Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-09
Kocmyrzów: PROWADZENIE BANKOWEJ OBSŁUGI BUDŻETU GMINY KOCMYRZÓW - LUBORZYCA
Numer ogłoszenia: 402896 - 2010; data zamieszczenia: 09.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kocmyrzów-Luborzyca , Luborzyca 97, 32-010 Kocmyrzów, woj. małopolskie, tel. 012 3871410, faks 012 3871410.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROWADZENIE BANKOWEJ OBSŁUGI BUDŻETU GMINY KOCMYRZÓW - LUBORZYCA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Kocmyrzów -Luborzyca oraz podległych jej jednostek organizacyjnych, tj.Gminnego Zespołu Oświaty (G.Z.O.) oraz Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej (G.O.P.S), Gminnej Biblioteki Publicznej oraz Centrum Kultury i Promocji. Usługa obejmuje: 1)otwarcie i prowadzenie oprocentowanych rachunków bankowych w PLN (podstawowego i ok. 45 pomocniczych); 2)realizację poleceń przelewu do innego banku na drukach przelewu (ok. 80 poleceń w miesiącu); 3)udostępnienie obsługi typu home - banking na trzech stanowiskach komputerowych (U.G, G.Z.O, G.O.P.S.) umożliwiającej dokonywanie przelewów (ok. 1900 poleceń przelewu w miesiącu) oraz uzyskiwanie informacji o stanie rachunku; 4)dokonywanie wypłat gotówkowych (ok. 150 000 zł. w miesiącu); 5)dokonywanie wpłat gotówkowych (ok. 110 000 zł. w miesiącu); 6)prowadzenie skrytki (3 skrytki); 7)dostarczanie obsługiwanym jednostkom wyciągów bankowych (w każdym roboczym dniu miesiąca - pn do pt) wraz z potwierdzeniem czeków gotówkowych; Ponadto w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia Wykonawca na wniosek Zamawiającego powinien: 1)uruchomić kredyt krótkoterminowy w rachunku bieżącym w terminie 7 dni od daty złożenia wniosku do kwoty określonej corocznie w uchwale budżetowej, limit do 1 mln zł. ( z zabezpieczeniem w formie weksla in blanco); 2)przyjmować środki na lokaty : a) miesięczne, b) 3 miesięczne, c) jednodniowe, d) weekendowe, e) tygodniowe, 3)zainstalować wymagane przez Zamawiającego oprogramowanie typu home - banking oraz przeszkolić z jego obsługi łącznie 3 pracowników z U.G, GZO i GOPS; 4)dokonywać oprocentowania środków na rachunku bieżącym. Zamawiający informuje że wszelkie rozliczenia objęte przedmiotem zamówienia dokonywane będą z Wykonawcą w PLN. Z uwagi na rodzaj zamówienia Zamawiający wymaga prowadzenia/otwarcia filii lub punktu obsługi kasowej na terenie Gminy Kocmyrzów - Luborzyca. W przypadku nie spełnienia niniejszego wymagania Wykonawca zobowiązany będzie zabezpieczyć transport gotówki na trasie Urząd Gminy - Bank i Bank - Urząd Gminy w terminach dogodnych dla Zamawiającego. Wszelkie koszty zabezpieczenia transportu gotówki obciążają Wykonawcę. Bank posiadający filię lub punkt obsługi kasowej na terenie Gminy raz w miesiącu, w przypadku dużej wypłaty gotówki, zabezpiecza transport pieniędzy na trasie Bank - Urząd Gminy. Koszty bezpiecznego transportu gotówki obciążają Wykonawcę. O konieczności zabezpieczenia w/w transportu Zamawiający informować będzie Wykonawcę przynajmniej z jednodniowym wyprzedzeniem. Bardziej szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania czynności bankowych, które są zgodne z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 1997 r. Prawo bankowe (tj. Dz.U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665, z późn.zm.)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - oprocentowanie efektywnego rachunku - 10
- 3 - oprocentowanie lokat miesięcznych - 5
- 4 - oprocentowanie lokat trzymiesięcznych - 5
- 5 - oprocentowanie lokat krótkoterminowych:jednodniowych,weekendowych,tygodniowych - 5
- 6 - oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym - 10
- 7 - min. kwota środków przyjmowanych na lokaty krótkoterminowe - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany umowy muszą być zgodne z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje, że w ramach umowy można zmienić: - zapisy umowy w związku ze zmianą obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu lub świadczenia stron, np.: stawkę podatku VAT w przypadku zmiany przepisów dotyczących jego wysokości. W takim przypadku o nową stawkę podatku VAT zostanie skorygowane wynagrodzenie Wykonawcy, - adres siedziby Wykonawcy w przypadku zmian organizacyjnych Wykonawcy. Niedopuszczalna jest zmiana strony umowy, tj. Wykonawcy wybranego w drodze postępowania przetargowego, zmiany nr prowadzonych rachunków w przypadku zmian organizacyjnych Wykonawcy, - osobę/osoby reprezentujące strony umowy w przypadku zmian organizacyjnych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kocmyrzów - Luborzyca, Luborzyca 97, 32 - 010 Kocmyrzów, pok. 36 II p. (zam.pub.) Koszt dok w wersji papierowej - 15 zł. Kompletną dok. można również pobrać z w/w strony www - bezpłatnie..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kocmyrzów - Luborzyca, Luborzyca 97, 32 - 010 Kocmyrzów, pok. 36 II p. (zam.pub.). Przekazywanie ofert drogą pocztową lub za pomocą kuriera stanowi ryzyko Wykonawcy..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa bankowa Gminy Miejskiej Lubań oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 12 lipca 2024 roku do 8 lipca 2027 roku.
- Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 4.500.000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek
- Kredyt długoterminowy na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy z przeznaczeniem na realizację zadań inwestycyjnych
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Sulęcińskiego oraz podległych jednostek w okresie od 01.07.2024 r. do 30.06.2028 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.