eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławno › Usługa ochrony osób i mienia oraz całodobowy monitoring sygnałów drogą radiową w dwóch budynkach Sądu Rejonowego w Sławnie przy ul. I Pułku Ułanów 20 i ul. Wojska Polskiego 8

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-29

Sławno: Usługa ochrony osób i mienia oraz całodobowy monitoring sygnałów drogą radiową w dwóch budynkach Sądu Rejonowego w Sławnie przy ul. I Pułku Ułanów 20 i ul. Wojska Polskiego 8
Numer ogłoszenia: 401930 - 2011; data zamieszczenia: 29.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy , ul. I Pułku Ułanów 20, 76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie, tel. 59 810 67 31, faks 59 810 67 32.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszalin.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony osób i mienia oraz całodobowy monitoring sygnałów drogą radiową w dwóch budynkach Sądu Rejonowego w Sławnie przy ul. I Pułku Ułanów 20 i ul. Wojska Polskiego 8.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest: 1.świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi ochrony fizycznej osób i mienia obejmujące: a)zapewnienie kompleksowej, stałej ochrony fizycznej w dwóch budynkach sądowych przy ul. I Pułku Ułanów 20 i Wojska Polskiego 8 - po jednym stanowisku pracownika ochrony z licencją I lub II stopnia na każdy budynek, w godzinach urzędowania Sądu tj. w poniedziałki od godz. 8.00 do godz. 18.00, wtorki - piątki od 7.30 do 15.30, b)dozór i zabezpieczenie fizyczne osób i mienia powierzonych do ochrony znajdujących się we wszystkich pomieszczeniach budynków Sądu i na terenie obiektów, 2.całodobowy monitoring sygnałów drogą radiową z lokalnego systemu alarmowego. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a)usługę stałej ochrony fizycznej osób i mienia, w ramach których Wykonawca będzie zobowiązany: -nadzorować ruch osób wchodzących i wychodzących, -dokonywać obchodu chronionego obiektu co najmniej raz na godzinę, a w trakcie trwania rozpraw sądowych częściej , utrzymując ciszę na korytarzach sądowych, -wezwanie osób do opuszczenia obiektów w przypadku stwierdzenia stanu wskazującego na spożycie alkoholu lub zakłócania porządku, -ochrona przed zaborem lub uszkodzeniem wyposażenia obiektów oraz dokumentów będących własnością Zamawiającego, -interwencje wobec osób zakłócających porządek, -natychmiastowe reagowanie w sytuacji zagrożenia pożarem, zalania, ewentualnie innych nieprzewidzianych zdarzeń losowych oraz niezwłoczne powiadomienie odpowiednich służb, pod rygorem odpowiedzialności Wykonawcy za skutki zdarzeń, jakie mogą wystąpić z powodu opóźnienia reakcji na zdarzenie, -niedopuszczenie do wnoszenia na teren ochranianych obiektów materiałów niebezpiecznych oraz materiałów i towarów przeznaczonych do sprzedaży lub rozpowszechniania, -sprawowanie kontroli nad legalnością wynoszenia z budynków sprzętu elektronicznego, informatycznego i innych składników majątku sądu, -znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, instalacji ppoż., zaworów wodnych i gazowych, -prawidłowe reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe, awaryjne związane z istniejącymi w chronionych obiektach instalacjami, -obsługa istniejących w budynkach systemów alarmowych napadu, włamania i ppoż., -prowadzenie książki dyżurów, wpisywaniu informacji o czasie objęcia i zdania posterunków oraz o istotnych z punktu widzenia bezpieczeństwa chronionych obiektów wydarzeniach z opisem ich przebiegu, -w razie konieczności ścisła współpraca z Policją podczas zaprowadzania porządku publicznego w chronionych obiektach i na terenie do nich przylegającym, a także z innymi służbami w przypadku wystąpienia awarii, katastrof, losowych zagrożeń dla bezpieczeństwa osób i mienia, -utrzymywanie patrolu interwencyjnego w gotowości do natychmiastowego działania na wezwanie pracowników Wykonawcy celem zatrzymania sprawcy przestępstwa dokonanego w chronionych obiektach i na terenie do nich przylegającym, albo osoby podejrzanej o popełnienie przestępstwa, -zapewnianie interwencji patroli samochodowych niezwłocznie od wszczęcia alarmu, b)usługi monitoringu sygnałów drogą radiową z lokalnego systemu alarmowego, zamontowanego w monitorowanych obiektach, w ramach których Wykonawca będzie zobowiązany: -weryfikować przesyłane sygnały, -zapewnić patrol interwencyjny, który w przypadku alarmu dojedzie do obiektu niezwłocznie, -w przypadku alarmu do podjęcia niezbędnych czynności interwencyjno - zabezpieczających, mających na celu ochronę życia, zdrowia i mienia zamawiającego na terenie chronionego obiektu, c)zamawiający zobowiąże się informować personel Wykonawcy o sytuacjach zwiększających ryzyko powstania szkody w mieniu podlegającym ochronie, d)zamawiający zapewni pracownikom ochrony zatrudnionym przez Wykonawcę dostęp do pomieszczenia socjalnego w miejscu wykonania Zamówienia oraz możliwość korzystania z linii telefonicznej w celach związanych z wykonywaniem Zamówienia, e)zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaniem ochrony mienia. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia książki dyżurów, do której personel Wykonawcy wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony mienia Zamawiającego. W terminie do piątego dnia następującego po miesiącu świadczenia usług, Wykonawca zobowiązany będzie do składania Zamawiającemu książki dyżurów prowadzonej w miesiącu poprzedzającym, f)wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku niedołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy, g)wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania Regulaminu usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz całodobowego monitoringu sygnałów drogą radiową w dwóch budynkach Sądu Rejonowego w Sławnie przy ul. I Pułku Ułanów 20 i ul. Wojska Polskiego 8, który stanowi załączniki nr 8 do niniejszej SIWZ. Zamawiający zobowiąże się informować personel Wykonawcy o sytuacjach zwiększających ryzyko powstania szkody w mieniu podlegającym ochronie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaniem ochrony mienia. Pracownicy ochrony w czasie pełnienia służby będą stosować się do poleceń osób wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości godzin ochrony w budynkach Sądu w przypadku wystąpienia zmian w strukturze organizacyjnej Sądu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać koncesję MSWiA na wykonywanie usług w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221). Ocena: spełnia, nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dypsonować potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj. posiadających licencję I lub II stopnia. Ocena: spełnia, nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2. formularz cenowy - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, 3. informacje o wykonawcy - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, 4. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ), 5. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postepowania - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, 6. odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 7. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 10. koncesję MSWiA na wykonywanie usług w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221), 11. pozwolenie radiowe na używanie radiowych urządzeń nadawczo - odbiorczych pracujących w służbie radiokomunikacyjnej typu monitorowanie systemów alarmowych obejmującej swym zasięgiem miasto Sławno, 12. informacje o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE) - załącznik nr 6 do SIWZ. 13. wykaz pracowników ochrony fizycznej mających wykonywać niniejsze zadanie wraz z dokumentami potwierdzającymi licencje, 14. oświadczenie o zatrudnieniu do realizacji zamówienia wyłącznie osób nie karanych. 15. zaparafowany przez Wykonawcę wzór umowy wraz z załącznikiem nr 8 do SIWZ stanowiącym jednocześnie załącznik nr 1 do umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie - okres prowadzonej działaności - 10
  • 3 - Doświadczenie - ilość budynków objętych wykonaną lub wykonywaną w okresie ostatnich 3 lat usługą ochrony mienia i osób - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koszalin.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Sławnie ul. I Pułku Ułanów 20 76-100 Sławno, pokój nr 6 (II piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2011 godzina 11:00, miejsce: Sąd Rejonowy ul. I Pułku Ułanów 20, 76-100 Sławno pokój nr 6 (II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.