eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczawno-Zdrój › Wykonywanie usług kompleksowego sprzątana na rzecz Dolnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-23

Szczawno-Zdrój: Wykonywanie usług kompleksowego sprzątana na rzecz Dolnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.
Numer ogłoszenia: 403420 - 2009; data zamieszczenia: 23.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. , ul. Szczawieńska 2, 58-310 Szczawno-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 64 80 400, faks 074 64 80 417.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług kompleksowego sprzątana na rzecz Dolnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegającą na kompleksowym sprzątaniu obiektu Centrum Badań i Rozwoju Dolnośląskiego Parku Technologicznego (CBiR) w Szczawnie- Zdroju przy ul. Szczawieńskiej 2. Szczegółowy zakres usług, miejsce ich wykonywania, warunki ich realizacji oraz wymagania Zamawiającego w zakresie wykonywania usług opisane zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W ramach usługi kompleksowego sprzątania Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania w niżej wymienionych pomieszczeniach następujących czynności: a. Pokoje biurowe, sekretariat, recepcja - czyszczenie biurek, krzeseł, foteli, stołów, parapetów i drzwi, odkurzanie dywanów i wykładzin, czyszczenie szaf, regałów i półek (czyszczenie zewnętrzne), mycie (ręczne i maszynowe) i odkurzanie posadzki oraz podłóg, czyszczenie telefonów i klawiatur komputerowych (czyszczenie na sucho), czyszczenie ekranów monitorów (z użyciem odpowiednich środków chemicznych), opróżnianie pojemników na śmieci (wraz z wymianą worków dostarczonych przez Wykonawcę w ramach umowy), b. Pomieszczenia ksero - czyszczenie biurek, krzeseł, foteli stołów, drzwi, czyszczenie regałów, półek, szaf (czyszczenie zewnętrzne), czyszczenie urządzeń ksero oraz drukarek (czyszczenie na sucho), czyszczenie posadzek i podłóg, c. Sale konferencyjne, pokoje spotkań - czyszczenie stołów, krzeseł, foteli, parapetów, regałów, szaf, drzwi, stołu prezydialnego, kabiny tłumaczeń symultanicznych, stolików jezdnych, mycie (ręczne i maszynowe) i odkurzanie posadzek, podłóg, wykładzin, ustawianie krzeseł, wynoszenie naczyń (talerze, filiżanki, dzbanki itp.) do odpowiednich aneksów socjalnych, d. Klatki schodowe - mycie (ręczne i maszynowe) posadzek, poręczy, schodów, mycie drzwi oddzielających poszczególne klatki od holi (drzwi z przeszkleniami), e. Dźwigi osobowe - czyszczenie kabiny, progów, drzwi (czyszczenie zewnętrzne i wewnętrzne) i innych elementów zewnętrznych, czyszczenie luster, odkurzanie maty, mycie i odkurzanie podłogi, f. Hol główny, hole na piętrach, korytarze - mycie (ręczne i maszynowe) i odkurzanie posadzki oraz podłóg, opróżnianie pojemników na śmieci (wraz z wymianą worków dostarczonych przez Wykonawcę w ramach umowy) czyszczenie stołów, foteli, parapetów, mycie drzwi oddzielających poszczególne hole lub korytarze (drzwi z przeszkleniami), g. Aneksy socjalne (kuchenne) - czyszczenie mebli kuchennych, stołów, krzeseł, blatów, opróżnianie pojemników na śmieci (wraz z wymianą worków dostarczonych przez Wykonawcę w ramach umowy), mycie (ręczne i maszynowe), dezynfekcja i odkurzanie posadzki oraz podłóg, wykładzin, czyszczenie zlewozmywaków, mycie lodówek, mycie naczyń za pomocą zmywarek (wraz z umieszczeniem w zmywarkach brudnych naczyń znajdujących się w zlewach bądź na meblach); środki chemiczne niezbędne do prawidłowego działania zmywarek dostarcza oraz uzupełnia Zamawiający. Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem o konieczności uzupełnienia ww. środków chemicznych w zmywarkach; h. Pomieszczenia sanitarne (toalety) - mycie (ręczne i maszynowe), dezynfekcja i odkurzanie posadzek, podłóg, okładzin ściennych, drzwi, czyszczenie luster, umywalek, pisuarów, muszli, sedesów, kabin, przyborów sanitarnych, opróżnianie pojemników na śmieci (wraz z wymianą worków dostarczonych przez Wykonawcę w ramach umowy); i. Pomieszczenia gospodarcze, magazyny - mycie (ręczne i maszynowe), dezynfekcja, odkurzanie posadzek, podłóg, okładzin ściennych, drzwi. j. Wiatrołapy - czyszczenie i odkurzanie posadzek, podłóg, okładzin ściennych, drzwi, czyszczenie skrzynek na listy (czyszczenie zewnętrzne), k. Garaż - zamiatanie i mycie maszynowe posadzek. 2. W ramach usługi kompleksowego sprzątania Wykonawca zobowiązuje się również do: a. utrzymania w czystości okien i grzejników (kaloryferów) w pomieszczeniach objętych usługą kompleksowego sprzątania - Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania stanu czystości poszczególnych okien i grzejników oraz do bieżącego ich mycia w miarę potrzeb lub na wniosek Zamawiającego, przy czym kompleksowe mycie okien i grzejników Wykonawca wykona co najmniej raz na kwartał., b. utrzymania w czystości wszystkich drzwi zewnętrznych w obiekcie - Wykonawca zobowiązany jest do monitorowania stanu czystości drzwi i bieżącego ich mycia w miarę potrzeb lub na wniosek Zamawiającego, c. utrzymania w czystości oraz codziennego opróżniania usytuowanych na zewnątrz obiektu koszy na odpady oraz popielniczek, d. utrzymania w czystości zewnętrznych głównych schodów wejściowych do obiektu poprzez zamiatanie oraz mycie z użyciem właściwych środków chemicznych, przy czym mycie schodów Wykonawca wykona co najmniej raz na kwartał, e. opróżniania niszczarek biurowych wraz z wymianą worków dostarczanych przez Wykonawcę w ramach umowy - Wykonawca zobowiązany do bieżącego monitorowania poziomu wypełnienia ścinkami poszczególnych niszczarek. Usługa kompleksowego sprzątania będzie wykonywana przez Wykonawcę wg częstotliwości określonych w załączniku nr 1 do umowy, przy czym Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług kompleksowego sprzątania z większą częstotliwością w przypadku gdy taka konieczność będzie wynikała ze stanu czystości pomieszczeń objętych usługą kompleksowego sprzątania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 groszy) .

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. - Posiadają wdrożony i stosowany system zarządzania jakością w zakresie usług porządkowych wg normy EN ISO 9001:2000 lub równoważnej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy muszą dołączyć następujące dokumenty (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), skompletowane w poniższej kolejności: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Dokument o którym mowa, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby, lub kraju, w którym Wykonawca posiada siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania co do daty wystawienia stosuje się odpowiednio. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. b) Oświadczenie, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 pkt 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych Załącznik nr 2 do SIWZ. c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na podstawie art. 23 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy umowa między Wykonawcami określa zasady reprezentowania, Wykonawca zamiast pełnomocnictwa może dołączyć tę umowę. d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 48-8 Ustawy. Dokument o którym mowa, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby, lub kraju, w którym Wykonawca posiada siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania co do daty wystawienia stosuje się odpowiednio. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. e) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument o którym mowa, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby, lub kraju, w którym Wykonawca posiada siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania co do daty wystawienia stosuje się odpowiednio. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. f) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej, składa dokument lub dokumentu wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument o którym mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby, lub kraju, w którym Wykonawca posiada siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania co do daty wystawienia stosuje się odpowiednio. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. g) W celu potwierdzenia iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, każdy oferent musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). Na potwierdzenie tego faktu Wykonawca składa polisę lub inny dokument ubezpieczenia (w przypadku braku polisy) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wymagana przez Zamawiającego. h) Wykaz wykonanych lub wykonywanych zamówień w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. usług sprzątania pomieszczeń, w tym co najmniej 1 usługi polegającej na sprzątaniu pomieszczeń o powierzchni łącznej powyżej 2.000 m2 w okresie trwania co najmniej 12 miesięcy, z podaniem przedmiotu oraz dat i miejsca wykonania lub wykonywania wraz z dołączonymi dokumentami ( w postaci referencji) potwierdzającymi, że zostały one wykonane lub są one wykonywane należycie Załącznik nr. 9 do oferty ; i) Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w formie załącznika do oferty aktualnego na dzień otwarcia ofert zaświadczenia (certyfikatu) niezależnego podmiotu, o wprowadzeniu i stosowaniu systemu zarządzania jakością w zakresie usług porządkowych według normy EN ISO 9001:2000 lub równoważnej. Załącznik nr 10 do oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.darr.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ wraz z załącznikami można pobrać w siedzibie Zamawiającego: ul. Szczawieńska 2, 58-310 Szczawno- Zdrój oraz www.darr.pl (zakładka Zamówienia Publiczne)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Szczawieńska 2, 58-310 Szczawno- Zdrój, I piętro (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.