eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Twardogóra › budowa ośrodka sportowo-rekreacyjnego, kąpieliska otwartego wraz z lodowiskiem w Twardogórze



Ogłoszenie z dnia 2006-08-07

POZYCJA 40132

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Twardogóra: budowa ośrodka sportowo-rekreacyjnego, kąpieliska otwartego wraz z lodowiskiem w Twardogórze Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Twardogóra, do kontaktów: Aleksander Król, ul. Ratuszowa 14, 56-416 Twardogóra, woj. dolnośląskie, tel. 071 3158251, fax 071 3158142, e-mail: twardogora@um.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.twardogora.um.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Obrona, Porządek i bezpieczeństwo publiczne, Środowisko, Sprawy gospodarcze i finansowe, Zdrowie, Budownictwo i obiekty komunalne, Ochrona socjalna, Rekreacja, kultura i religia, Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa ośrodka sportowo-rekreacyjnego, kąpieliska otwartego wraz z lodowiskiem w Twardogórze. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Twardogóra dz. nr ew. 9 i 10/5 AM 25 przy ul. Gdańskiej. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia sa roboty budowlane polegające na: budowie ośrodka sportowo-rekreacyjnego, kąpieliska otwartego wraz z lodowiskiem w Twardogórze obejmujące między innymi: geodezyjne wytyczenie robót i pełna obsługa geodezyjna, roboty ziemne, niwelacyjne i rozbiórkowe - w tym wymiana gruntu pod projektowanymi obiektami, przeprowadzenie ratowniczych badań archeologicznych metodą wykopaliskową w trybie prac konserwatorskich wykonywanych za zezwoleniem na prace archeologiczne i wykopaliskowe wydanym przez Wojewódzkiego Dolnośląskiego Konserwatora Zabytków, budowę basenu rekreacyjnego wraz z wyposażeniem, budowę niecki głównej basenu wraz z wyposażeniem, budowę brodzika dla dzieci wraz z wyposażeniem, budowę budynku kąpieliska wraz z wyposażeniem użytkowym, budowę wiaty na rowery wraz z wyposażeniem, budowę stacji atrakcji wodnych wraz z wyposażeniem, budowę zbiornika przelewowego, filtrów i ściany oporowej, roboty drogowe - drogi i parkingi, budowę boiska i lodowiska wraz z wyposażeniem, budowę trybun i zjeżdżalni wraz z wyposażeniem, budowę ogrodzenia i małej architektury (zieleń), wykonanie instalacji techniki basenowej - technologia i urządzenia, wykonanie instalacji chłodniczej lodowiska oraz instalacji pompy ciepła, wykonanie instalacji przyłącza wody, doprowadzenia wody obiegowej, przyłączy i sieci kanalizacji sanitarnej, przyłączy i sieci kanalizacji deszczowej, wykonanie instalacji wentylacyjnej wraz z urządzeniami i wyposażeniem, wykonanie instalacji CO (kotłownia zasilana gazem ziemnym), instalacja i grzejniki, przyłącze instalacji gazowej, - wraz z osprzętem i wyposażeniem, wykonanie instalacji elektrycznych - sieć zewnętrzna i oświetlenie terenu, sieć wewnętrzna - budynek kąpieliska, technika basenowa, część chłodnicza, pompy ciepła itp. sporządzenie dokumentacji powykonawczej prace porządkowe, zabezpieczające, inne prace wynikające z uzgodnień dokumentacji projektowej i sztuki budowlanej. Przedmiot zamówienia zgodnie z art. 31 ust.1 ustawy opisany jest za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załączniki do SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenia Wykonawcy o zapoznaniu się z dokumentacją projektową i terenem, na którym planowane są roboty budowlane oraz oświadczenie o wykonaniu prac zgodnie z dokumentacją projektową, sztuką budowlaną i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie budowy basenów pływackich Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.21.22.11 - Lodowiska Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.11 - Roboty budowlane w zakresie lodowisk 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy i większa od kwoty 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żada od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: są dopuszczeni do obrotu gospodarczego i prowadzą działalność gospodarczą w zakresie - budownictwa lądowego, wykonywania sieci i instalacji sanitarnych, urządzeń cieplnych, wentylacyjnych gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wykonywania sieci i instalacji elektrycznych i energetycznych, Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: Wykażą się doświadczeniem przy realizacji jako Generalny Wykonawca minimum jednego obiektu użyteczności publicznej podobnego do przedmiotu zamówienia tj. obiekt użyteczności publicznej - basen kryty lub odkryty z co najmniej 6-torową niecką o wymiarach przynajmniej 25m x 12,5m wraz z infrastrukturą rekreacyjną zrealizowany w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykażą, że dysponują osobami, które są zdolne do wykonania zamówienia i będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. uprawniony kierownik robót w branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, kierownik robót w branży drogowej, kierownik robót w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń - osoba przewidziana do kierowania robotami w tym zakresie powinna wykazać się niezbędnym (udokumentowanym) doświadczeniem w kierowaniu robotami związanymi z budową basenów, kierownik robót w branży instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wszystkie te osoby powinny być członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. dysponują wolnymi środkami finansowymi w kwocie nie mniejszej niż 1,5mln zł, Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2, oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy Prawo zamówień publicznych, Zapoznali się z dokumentacją projektową wymienioną w rozdziale 3 niniejszej SIWZ, Dokonali wizji lokalnej terenu gdzie będzie wykonywany przedmiot zamówienia, Zapewnią inspektorowi nadzoru odpowiednie pomieszczenie wyposażone w stół, szafę i krzesła, Wniosą wadium określone w rozdziale 8 SIWZ, Udzielą, co najmniej 60 miesięcy gwarancji i rękojmi na zrealizowany przedmiot zamówienia, Przyjmą warunki umowy proponowane przez Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza wykonanie prac specjalistycznych przez podwykonawców, Podwykonawcą realizującym powyższe prace specjalistyczne, może być wykonawca, który w zakresie zleconych prac: dopuszczony jest do obrotu w zakresie przewidzianych do wykonania prac, posiada niezbędny do ich wykonania sprzęt, posiada doświadczenie w branży i w ciągu okresu ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej 1 zadanie o podobnej wartości, charakterze i stopniu skomplikowania, dysponuje kadrą niezbędną do ich wykonania, nie podlega wykluczeniu z postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dostarczonych dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz należy przygotować wg załącznik nr 4 do SIWZ, wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Wykaz należy przygotować wg załącznik nr 5 do SIWZ dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wg załącznika nr 6 do SIWZ, informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.twardogora.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.09.2006, godzina 12:00, Urząd Miasta i Gminy Twardogóra, ul. Ratuszowa 14, 56-416 Twardogóra, pok. nr 19.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 31.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.