To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-02-20
Kazimierza Wielka: Konserwacja i usuwanie awarii na urządzeniach oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Kazimierza Wielka
Numer ogłoszenia: 40313 - 2009; data zamieszczenia: 20.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 13695 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kazimierza Wielka, ul. T. Kościuszki 12, Kazimierza Wielka, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3521937, faks .
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i usuwanie awarii na urządzeniach oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Kazimierza Wielka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje : a) Wymiana uszkodzonych źródeł światła (1698 pkt oświetleniowych). b) Prace nieplanowane awaryjne tj. : -wymiana uszkodzonych elementów zasilania i sterowania oświetleniem, -naprawa lub wymiana uszkodzonych kabli, -podwieszenie zerwanych przewodów, -naprawa opraw i ich wyposażenia, -wymiana uszkodzonych lub połamanych słupów, -wymiana wysięgników, uszkodzonych tabliczek słupowych, drzwiczek wnęk latarni, -naprawa urządzeń po dewastacji. c) okresowe kontrole stanu oświetlenia prowadzone wspólne z Zamawiającym w porze oświetlenia nie rzadziej niż raz na rok. d) Całodobową dyspozycyjność i dozór techniczny nad urządzeniami oświetleniowymi. e) Jednokrotnie w okresie obowiązywania umowy oględziny i prace planowe, w szczególności : -stan widocznych części przewodów, główne ich połączenia oraz osprzętu, -stan czystości opraw i źródeł światła, -realizację zadań racjonalnego użytkowania oświetleniem, -stan napisów informacyjnych i ostrzegawczych oraz oznaczeń, -stan ochrony przeciwporażeniowej i przeciwpożarowej, -stan urządzeń zabezpieczających i sterowania,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 243900.71 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EKOBOX Sp. z o.o., Ul. J. Kusocińskiego 50, 25-045 Kielca, kraj/woj. świętokrzyskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 243900.71
- Oferta z najniższą ceną: 243900.71 oferta z najwyższą ceną: 282786.88
- Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.