeństwa sprzętu medycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na wykonywaniu okresowych konserwacji, przeglądów technicznych i testów bezpieczeństwa sprzętu oraz aparatury medycznej znajdujących się w Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjnym i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o. pn. Konserwacja, przeglądy techniczne i testy bezpieczeństwa sprzętu medycznego, Nr referencyjny sprawy FZP/ZP-22/U/4/14. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 oddzielnych części. Część nr 1 - wywoływarki rtg Część nr 2 - aparaty rtg stomatologiczne Część nr 3 - aparaty ekg Część nr 4 - defibrylatory Część nr 5 - kardiomonitory FX 2000 Część nr 6 - sprzęt rehabilitacyjny Część nr 7- aparaty holtera i do prób wysiłkowych Część nr 8 - aparaty USG Część nr 9 - detektory tętna płodu Część nr 10- koncentratory tlenu Część nr 11- pompy ASCOR Część nr 12- pompy PCA Viltechmeda część nr 13- sprzęt okulistyczny - przegląd część nr 14 - sprzęt stomatologiczny- przegląd część nr 15 - sprzęt okulistyczny- testy część nr 16 - sprzęt stomatologiczny- testy 2. Szczegółowy opis oraz wykaz sprzętu i aparatury medycznej objętej przedmiotową usługą znajduje się w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej w dalszej części - SIWZ. Załącznik ten będzie załącznikiem do umowy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w zależności od poszczególnych części wykonanie: 1) część nr 1 i 2: - okresowe konserwacje i przeglądy techniczne, 2) część nr 3-12: roczne przeglądy techniczne oraz testy bezpieczeństwa sprzętu 3) część nr 13 i 14: roczne przeglądy techniczne, 4) część nr 15 i 16: testy bezpieczeństwa sprzętu. 4. W cenie za przegląd techniczny Wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty związane z tą obsługą, w tym dojazd lub koszt transportu ( koszt przesyłki ) aparatury. 5. W odniesieniu do część nr 1 - 9, 11-16, konserwacje, przeglądy i testy bezpieczeństwa wykonywane będą w siedzibie Zamawiającego bądź w poradniach Zamawiającego zlokalizowanych na terenie Warszawy. 6. W odniesieniu do część nr 10 urządzenia znajdują się u pacjentów objętych leczeniem, przeglądy i testy bezpieczeństwa wykonywane będą w uzgodnieniu z Zamawiającym pod wskazanym adresem na terenie Warszawy. 7. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta aparatury, sprzętu, obowiązującymi normami i odnośnymi przepisami oraz z zachowaniem przepisów BHP i P.Poż. Usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania Wykonawca wykona przy użyciu własnej aparatury kontrolno-pomiarowej, narzędzi i materiałów w siedzibie Zamawiającego. W przypadku konieczności wykonania usługi serwisowej w siedzibie Wykonawcy, ewentualny transport aparatów i sprzętu ma być wkalkulowany w cenę usługi i Zamawiający nie ponosi kosztów tego transportu. 8. Usługi serwisowe Wykonawca wykonywać będzie na mocy pisemnego zlecenia Zamawiającego- zgodnie z zaleceniami producenta aparatury i sprzętu. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. UWAGA Sprzęt i aparatura medyczna w okresie gwarancji zgodnie z zawartą umową z dostawcą podlega przeglądom przez autoryzowany serwis producenta. 9. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania czynności konserwacyjnych i przeglądowych zgodnie z przyjętym harmonogramem wynikającym z właściwości danego sprzętu/aparatury, obowiązującymi instrukcjami, standardami, normą..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu spełniania tego warunku, Wykonawca jest zobowiązany posiadać należycie wykonane (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dwie usługi podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za usługę podobną Zamawiający uzna usługi w zakresie konserwacji urządzeń medycznych w jednostkach służby zdrowia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 2 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Formularza ilościowo-cenowego, złożonego na odpowiednim druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania ewentualnych istotnych zmian postanowień zawartej Umowy: 1) Zmiana wynagrodzenia - jeżeli: a) w razie zmiany stawki podatku VAT po zawarciu Umowy, dla stron wiążąca będzie stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury, a zmiana kwoty ceny brutto z tego tytułu jest akceptowana przez strony bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń b) zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności dotyczy obniżenia ceny (wynagrodzenia); c) Zamawiający rozszerzy lub zrezygnuje w części usług objętych przedmiotem zamówienia, w wyniku kasacji urządzenia, prowadzonych remontów, modernizacji, przebudowy, zmian organizacyjnych dopuszcza odpowiednią zmianę wysokości wynagrodzenia wykonawcy z zastrzeżeniem zapisów w §5 ust. 2, 2) Zmiana przedmiotu umowy w przypadku jeżeli: a) podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenie lub okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie; b) włączenie do wykazu - załącznik nr 1 - dodatkowej aparatury (sprzętu, urządzenia) na podstawie pisemnego zlecenia Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą c) wyłączenie z wykonania usługi tj. wykreślenie z wykazu aparatury (sprzętu, urządzenia) - załącznik nr 1- na podstawie pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego lub Wykonawcy;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.attis.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o. ul. Górczewska 89 01-401 Warszawa pokój 184.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o. ul. Górczewska 89 01-401 Warszawa pokój 196 sekretariat ogólny.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wywoływarki rtg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis oraz wykaz sprzętu i aparatury medycznej objętej przedmiotową usługą znajduje się w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej w dalszej części - SIWZ. Załącznik ten będzie załącznikiem do umowy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje okresowe konserwacje i przeglądy techniczne,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: aparaty rtg stomatologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis oraz wykaz sprzętu i aparatury medycznej objętej przedmiotową usługą znajduje się w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej w dalszej części - SIWZ. Załącznik ten będzie załącznikiem do umowy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje okresowe konserwacje i przeglądy techniczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: aparaty ekg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis oraz wykaz sprzętu i aparatury medycznej objętej przedmiotową usługą znajduje się w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej w dalszej części - SIWZ. Załącznik ten będzie załącznikiem do umowy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w zależności od poszczególnych części wykonanie: roczne przeglądy techniczne oraz testy bezpieczeństwa sprzętu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: defibrylatory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis oraz wykaz sprzętu i aparatury medycznej objętej przedmiotową usługą znajduje się w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej w dalszej części - SIWZ. Załącznik ten będzie załącznikiem do umowy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje roczne przeglądy techniczne oraz testy bezpieczeństwa sprzętu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: kardiomonitory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis oraz wykaz sprzętu i aparatury medycznej objętej przedmiotową usługą znajduje się w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej w dalszej części - SIWZ. Załącznik ten będzie załącznikiem do umowy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje roczne przeglądy techniczne oraz testy bezpieczeństwa sprzętu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: sprzęt rehabilitacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis oraz wykaz sprzętu i aparatury medycznej objętej przedmiotową usługą znajduje się w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej w dalszej części - SIWZ. Załącznik ten będzie załącznikiem do umowy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje roczne przeglądy techniczne oraz testy bezpieczeństwa sprzętu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: aparaty Holtera i do prób wysiłkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis oraz wykaz sprzętu i aparatury medycznej objętej przedmiotową usługą znajduje się w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej w dalszej części - SIWZ. Załącznik ten będzie załącznikiem do umowy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje roczne przeglądy techniczne oraz testy bezpieczeństwa sprzętu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: aparaty USG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis oraz wykaz sprzętu i aparatury medycznej objętej przedmiotową usługą znajduje się w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej w dalszej części - SIWZ. Załącznik ten będzie załącznikiem do umowy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje roczne przeglądy techniczne oraz testy bezpieczeństwa sprzętu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: dedektory tętna płodu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis oraz wykaz sprzętu i aparatury medycznej objętej przedmiotową usługą znajduje się w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej w dalszej części - SIWZ. Załącznik ten będzie załącznikiem do umowy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje roczne przeglądy techniczne oraz testy bezpieczeństwa sprzętu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: koncentratory tlenu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis oraz wykaz sprzętu i aparatury medycznej objętej przedmiotową usługą znajduje się w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej w dalszej części - SIWZ. Załącznik ten będzie załącznikiem do umowy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje roczne przeglądy techniczne oraz testy bezpieczeństwa sprzętu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: pompy ASCOR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis oraz wykaz sprzętu i aparatury medycznej objętej przedmiotową usługą znajduje się w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej w dalszej części - SIWZ. Załącznik ten będzie załącznikiem do umowy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje roczne przeglądy techniczne oraz testy bezpieczeństwa sprzętu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: pompy PCA Viltechmeda.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis oraz wykaz sprzętu i aparatury medycznej objętej przedmiotową usługą znajduje się w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej w dalszej części - SIWZ. Załącznik ten będzie załącznikiem do umowy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje roczne przeglądy techniczne oraz testy bezpieczeństwa sprzętu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: sprzęt okulistyczny - przegląd.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis oraz wykaz sprzętu i aparatury medycznej objętej przedmiotową usługą znajduje się w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej w dalszej części - SIWZ. Załącznik ten będzie załącznikiem do umowy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje roczne przeglądy techniczne,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: sprzęt stomatologiczny - przeglądy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis oraz wykaz sprzętu i aparatury medycznej objętej przedmiotową usługą znajduje się w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej w dalszej części - SIWZ. Załącznik ten będzie załącznikiem do umowy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje roczne przeglądy techniczne,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: sprzęt okulistyczny -testy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis oraz wykaz sprzętu i aparatury medycznej objętej przedmiotową usługą znajduje się w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej w dalszej części - SIWZ. Załącznik ten będzie załącznikiem do umowy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie testów bezpieczeństwa sprzętu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: sprzęt stomatologiczny-testy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis oraz wykaz sprzętu i aparatury medycznej objętej przedmiotową usługą znajduje się w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej w dalszej części - SIWZ. Załącznik ten będzie załącznikiem do umowy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie testów bezpieczeństwa sprzętu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.