eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sandomierz › Likwidacja uszkodzeń części A i C na skutek osiadania części B budynku Urzędu Skarbowego w Sandomierzu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-08

Sandomierz: Likwidacja uszkodzeń części A i C na skutek osiadania części B budynku Urzędu Skarbowego w Sandomierzu
Numer ogłoszenia: 402490 - 2014; data zamieszczenia: 08.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Sandomierzu, ul. Żydowska 1, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 15 8331800, 8331801, faks 15 8331802.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja uszkodzeń części A i C na skutek osiadania części B budynku Urzędu Skarbowego w Sandomierzu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana obróbki blacharskiej pod oknami wykuszu w części A budynku, uszczelnienie okien wykuszu oraz nałożenie nowej wyprawy elewacyjnej pod wykuszem roboty wewnętrzne w części budynku A i C polegające na naprawie drobnych pęknięć, szpachlowaniu i malowaniu ścian korytarzy, klatek schodowych i wybranych pokoi wymiana odbojnic oraz założenie maskownic koryt instalacyjnych na ścianach korytarzy wymiana opraw oświetleniowych, szafek hydrantów wnękowych oraz schodów strychowych na korytarzach części A i C budynku wymiana wykładzin posadzkowych w wybranych pokojach. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony jest na podstawie posiadanej dokumentacji, w skład której wchodzi opis techniczny załącznik nr 1a do Zaproszenia przedmiar robót załącznik nr 1b do Zaproszenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowe WALBUD Sp.z o.o. ul. Mickiewicza 69B 39-400 Tarnobrzeg, ul. Mickiewicza 69B 39-400 Tarnobrzeg, 39-400 TARNOBRZEG, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62311,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 77000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 77000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 77000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 z późń. zm.) udzielił w trybie zamówienia z wolnej ręki wykonawcy robót podstawowych zamówienia uzupełniającego. Zamawiający przewidział w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w ogłoszeniu o zamówieniu możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości do 50 % zamówienia podstawowego, co stanowi wartość 77,407 PLN netto, Zamówienie uzupełniające stanowi nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego (wartość szacunkowa zamówienia uzupełniającego wynosi 62311,61 PLN netto). Zamówienia uzupełniającego udziela się dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia podstawowego, tj. Przedsiębiorstwu Usługowemu WALBUD Sp. z o.o. ul. Mickiewicza 69B 39-400 Tarnobrzeg Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetarg nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju robót budowlanych, które były przedmiotem zamówienia podstawowego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.