eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › przebudowa pomieszczeń dla potrzeb Oddziału Patologii i Intensywnej Terapii Noworodka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-08-09

POZYCJA 40198

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraków: przebudowa pomieszczeń dla potrzeb Oddziału Patologii i Intensywnej Terapii Noworodka

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie, do kontaktów: Jan Zasowski, Grażyna Kaczmarczyk, ul. Wielicka 265 lok. 4H-04, 30-663 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6582011, fax 012 6581081, e-mail: usd_zp@inetria.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa pomieszczeń dla potrzeb Oddziału Patologii i Intensywnej Terapii Noworodka. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przebudowa pomieszczeń dla potrzeb Oddziału Patologii i Intensywnej Terapii Noworodka ( roboty budowlane, wykończeniowe, roboty instalacyjne ( instalacje elektryczne, teletechniczne, klimatyzacja, wod-kan, c.c., gazy medyczne). 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Kraków, ul. Wielicka 265. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.51.42 - Oddziały intensywnej opieki Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.51.42 - Roboty budowlane w zakresie oddziałów intensywnej opieki 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: przekracza 60000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 8;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 29000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Warunki uczestnictwa:1. Spełnienie warunków o których mowa w art. 22.1 i art. 24pzp. 2. Posiadanie aktualnego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od prowadzonej działalności gospodarczej z potwierdzeniem tego na polisie lub w warunkach ubezpieczenia -min. kwota ubezp. 500000,00 zł. 3. Udokumentowanie za okres ostatnich pięciu lat licząc od dnia złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu, wykonania przynajmniej jednego zamówienia o wartości brutto 800000,00 zł w zakresie budowy lub remontu oddziału intensywnej opieki medycznej lub oddziału o podobnym standarcie technicznym. 4. Posiadanie przychodu ze sprzedaży w zakresie realizacji robót budowlanych w wysokości 2mln. zł za 2004 r. Kryteria oceny warunków: 1.Realizacja w zakresie ostatnich pięciu latlicząc od dnia złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu w zakresie budowy lub remontu oddziału intensywnej opieki medycznej lub oddziału o podobnym standarcie technicznym-waga 80%wg oceny komisji.2.Przychód ze sprzedaży w zakresie realizacji robót budowlanych za 2004r-ocena-porównanie do maksymalnej -5%.3. Wskaźnik rentowności za 2004 r obliczony wg wzoru ( zysk brutto/sprzedaż) x 100 - waga 10%.4.Działalność Wykonawcy objęta jest Systemem Zarządzania Jakością ISO 9001 -Wykonawca, który posiada certyfikat ISO 9001 otrzyma 5% punktów, jeżeli nie posiada certyfikatu ISO 9001 otrzyma 0%punktów. Wymagane dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w art. 22 i art. 24 pzp. 2.Aktualne zaświadczenie właściwegonaczelnika US oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiace- przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6. Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9. Kopia bilansu z rachunkiem zysków i strat za rok 2004, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu - informacja określająca obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem. 10. W przypadku posiadania kopia Certyfikatu ISO 9001.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: minimum: 5; maximum: 20. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 05.09.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 22.08.2005 godzina 10:45. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.09.2005, godzina 11:00, sala 3A-25.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 03.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.