eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › P/40/ODPADYMED/2014 na usługę polegającą na wywozie i utylizacji odpadów medycznych i innych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-08

Warszawa: P/40/ODPADYMED/2014 na usługę polegającą na wywozie i utylizacji odpadów medycznych i innych
Numer ogłoszenia: 401504 - 2014; data zamieszczenia: 08.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej" , ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 831-37-01, faks 635 84 39.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inflancka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/40/ODPADYMED/2014 na usługę polegającą na wywozie i utylizacji odpadów medycznych i innych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie wywozu i utylizacji odpadów medycznych - z diagnozowania, leczenia i profilaktyki medycznej, odpadów urządzeń elektrycznych i elektronicznych oraz baterii opisanych w niniejszej SIWZ (zwanych dalej odpadami) pochodzących ze Szpitala Specjalistycznego INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej przez okres 36 miesięcy wg specyfikacji stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje między innymi: a) odbiór i wywóz do miejsc utylizacji - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa: -Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 lipca 2010 r. (Dz.U.2010.139.940) w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami; -Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001r. z sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112, poz. 1206); -Ustawy o Odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (Dz. U. z 2013, poz. 21); -Ustawy Prawo ochrony środowiska z dnia 11 lipca 2014r. (Dz. U. Z 2013r., poz. 1232 z późn. zm.); -Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2014r.w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych (Dz. U. Z 2014r., poz. 107); -Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. Z 2011r, Nr 227, poz. 1367) - odpadów o kodach: 18 01 02 - części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03); . 18 01 03 - inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady), z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 03; . 18 01 06 - chemikalia w tym odczynniki chemiczne zawierające substancje niebezpieczne - formalina, ksylen, aceton; . 18 01 09 - leki inne niż wymienione w 18 01 08 (przeterminowane); . 16 02 13 - zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12 (zużyte świetlówki, monitory); . 16 02 14 - zużyte urządzenia inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 13 (klawiatury, myszki, komputery, drukarki komputerowe); . 16 06 04 - baterie alkaliczne (z wyłączeniem 16 06 03). b) załadunek ww. odpadów znajdujących się w pomieszczeniu czasowego ich gromadzenia bądź innym miejscu wskazanym przez Zamawiającego z terenu Szpitala Specjalistycznego INFLANCKA przy ul. Inflanckiej 6 w Warszawie; c) odbiór odpadów profesjonalnym transportem własnym lub przy współpracy z podwykonawcą (zgodnie z przepisami ADR) zgodnie z ustaloną częstotliwością na warunkach określonych w umowie w ilościach szacunkowych wg formularza cenowego (załącznik nr 2). Przewiduje się możliwość dodatkowego odbioru odpadów poza harmonogramem, po telefonicznym uzgodnieniu terminu wg stawek umownych. Unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych musi odbywać się zgodnie z ustawą o odpadach, a w szczególności z zasadą bliskości określoną w Rozdziale 3 Ustawy o Odpadach. Art. 20.1. Odpady, z uwzględnieniem hierarchii sposobów postępowania z odpadami, w pierwszej kolejności poddaje się przetwarzaniu w miejscu ich powstania. 2. Odpady, które nie mogą być przetworzone w miejscu ich powstania, przekazuje się, uwzględniając hierarchię sposobów postępowania z odpadami oraz najlepszą dostępną technikę lub technologię, o której mowa w art. 143 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. - Prawo ochrony środowiska, do najbliżej położonych miejsc, w których mogą być przetworzone. Podane w załączniku 2 ilości są ilościami szacunkowymi określonymi na podstawie dokonanych dotychczas wywozów. Rozliczenie następować będzie na podstawie faktycznie wywiezionych ilości i cen jednostkowych za wywóz. Unieszkodliwienie odpadów musi odbywać się w instalacji, która odpowiada określonym normom i wymogom przewidzianym w ustawie o ochronie środowiska oraz w Rozporządzeniu Ministra Środowiska w sprawie rodzajów instalacji mogących powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych albo środowiska jako całości. Harmonogram odbiorów odpadów: d) od poniedziałku do piątku - jeden raz dziennie. W poniedziałki odbiór odpadów winien odbyć się najpóźniej do godziny 06:00; wtorek, środa, czwartek w godzinach pracy Wykonawcy; w piątek - nie wcześniej niż o godzinie 14:00. UWAGA: Ustalona częstotliwość wywozu może ulec zmniejszeniu / zwiększeniu, w zależności od potrzeb Zamawiającego. e) każdorazowe potwierdzenie odbioru odpadów stosownym dokumentem opatrzonym datą i podpisem odbierającego oraz przekazującego odpady (karta przekazania odpadu), zgodnym z obowiązującymi przepisami. Osoba potwierdzająca przekazanie odpadów ze strony Zamawiającego to wyznaczony pracownik administracyjny Szpitala lub dyżurujący portier; f) dezynfekcję pomieszczenia własnym środkiem po każdorazowym odbiorze odpadów medycznych oraz potwierdzenie tego faktu w Zeszycie / Rejestrze znajdującym się na Portierni Szpitala; g) uprzątnięcie odpadów bądź wywołanych przez nie zanieczyszczeń, które wysypały się / wyciekły podczas ładowania odpadów; h) dokument potwierdzający unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych - dostarczony do Szpitala nie później niż po upływie 14 dni od końca miesiąca kalendarzowego, którego przedmiotowy dokument dotyczy. Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Specjalistyczny INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej, Warszawa, ul. Inflancka 6. Zamawiający informuje, że zapewni każdorazowo wjazd na teren Szpitala w celu odebrania odpadów..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.33.00 - Usługi spalania odpadów 90.52.00.00 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza żadnego warunku w tym zakresie - Oświadczenie - zał. nr 3

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza żadnego warunku w tym zakresie - Oświadczenie - zał. nr 3

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza żadnego warunku w tym zakresie - Oświadczenie - zał. nr 3

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza żadnego warunku w tym zakresie - Oświadczenie - zał. nr 3

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza żadnego warunku w tym zakresie - Oświadczenie - zał. nr 3

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty (według wzoru załącznik nr 1 do SIWZ). formularz ofertowy - (według wzoru załącznik nr 1 do SIWZ); formularz cenowy - (według wzoru załącznik nr 2 do SIWZ); aktualną decyzję administracyjną zezwalająca na odbiór i transport odpadów o kodach: 18 01 02*, 18 01 03*, zgodnie z obowiązującymi przepisami; aktualną decyzję administracyjną na unieszkodliwianie odpadów o kodach: 18 01 02*, 18 01 03* - zgodnie z obowiązującymi przepisami; aktualną decyzję administracyjną zezwalająca na odbiór, transport i utylizację odpadów pozostałych wymienionych w SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami; zaświadczenie ADR dla kierowców pojazdów przewożących odpady; zgodę Głównego Inspektora Sanitarnego na dopuszczenie funkcjonowania instalacji lub urządzenia do unieszkodliwiania zakaźnych odpadów medycznych; zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, potwierdzającego, że Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie usług transportu i utylizacji odpadów medycznych, potwierdzających spełnianie wymagań normy PN-EN ISO 9001:2009, PN-EN ISO 14001:2005, PN-N-18001:2004 ew. pełnomocnictwo lub upoważnienie do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), o ile sposób reprezentacji nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Oświadczenie o spełnieniu warunków zgodnie z art.26 ust. 2d

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin płatności - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zmiany stawki podatku VAT z tym, iż zmiana taka obciąża Wykonawcę (wartość umowy brutto nie może ulec zmianie); . zmian wynikających ze zmian przepisów prawnych związanych z umową zgodnie z terminem obowiązywania ww. przepisów; . zmian osób upoważnionych do kontaktów od obu stron umowy; . zmiany nazwy handlowej produktu (podanej w formularzu cenowym), pod warunkiem złożenia informacji o zaprzestaniu produkcji lub okresowego braku na rynku; . zmiany daty obowiązywania umowy, w wyniku opóźnień związanych z czynnikami zewnętrznymi, na które Zamawiający nie miał wpływu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej 00-189 Warszawa ul. Inflancka 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej 00-189 Warszawa ul. Inflancka 6 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.