eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Torzym › Dostawa i montaż mebli wraz z ich ustawieniem w poszczególnych pomieszczeniach, znajdujących się w wyremontowanych budynkach nr 2, 3 i 4 należących do Lubuskiego Szpitala Specjalistycznego Pulmonologiczno-Kardiologicznego w Torzymiu Sp. z o. o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-09

Ogłoszenie nr 40336 - 2017 z dnia 2017-03-09 r.

Torzym: Dostawa i montaż mebli wraz z ich ustawieniem w poszczególnych pomieszczeniach, znajdujących się w wyremontowanych budynkach nr 2, 3 i 4 należących do Lubuskiego Szpitala Specjalistycznego Pulmonologiczno-Kardiologicznego w Torzymiu Sp. z o. o.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 376217-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 3491-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski Szpital Specjalistyczny Pulmonologiczno-Kardiologiczny w Torzymiu Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 8046718700000, ul. ul. Wojska Polskiego  52, 66235   Torzym, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 683 416 300, faks 68 341 30 40, e-mail d.jurkiewicz@szpitaltorzym.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpitaltorzym.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Szpital Sp. z o.o.

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż mebli wraz z ich ustawieniem w poszczególnych pomieszczeniach, znajdujących się w wyremontowanych budynkach nr 2, 3 i 4 należących do Lubuskiego Szpitala Specjalistycznego Pulmonologiczno-Kardiologicznego w Torzymiu Sp. z o. o.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

17/meble/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli (wg poniższej tabeli) wraz z ich ustawieniem w poszczególnych pomieszczeniach, znajdujących się w wyremontowanych budynkach nr 2, 3 i 4 należących do Lubuskiego Szpitala Specjalistycznego Pulmonologiczno-Kardiologicznego w Torzymiu Sp. z o. o. Miejsce ustawienia mebli wskazane jest w rzutach poszczególnych kondygnacji budynków, będącymi załącznikami do niniejszej specyfikacji, tj. odpowiednio nr 7-10 L.p Nazwa wyposażenia 1 Meble Biurowe 2 Meble do gabinetów zabiegowych 3 Meble do kuchni i pomieszczeń socjalnych 4 Recepcje i meble inne 5 Siedziska 6 Meble przemysłowe 7 Inne 8 Wartość ogółem 2. Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w SIWZ, a w szczególności zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ) i istotnych postanowieniach umowy oraz w ofercie Wykonawcy. 3. Ilekroć w załączniku numer 2 i 6 do SIWZ użyta jest nazwa własna Zamawiający dopuszcza dostarczenie mebli równoważnych; dostarczone meble muszą spełniać wymogi techniczne, funkcjonalne i użytkowe mebli wskazanych w załączniku numer 2 i 6 do SIWZ. 4. Dostawa ma objąć transport do siedziby Zamawiającego, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez upoważnione osoby oraz ich ustawienie. 5. Przed wykonaniem mebli pod zabudowę należy wykonać pomiar wnętrza. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej budynków nr 2,3 i 4 Lubuskiego Szpitala Specjalistycznego Pulmonologiczno-Kardiologicznego w Torzymiu Sp. z o. o. celem szczegółowego zapoznania się ze specyfikacją i charakterem robót montażowych. Wizję lokalną w miejscu planowanych dostaw i montaży należy przeprowadzić przed złożeniem oferty, w dni robocze w godz. 8:00 - 15:00 - po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Jeżeli wykonawca nie skorzysta z uprawnienia wizji lokalnej , Zamawiający nie będzie ponosić negatywnych konsekwencji takiego zaniechania Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3
Dodatkowe kody CPV: 39113000-7, 39120000-9, 39130000-2, 39141000-2, 39156000-0, 39157000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT617060.93
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert11
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
KERRO Katarzyna Józefacka,  ,  ul. Czwartaków 16/1b,  20-045,  Lublin,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 545950.26
Oferta z najniższą ceną/kosztem 515548.35
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 938617.92
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.