eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyraków › Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Żyraków w sezonie zimowym 2013/2014 i 2014/2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-03

Żyraków: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Żyraków w sezonie zimowym 2013/2014 i 2014/2015
Numer ogłoszenia: 401334 - 2013; data zamieszczenia: 03.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żyraków , 39-204 Żyraków, woj. podkarpackie, tel. 014 680 71 21, faks 014 680 71 24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrakow.pl/bip

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Żyraków w sezonie zimowym 2013/2014 i 2014/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie składa się z następujących części: Część I zamówienia: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowościach Bobrowa i Bobrowa Wola. Szacowana długość dróg objętych usługą wynosi: ok. 13,15 km, średnia szerokość korpusu drogi ok. 4,5 m. Zamówienie obejmuje także odśnieżanie parkingów i miejsc postojowych w Bobrowej: przy Ośrodku Zdrowia (pow. ok. 600 m2), Zespole Szkół Publicznych (pow. ok. 800 m2), Bibliotece Publicznej (pow. ok. 250 m2) oraz parkingów i miejsc postojowych w Bobrowej Woli: przy Bibliotece Publicznej (pow. ok. 300 m2) oraz budynku Warsztatów Terapii Zajęciowej (pow. ok. 210 m2). Część II zamówienia: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowościach Nagoszyn, Nagoszyn przysiółek Cieszęciny i Korzeniów. Szacowana długość dróg objętych usługą wynosi: ok. 13,95 km, średnia szerokość korpusu drogi ok. 4,5 m. Zamówienie obejmuje także odśnieżanie parkingów i miejsc postojowych w Nagoszynie: przy budynku remizy OSP (pow. ok. 1600 m2), Domu Ludowym (pow. ok. 750 m2), Zespole Szkół Publicznych (pow. ok. 600 m2) oraz parkingów i miejsc postojowych w m. Korzeniów przy Zespole Szkół Publicznych (pow. ok. 1400 m2). Część III zamówienia: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowościach Mokre i Zasów. Szacowana długość dróg objętych usługą wynosi: ok. 8,55 km, średnia szerokość korpusu drogi ok. 4,5 m. Zamówienia obejmuje także odśnieżanie parkingów i miejsc postojowych w m. Mokre: przy Publicznej Szkole Podstawowej (pow. ok. 350 m2), oraz parkingów i miejsc postojowych w m. Zasów: przy Zespole Szkół Publicznych (pow. ok. 900 m2), Cmentarzu Parafialnym (pow. ok. 1100 m2), Rynku (pow. ok. 1500 m2) oraz budynku remizy OSP (pow. ok. 80 m2). Część IV zamówienia: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowościach Wiewiórka i Wola Wielka. Szacowana długość dróg objętych usługą wynosi: ok. 8,39 km, średnia szerokość korpusu drogi ok. 4,5 m. Zamówienie obejmuje także odśnieżanie parkingów i miejsc postojowych w m. Wiewiórka: przy budynku remizy OSP (pow. ok. 150 m2), Publicznej Szkole Podstawowej (pow. ok. 430 m2), Cmentarzu Parafialnym (pow. ok. 350 m2) oraz parkingów i miejsc postojowych w m. Wola Wielka przy Zespole Szkół Publicznych (pow. ok. 505 m2), budynku remizy OSP (pow. ok. 315 m2). Część V zamówienia: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowościach Żyraków od strony Zawierzbia do pasa autostrady A-4 oraz Zawierzbie. Szacowana długość dróg objętych usługą wynosi: ok. 11,2 km, średnia szerokość korpusu drogi ok. 4,5 m. Usługi dla w/w części (tj. I-V) zamówienia należy wykonywać ciągnikiem kołowym, koparką lub koparko-ładowarką. Maszyny te muszą być wyposażone w pługi czołowy prosty, dziobowy lub skośny. Zamawiający nie dopuszcza samochodów ciężarowych ze względu na szerokość dróg gminnych i brak możliwość nawrócenia tego typu pojazdów na odcinkach końcowych dróg. Usługi będą realizowane na każdorazowe telefoniczne bądź ustne zlecenie pracowników Urzędu Gminy w Żyrakowie, sołtysa, członków rad sołeckich lub radnych danych miejscowości. Przystąpienie do realizacji usług nastąpi maksymalnie w ciągu 1 godziny od momentu zgłoszenia. Odśnieżanie odbywać się będzie, gdy zaistnieje potrzeba, o każde porze, we wszystkie dni, zarówno robocze jak i świąteczne. Wykonane usługi zapewnią utrzymanie dróg w okresie zimowym w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych w szczególności przed porą dojazdów mieszkańców do pracy i szkół. Wykonawcy będą dysponowali sprzętem (pojazdy wraz z pługami) o wysokim stopniu sprawności technicznej i dyspozycyjną obsługą. Operatorów sprzętu należy wyposażyć w telefon komórkowy wraz z zapasową baterią. Wykonawca zapewni co najmniej 1 jednostkę sprzętową na każdą z w/w części zamówienia. W przypadku opadów śniegu o wyjątkowym nasileniu, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięcia jednostek sprzętowych na inne rejony w cenie umownej, gdy sprzęt obsługujący daną część zamówienia okaże się niewystarczający. Jeżeli powyższe działania nadal okażą się niewystarczające, zostanie wynajęty dodatkowy sprzęt w trybie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający zastrzega, że ilość wykonywanych usług będzie uzależniona od częstotliwości i wielkości zalegającego śniegu, wymagających użycia sprzętu do odśnieżania dróg. Część VI zamówienia: Odśnieżanie gminnych chodników, ścieżek, alejek, ciągów pieszych i wewnętrznych dróg osiedlowych w miejscowościach Żyraków, Wola Żyrakowska i Bobrowa. Szacowana długość wynosi: ok. 2,7 km. Część VII zamówienia: Odśnieżanie gminnych chodników, ścieżek, alejek, ciągów pieszych i wewnętrznych dróg osiedlowych w miejscowościach Straszęcin, Zawierzbie, Góra Motyczna i Wiewiórka. Szacowana długość wynosi: ok. 5,4 km. Usługi dla części VI-VII zamówienia należy wykonywać pojazdem o całkowitej masie nieprzekraczającej 2 t. Pojazdy muszą być wyposażone w pługi czołowy prosty, dziobowy lub skośny o szerokości min. 1,5 m ale nie większej niż 2,1 m. Usługi będą realizowane na każdorazowe telefoniczne bądź ustne zlecenie pracowników Urzędu Gminy w Żyrakowie, sołtysa, członków rad sołeckich lub radnych danych miejscowości. Przystąpienie do realizacji usług nastąpi maksymalnie w ciągu 1 godziny od momentu zgłoszenia. Odśnieżanie odbywać się będzie, gdy zaistnieje potrzeba, o każde porze, we wszystkie dni, zarówno robocze jak i świąteczne. Wykonane usługi zapewnią utrzymanie chodników, ścieżek, alejek, ciągów pieszych i wewnętrznych dróg osiedlowych w okresie zimowym w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych w szczególności przed porą wyjazdu/wyjścia mieszkańców do pracy i szkół. Wykonawcy będą dysponowali sprzętem (pojazdy wraz z pługami) o wysokim stopniu sprawności technicznej i dyspozycyjną obsługą. Operatorów sprzętu należy wyposażyć w telefon komórkowy wraz z zapasową baterią. Wykonawca zapewni co najmniej 1 jednostkę sprzętową na każdą z części zamówienia. Zamawiający zastrzega, że ilość wykonywanych usług będzie uzależniona od częstotliwości i wielkości opadów śniegu, wymagających użycia sprzętu do odśnieżania..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp, stanowiącego nie więcej niż 10 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju usług, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, jest spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, do oferty należy dołączyć jedno wspólne oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ podpisane przez każdego z nich).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do prawidłowego zrealizowania zamówienia jest spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, do oferty należy dołączyć jedno wspólne oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ podpisane przez każdego z nich).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dla części I - V zamówienia: Zamawiający uzna, że warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia jest spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, w którym wykaże że dysponuje co najmniej jedną jednostką sprzętową, oddzielnie dla każdej części zamówienia w postaci ciągnika kołowego, koparki lub koparko-ładowarki wyposażonych w pług czołowy prosty, dziobowy lub skośny - wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ. Warunek dla części VI i VII zamówienia: Zamawiający uzna, że warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia jest spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, w którym wykaże że dysponuje co najmniej jedną jednostką sprzętową, oddzielnie dla każdej części zamówienia w postaci pojazdu o masie całkowitej nieprzekraczającej 2 t wyposażonego w pług czołowy prosty, dziobowy lub skośny o szerokości min. 1,5 m, ale nie większej niż 2,1 m - wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, do oferty należy dołączyć jeden wspólny wykaz podpisany przez każdego z nich).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, do oferty należy dołączyć jedno wspólne oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ podpisane przez każdego z nich).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek posiadania odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej do wykonania zamówienia jest spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, do oferty należy dołączyć jedno wspólne oświadczenie na załączniku nr 2 do SIWZ podpisane przez każdego z nich).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy przygotowany wg wzoru na załączniku nr 1 do SIWZ, 2. Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wg wzoru na załączniku nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 3. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia (jeżeli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W nawiązaniu do art. 144 ust.1 Pzp przewiduje się następujące zmiany umowy wraz z określeniem warunków tych zmian: a) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana: ograniczonymi możliwościami płatniczych Zamawiającego, których nie można było wcześniej przewidzieć, wykorzystaniem maksymalnej kwoty wynagrodzenia określonej w umowie z Wykonawcą, wydłużeniem się sezonu zimowego i konieczności odśnieżania dróg gminnych lecz nie dłużej niż do 30.05.2013r i jeżeli maksymalna kwota wynagrodzenia określona w umowie nie została osiągnięta. b) zmiana płatności: zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a także zmiany samoistne, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie wykonawcy, miarkowanie wysokości kar umownych w okolicznościach wskazywanych w odpowiednich przepisach kodeksu cywilnego, zmiana wynagrodzenia w związku ze zmianą obowiązującej stawki VAT. d) zmiany zakresu rzeczowego: zmniejszenie zakresu rzeczowego w związku z ograniczonymi możliwościami płatniczymi Zamawiającego, bądź wyczerpaniem maksymalnej kwoty wynagrodzenia określonej w umowie z Wykonawcą, w przypadku zaistnienia istotnych okoliczności powodujących, że wykonanie umowy w zakresie przewidzianym w SIWZ nie jest możliwe, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w przypadku zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrakow.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Żyrakowie, 39-204 Żyraków 137, pokój nr 2 (parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2013 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy w Żyrakowie, 39-204 Żyraków 137, pokój nr 13 - sekretariat (piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowościach Bobrowa i Bobrowa Wola..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowościach Bobrowa i Bobrowa Wola. Szacowana długość dróg objętych usługą wynosi: ok. 13,15 km, średnia szerokość korpusu drogi ok. 4,5 m. Zamówienie obejmuje także odśnieżanie parkingów i miejsc postojowych w Bobrowej: przy Ośrodku Zdrowia (pow. ok. 600 m2), Zespole Szkół Publicznych (pow. ok. 800 m2), Bibliotece Publicznej (pow. ok. 250 m2) oraz parkingów i miejsc postojowych w Bobrowej Woli: przy Bibliotece Publicznej (pow. ok. 300 m2) oraz budynku Warsztatów Terapii Zajęciowej (pow. ok. 210 m2). Usługi należy wykonywać ciągnikiem kołowym, koparką lub koparko-ładowarką. Maszyny te muszą być wyposażone w pługi czołowy prosty, dziobowy lub skośny. Zamawiający nie dopuszcza samochodów ciężarowych ze względu na szerokość dróg gminnych i brak możliwość nawrócenia tego typu pojazdów na odcinkach końcowych dróg. Usługi będą realizowane na każdorazowe telefoniczne bądź ustne zlecenie pracowników Urzędu Gminy w Żyrakowie, sołtysa, członków rad sołeckich lub radnych danych miejscowości. Przystąpienie do realizacji usług nastąpi maksymalnie w ciągu 1 godziny od momentu zgłoszenia. Odśnieżanie odbywać się będzie, gdy zaistnieje potrzeba, o każde porze, we wszystkie dni, zarówno robocze jak i świąteczne. Wykonane usługi zapewnią utrzymanie dróg w okresie zimowym w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych w szczególności przed porą dojazdów mieszkańców do pracy i szkół. Wykonawcy będą dysponowali sprzętem (pojazdy wraz z pługami) o wysokim stopniu sprawności technicznej i dyspozycyjną obsługą. Operatorów sprzętu należy wyposażyć w telefon komórkowy wraz z zapasową baterią. Wykonawca zapewni co najmniej 1 jednostkę sprzętową na każdą z części zamówienia. W przypadku opadów śniegu o wyjątkowym nasileniu, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięcia jednostek sprzętowych na inne rejony w cenie umownej, gdy sprzęt obsługujący daną część zamówienia okaże się niewystarczający. Jeżeli powyższe działania nadal okażą się niewystarczające, zostanie wynajęty dodatkowy sprzęt w trybie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający zastrzega, że ilość wykonywanych usług będzie uzależniona od częstotliwości i wielkości zalegającego śniegu, wymagających użycia sprzętu do odśnieżania dróg..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowościach Nagoszyn, Nagoszyn przysiółek Cieszęciny i Korzeniów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II zamówienia: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowościach Nagoszyn, Nagoszyn przysiółek Cieszęciny i Korzeniów. Szacowana długość dróg objętych usługą wynosi: ok. 13,95 km, średnia szerokość korpusu drogi ok. 4,5 m. Zamówienie obejmuje także odśnieżanie parkingów i miejsc postojowych w Nagoszynie: przy budynku remizy OSP (pow. ok. 1600 m2), Domu Ludowym (pow. ok. 750 m2), Zespole Szkół Publicznych (pow. ok. 600 m2) oraz parkingów i miejsc postojowych w m. Korzeniów przy Zespole Szkół Publicznych (pow. ok. 1400 m2). Usługi należy wykonywać ciągnikiem kołowym, koparką lub koparko-ładowarką. Maszyny te muszą być wyposażone w pługi czołowy prosty, dziobowy lub skośny. Zamawiający nie dopuszcza samochodów ciężarowych ze względu na szerokość dróg gminnych i brak możliwość nawrócenia tego typu pojazdów na odcinkach końcowych dróg. Usługi będą realizowane na każdorazowe telefoniczne bądź ustne zlecenie pracowników Urzędu Gminy w Żyrakowie, sołtysa, członków rad sołeckich lub radnych danych miejscowości. Przystąpienie do realizacji usług nastąpi maksymalnie w ciągu 1 godziny od momentu zgłoszenia. Odśnieżanie odbywać się będzie, gdy zaistnieje potrzeba, o każde porze, we wszystkie dni, zarówno robocze jak i świąteczne. Wykonane usługi zapewnią utrzymanie dróg w okresie zimowym w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych w szczególności przed porą dojazdów mieszkańców do pracy i szkół. Wykonawcy będą dysponowali sprzętem (pojazdy wraz z pługami) o wysokim stopniu sprawności technicznej i dyspozycyjną obsługą. Operatorów sprzętu należy wyposażyć w telefon komórkowy wraz z zapasową baterią. Wykonawca zapewni co najmniej 1 jednostkę sprzętową na każdą z części zamówienia. W przypadku opadów śniegu o wyjątkowym nasileniu, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięcia jednostek sprzętowych na inne rejony w cenie umownej, gdy sprzęt obsługujący daną część zamówienia okaże się niewystarczający. Jeżeli powyższe działania nadal okażą się niewystarczające, zostanie wynajęty dodatkowy sprzęt w trybie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający zastrzega, że ilość wykonywanych usług będzie uzależniona od częstotliwości i wielkości zalegającego śniegu, wymagających użycia sprzętu do odśnieżania dróg..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowościach Mokre i Zasów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III zamówienia: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowościach Mokre i Zasów. Szacowana długość dróg objętych usługą wynosi: ok. 8,55 km, średnia szerokość korpusu drogi ok. 4,5 m. Zamówienia obejmuje także odśnieżanie parkingów i miejsc postojowych w m. Mokre: przy Publicznej Szkole Podstawowej (pow. ok. 350 m2), oraz parkingów i miejsc postojowych w m. Zasów: przy Zespole Szkół Publicznych (pow. ok. 900 m2), Cmentarzu Parafialnym (pow. ok. 1100 m2), Rynku (pow. ok. 1500 m2) oraz budynku remizy OSP (pow. ok. 80 m2). Usługi należy wykonywać ciągnikiem kołowym, koparką lub koparko-ładowarką. Maszyny te muszą być wyposażone w pługi czołowy prosty, dziobowy lub skośny. Zamawiający nie dopuszcza samochodów ciężarowych ze względu na szerokość dróg gminnych i brak możliwość nawrócenia tego typu pojazdów na odcinkach końcowych dróg. Usługi będą realizowane na każdorazowe telefoniczne bądź ustne zlecenie pracowników Urzędu Gminy w Żyrakowie, sołtysa, członków rad sołeckich lub radnych danych miejscowości. Przystąpienie do realizacji usług nastąpi maksymalnie w ciągu 1 godziny od momentu zgłoszenia. Odśnieżanie odbywać się będzie, gdy zaistnieje potrzeba, o każde porze, we wszystkie dni, zarówno robocze jak i świąteczne. Wykonane usługi zapewnią utrzymanie dróg w okresie zimowym w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych w szczególności przed porą dojazdów mieszkańców do pracy i szkół. Wykonawcy będą dysponowali sprzętem (pojazdy wraz z pługami) o wysokim stopniu sprawności technicznej i dyspozycyjną obsługą. Operatorów sprzętu należy wyposażyć w telefon komórkowy wraz z zapasową baterią. Wykonawca zapewni co najmniej 1 jednostkę sprzętową na każdą z części zamówienia. W przypadku opadów śniegu o wyjątkowym nasileniu, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięcia jednostek sprzętowych na inne rejony w cenie umownej, gdy sprzęt obsługujący daną część zamówienia okaże się niewystarczający. Jeżeli powyższe działania nadal okażą się niewystarczające, zostanie wynajęty dodatkowy sprzęt w trybie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający zastrzega, że ilość wykonywanych usług będzie uzależniona od częstotliwości i wielkości zalegającego śniegu, wymagających użycia sprzętu do odśnieżania dróg..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowościach Wiewiórka i Wola Wielka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV zamówienia: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowościach Wiewiórka i Wola Wielka. Szacowana długość dróg objętych usługą wynosi: ok. 8,39 km, średnia szerokość korpusu drogi ok. 4,5 m. Zamówienie obejmuje także odśnieżanie parkingów i miejsc postojowych w m. Wiewiórka: przy budynku remizy OSP (pow. ok. 150 m2), Publicznej Szkole Podstawowej (pow. ok. 430 m2), Cmentarzu Parafialnym (pow. ok. 350 m2) oraz parkingów i miejsc postojowych w m. Wola Wielka przy Zespole Szkół Publicznych (pow. ok. 505 m2), budynku remizy OSP (pow. ok. 315 m2). Usługi należy wykonywać ciągnikiem kołowym, koparką lub koparko-ładowarką. Maszyny te muszą być wyposażone w pługi czołowy prosty, dziobowy lub skośny. Zamawiający nie dopuszcza samochodów ciężarowych ze względu na szerokość dróg gminnych i brak możliwość nawrócenia tego typu pojazdów na odcinkach końcowych dróg. Usługi będą realizowane na każdorazowe telefoniczne bądź ustne zlecenie pracowników Urzędu Gminy w Żyrakowie, sołtysa, członków rad sołeckich lub radnych danych miejscowości. Przystąpienie do realizacji usług nastąpi maksymalnie w ciągu 1 godziny od momentu zgłoszenia. Odśnieżanie odbywać się będzie, gdy zaistnieje potrzeba, o każde porze, we wszystkie dni, zarówno robocze jak i świąteczne. Wykonane usługi zapewnią utrzymanie dróg w okresie zimowym w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych w szczególności przed porą dojazdów mieszkańców do pracy i szkół. Wykonawcy będą dysponowali sprzętem (pojazdy wraz z pługami) o wysokim stopniu sprawności technicznej i dyspozycyjną obsługą. Operatorów sprzętu należy wyposażyć w telefon komórkowy wraz z zapasową baterią. Wykonawca zapewni co najmniej 1 jednostkę sprzętową na każdą z części zamówienia. W przypadku opadów śniegu o wyjątkowym nasileniu, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięcia jednostek sprzętowych na inne rejony w cenie umownej, gdy sprzęt obsługujący daną część zamówienia okaże się niewystarczający. Jeżeli powyższe działania nadal okażą się niewystarczające, zostanie wynajęty dodatkowy sprzęt w trybie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający zastrzega, że ilość wykonywanych usług będzie uzależniona od częstotliwości i wielkości zalegającego śniegu, wymagających użycia sprzętu do odśnieżania dróg..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowościach Żyraków od strony Zawierzbia do pasa autostrady A-4 oraz Zawierzbie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V zamówienia: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowościach Żyraków od strony Zawierzbia do pasa autostrady A-4 oraz Zawierzbie. Szacowana długość dróg objętych usługą wynosi: ok. 11,2 km, średnia szerokość korpusu drogi ok. 4,5 m. Usługi należy wykonywać ciągnikiem kołowym, koparką lub koparko-ładowarką. Maszyny te muszą być wyposażone w pługi czołowy prosty, dziobowy lub skośny. Zamawiający nie dopuszcza samochodów ciężarowych ze względu na szerokość dróg gminnych i brak możliwość nawrócenia tego typu pojazdów na odcinkach końcowych dróg. Usługi będą realizowane na każdorazowe telefoniczne bądź ustne zlecenie pracowników Urzędu Gminy w Żyrakowie, sołtysa, członków rad sołeckich lub radnych danych miejscowości. Przystąpienie do realizacji usług nastąpi maksymalnie w ciągu 1 godziny od momentu zgłoszenia. Odśnieżanie odbywać się będzie, gdy zaistnieje potrzeba, o każde porze, we wszystkie dni, zarówno robocze jak i świąteczne. Wykonane usługi zapewnią utrzymanie dróg w okresie zimowym w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych w szczególności przed porą dojazdów mieszkańców do pracy i szkół. Wykonawcy będą dysponowali sprzętem (pojazdy wraz z pługami) o wysokim stopniu sprawności technicznej i dyspozycyjną obsługą. Operatorów sprzętu należy wyposażyć w telefon komórkowy wraz z zapasową baterią. Wykonawca zapewni co najmniej 1 jednostkę sprzętową na każdą z części zamówienia. W przypadku opadów śniegu o wyjątkowym nasileniu, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięcia jednostek sprzętowych na inne rejony w cenie umownej, gdy sprzęt obsługujący daną część zamówienia okaże się niewystarczający. Jeżeli powyższe działania nadal okażą się niewystarczające, zostanie wynajęty dodatkowy sprzęt w trybie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający zastrzega, że ilość wykonywanych usług będzie uzależniona od częstotliwości i wielkości zalegającego śniegu, wymagających użycia sprzętu do odśnieżania dróg..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Odśnieżanie gminnych chodników, ścieżek, alejek, ciągów pieszych i wewnętrznych dróg osiedlowych w miejscowościach Żyraków, Wola Żyrakowska i Bobrowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VI zamówienia: Odśnieżanie gminnych chodników, ścieżek, alejek, ciągów pieszych i wewnętrznych dróg osiedlowych w miejscowościach Żyraków, Wola Żyrakowska i Bobrowa. Szacowana długość wynosi: ok. 2,7 km. Usługi należy wykonywać pojazdem o całkowitej masie nieprzekraczającej 2 t. Pojazdy muszą być wyposażone w pługi czołowy prosty, dziobowy lub skośny o szerokości min. 1,5 m ale nie większej niż 2,1 m. Usługi będą realizowane na każdorazowe telefoniczne bądź ustne zlecenie pracowników Urzędu Gminy w Żyrakowie, sołtysa, członków rad sołeckich lub radnych danych miejscowości. Przystąpienie do realizacji usług nastąpi maksymalnie w ciągu 1 godziny od momentu zgłoszenia. Odśnieżanie odbywać się będzie, gdy zaistnieje potrzeba, o każde porze, we wszystkie dni, zarówno robocze jak i świąteczne. Wykonane usługi zapewnią utrzymanie chodników, ścieżek, alejek, ciągów pieszych i wewnętrznych dróg osiedlowych w okresie zimowym w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych w szczególności przed porą wyjazdu/wyjścia mieszkańców do pracy i szkół. Wykonawcy będą dysponowali sprzętem (pojazdy wraz z pługami) o wysokim stopniu sprawności technicznej i dyspozycyjną obsługą. Operatorów sprzętu należy wyposażyć w telefon komórkowy wraz z zapasową baterią. Wykonawca zapewni co najmniej 1 jednostkę sprzętową na każdą z części zamówienia. Zamawiający zastrzega, że ilość wykonywanych usług będzie uzależniona od częstotliwości i wielkości opadów śniegu, wymagających użycia sprzętu do odśnieżania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Odśnieżanie gminnych chodników, ścieżek, alejek, ciągów pieszych i wewnętrznych dróg osiedlowych w miejscowościach Straszęcin, Zawierzbie, Góra Motyczna i Wiewiórka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VII zamówienia: Odśnieżanie gminnych chodników, ścieżek, alejek, ciągów pieszych i wewnętrznych dróg osiedlowych w miejscowościach Straszęcin, Zawierzbie, Góra Motyczna i Wiewiórka. Szacowana długość wynosi: ok. 5,4 km. Usługi należy wykonywać pojazdem o całkowitej masie nieprzekraczającej 2 t. Pojazdy muszą być wyposażone w pługi czołowy prosty, dziobowy lub skośny o szerokości min. 1,5 m ale nie większej niż 2,1 m. Usługi będą realizowane na każdorazowe telefoniczne bądź ustne zlecenie pracowników Urzędu Gminy w Żyrakowie, sołtysa, członków rad sołeckich lub radnych danych miejscowości. Przystąpienie do realizacji usług nastąpi maksymalnie w ciągu 1 godziny od momentu zgłoszenia. Odśnieżanie odbywać się będzie, gdy zaistnieje potrzeba, o każde porze, we wszystkie dni, zarówno robocze jak i świąteczne. Wykonane usługi zapewnią utrzymanie chodników, ścieżek, alejek, ciągów pieszych i wewnętrznych dróg osiedlowych w okresie zimowym w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych w szczególności przed porą wyjazdu/wyjścia mieszkańców do pracy i szkół. Wykonawcy będą dysponowali sprzętem (pojazdy wraz z pługami) o wysokim stopniu sprawności technicznej i dyspozycyjną obsługą. Operatorów sprzętu należy wyposażyć w telefon komórkowy wraz z zapasową baterią. Wykonawca zapewni co najmniej 1 jednostkę sprzętową na każdą z części zamówienia. Zamawiający zastrzega, że ilość wykonywanych usług będzie uzależniona od częstotliwości i wielkości opadów śniegu, wymagających użycia sprzętu do odśnieżania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.